2015-12-27, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldpump
Inte ens nära.

Gjorde jag dig upprörd med min text lille vän?

Glöm vad jag skrev. Tjejer gillar snälla, mjuka killar som dig! Du är en speciell snöflinga!

Känns det bättre nu?

Haha jaaaa-aadå! Det känns så bra så !

Glöm inte att köpa nya kläder nästa gång du är på ica-maxi heller! Hört att dom fått in GANT kopior där, vore nog något för herr-stenhård nu inför lågbudgets - nyårsfirandet kanske?
Citera
2015-12-27, 15:21
Bannlyst
Nej, för en del tjejer. De flesta tjejer skiteer fullständigt i muskler. Kvinnor är inte som oss män, de blir inte kåta bara av att se på ett snyggt utseende utan det krävs mkt mer. Dessutom går man runt med kläder 8 månader av året. Hur fasiken ska de kunna se magrutor så här års vintertid? Går de flesta muskulösa män utan knull i 8 månader? Nej, om de har ett ansikte med snygga drag så får de även chans att visa kroppen meen det ärr fortfarandee ansiktet som intresserade tjejen.

Det viktigaste är ansiktsdrag. Vad som är så bra med tjejer är att om de tycker aatt ett specifikt drag i ansiktet är snyggt så ignoreras ofta de mindre bra bitarna. Hos en tjej blir man alltså automaatiskt stämplad som "snygg" om man så lite som har enbart ett drag som hon tycker är snyggt. Sen vad är för drag är vääääldigt individullt.
Citera
2015-12-27, 15:49
Medlem
Donaldpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrtaktarn
Haha jaaaa-aadå! Det känns så bra så !

Glöm inte att köpa nya kläder nästa gång du är på ica-maxi heller! Hört att dom fått in GANT kopior där, vore nog något för herr-stenhård nu inför lågbudgets - nyårsfirandet kanske?

Jag ser att din mamma har berättat för dig om mig
Senast redigerad av Donaldpump 2015-12-27 kl. 15:53.
Citera
2015-12-27, 16:54
Medlem
hairypotter88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldpump
Inte ens nära.

Gjorde jag dig upprörd med min text lille vän?

Glöm vad jag skrev. Tjejer gillar snälla, mjuka killar som dig! Du är en speciell snöflinga!

Känns det bättre nu?

Hahahaha tror snöflingan blev lite ledsen där, du får inte vara lika ärlig nästa gång.
Förmodligen ser han själv ut såhär: http://i38.tinypic.com/2dhslg9.jpg
Citera
2015-12-27, 17:38
Medlem
DIdes avatar
Jag tror att ett vårdat yttre, bra jobb och att vara jävligt trevlig fäller de bästa pumorna.

Att ha tjurnacke, tjocka armar och magrutor tycker jag, av vad jag sett på stan, bara verkar ge hårdsminkade mörka tjejjer eller blonderade lätta tjejjer i konstiga skor som jag ändå inte är intresserad av.
Citera
2015-12-27, 18:06
Medlem
Status är fel ord, men är tjejen också fit kan det generera den image hon vill ha. Däremot kan äldre kvinnor 35+ se det som status ifall de drar hem en 25-åring som är riktigt vältränad, på samma sätt som en 35+ kille kan tycka det är status att dra en hem vältränad och sjukt het tjej som är 23.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in