2015-08-15, 14:35
Medlem
zebraonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysigechris
Skulle det vara direkt från "källan" samt vilka priser talar vi om?
Jag vet tyvärr inte mer.
Priser på maxims: 250 inträde, 1000 för 10 min lapdance. Kan ha ändrats en del -ett år sen jag var där.
Citera
2015-08-22, 10:23
Medlem
Citat:
Skulle det vara direkt från "källan" samt vilka priser talar vi om?
Gina, Donna samt Ellen gjorde det ja. Det är väl ingen av dom som är aktiva? Vilka som erbjuder tjänsten nuförtiden vet jag ej men det finns nog andra som sitter inne på mer aktuell information.
Citera
2015-08-24, 23:10
Medlem
paskharens avatar
Jag råka ta mig en tur på chattan för ett tag sen. Mest bara för jag var nyfiken och tyckte inte det var något direkt för mig, men var ändå tvungen och ta typ 10 danser eller nåt. Haha. Iaf när jag tröttnat på se tjejerna försöka se porriga ut så bjöd på en drink istället, kosta typ 500 eller nåt. Konstiga var att när jag kolla dagen efter så på kvittot eller vad man ska säga. Eller det står "ej kvitto på köp" på lappen. fast är maskinskrivet så står det typ köp 500kr och sedan märkte jag att det stod tjejens namn, adress och telefonnummer på "kvittot". Verkar ju helskumt, tyvärr slängde jag alla andra kvitton utan hitta bara detta så kan inte jämföra med något annat.

Och detta var från tjejen som jag var mest intresserad av, hon bad mig även säga till henne när jag skulle gå därifrån, så ni som är inbitna i detta, får man alltid namn adress och nummer på den där slippen när man betalar med kort??
Citera
2015-10-12, 11:08
Medlem
Talaralltidsannings avatar
Längesen man var på strippklubb nu, hur ser det ut på Maxim på vardagar? Jobbar dom sexiga Stockholmstjejerna då eller är det bara på helger?
Skulle gärna vilja ha en lapdance med hon den blonda med extremt stora bröst och läppar.
Det bästa är ju att man får röra.
Och även se dildoshower m.m. Och komma.
FöredrAr ju annars Chattan pga lokalen, men på Maxim är det inga no-touch regler som det är på Chattan och wandas som i övrigt skärpt till sig rejält med kameror och dyl..
Citera
2015-10-12, 11:38
Medlem
Talaralltidsannings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Några frågor om dagsläget?
1. Finns det bara tre klubbar i centrala gbg, chat noir, maxim och wandas?
2. Vilka erbjuder privat posering? (Med glasruta emellan)
3. Vad kostar privat posering på de olika klubbarna?
4. Hur många tjejer jobbar normalt på klubbarna? Dagtid, kvällstid?
5. Nån skillnad i kvalitet/snygghet?

SV:

1. Ja!
2. Wandas och Maxim. Maxim har även posering utan glasruta som brukar börja med en lapdance (dvs, inte en privatdans där det är no-touch som gäller). Chat Noir hade även en posering för nått år sen.
3. Tror det är 1000 pix på wandas för en normal och ungefär samma på Maxim om inte billigare.
Öppen posering kommer jag ej ihåg.
4. Wandas och Maxim på dagarna: 2-3 tjejer.
Wandas och Maxim på vardagskvällar: 5-7 kanske.
På helger: 12-15 tjejer.

Chattan: ons och Tors kväll: 5-7 kanske.
Helg: 10-15?
Citera
2015-10-18, 13:02
Medlem
mysigechriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o-son
Gina, Donna samt Ellen gjorde det ja. Det är väl ingen av dom som är aktiva? Vilka som erbjuder tjänsten nuförtiden vet jag ej men det finns nog andra som sitter inne på mer aktuell information.
Du vet måhända inte priset som dessa damer tog när det begav sig?
Citera
2015-10-19, 23:10
Medlem
Pazios avatar
Citat:

Donna, vilken strippa..herregud..blundar och drömmer mig tillbaka..till baby doll..hon förtjänar en egen tråd..tack för allt underbara kvinna
Senast redigerad av Pazio 2015-10-19 kl. 23:13.
Citera
2015-10-21, 08:22
Medlem
mysigechriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazio
Donna, vilken strippa..herregud..blundar och drömmer mig tillbaka..till baby doll..hon förtjänar en egen tråd..tack för allt underbara kvinna
Ni får gärna dela med er av era minnen.
Citera
2015-10-24, 10:28
Medlem
Citat:
Nej så långt kom vi aldrig.
Citat:
Som när hon vid en table dance trycker sitt kön mot mitt ansikte för att öppna sin skattkammare och mycket riktigt finns en stor sten av vad jag förmodar det ädlare slaget långt där inne. Jag tror att den dansen kostade 300 kr.
Citera
2015-11-07, 12:39
Medlem
Finns det några vettiga tjejer/kvinnor kvar på Göteborgs strippklubbar?

Besökte wandas för första gången på flera år för ett tag sedan.
Hann knappt innanför dörren innan tjejerna började tjata om privatdans och blev griniga för att jag inte tackade ja direkt.
-Herregud, ta det lugnt, jag vill kolla läget och ta en öl först!

Tittade på några danser på scenen, men vissa av tjejerna verkade knappt ha rört en strippstång förut.
Tog en privatdans, men det var en av de sämsta jag upplevt.

Hade jag bara otur eller är det alltid så här dåligt?
Citera
2015-11-09, 23:57
Medlem
Pazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrokenMachine
Finns det några vettiga tjejer/kvinnor kvar på Göteborgs strippklubbar?

Besökte wandas för första gången på flera år för ett tag sedan.
Hann knappt innanför dörren innan tjejerna började tjata om privatdans och blev griniga för att jag inte tackade ja direkt.
-Herregud, ta det lugnt, jag vill kolla läget och ta en öl först!

Tittade på några danser på scenen, men vissa av tjejerna verkade knappt ha rört en strippstång förut.
Tog en privatdans, men det var en av de sämsta jag upplevt.

Hade jag bara otur eller är det alltid så här dåligt?

Jag minns BD i början på 90-talet..det var cabaret...och man varvade med en trollkarl mellan showerna och han var duktig..det var ordning och väldigt vackra och gulliga tjejer allihop. Alla tjejer blev presenterade innan de gick upp och dansade. Ingen som stressade och det var sexig service helt enkelt. De kom alltid med dricka till soffan om man ville.Som en strippklubb ska vara. Inga gapiga och berusade ungdomsgäng. Det var dunkla vrår och rött ljus. Söta parfymer. Klassiskt. Oavsett om det var 2 eller 20 i publiken körde man showen. Gick man dit en vardagskväll kunde man vara ensam med kanske fem tjejer. Så minns jag det.Fanns inte lapdance då vad jag vet. Bara posering. Idag är feelingen helt borta tyvärr. Märkte det redan för flera år sedan. Många år sedan jag besökte någon. Tjejerna är säkert snygga men man känner sig inte välkommen längre. Good old days are gone.
Citera
2016-01-01, 22:25
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:

kan skryta med jag dragit över donna dock på en privat tillstälning ch inte inom hennes jobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in