2015-12-25, 07:25
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Han har alltså totalt spelat 181 minuter för ett bottenlag i tyska andraligan den här säsongen och inte ens varit med i truppen i de senaste matcherna. Floppvarning.
Han är självklart inte spelaren som löser tappet av Bangura och Goitom men någon sorts kvalitet borde han besitta, jag har dock nåtts av rapporter som talar om en dålig attityd som tydligen ligger honom i fatet.

Vi får helt enkelt se hur det utvecklar sig.

Hjärtliga Juldags-hälsningar.
a.e.g med personal.
2015-12-25, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
till skillnad från exempelvis berget som hade en stor roll i ert CL-kval, samtidigt som han spelat typ fem matcher på ett helt år innan han gick till er. då var det kung_danne_p72 som plockat in årets värvning minsann! #deltagarlag

2014–2015 Cardiff City 1
2014 Celtic (loan) 4
Men din ärkepajas, absolut ingen hyllade värvningen av Berget eftersom ingen visste vem han var. Kan du inte gräva ner dig 6 meter under marken? Snälla.
2015-12-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
till skillnad från exempelvis berget som hade en stor roll i ert CL-kval, samtidigt som han spelat typ fem matcher på ett helt år innan han gick till er. då var det kung_danne_p72 som plockat in årets värvning minsann! #deltagarlag

2014–2015 Cardiff City 1
2014 Celtic (loan) 4
Ja, det är faktiskt ganska stor skillnad på Berget och Affane, eftersom den enda gången den senare har haft någon slags framgång i sin seniorkarriär är i Wolfsburgs andralag i tyska fjärdedivisionen medan Berget var en tongivande spelare i Molde. Fler efterblivna jämförelser?

Edit: Och helt ärligt, du menar alltså att bli bänkad i ett PL-lag och Celtic är jämförbart med att bli bänkad i 12:an i 2. Bundesliga? Som sagt, ingen lyckad jämförelse från din sida.
Senast redigerad av Kommunistfittan 2015-12-25 kl. 11:41.
2015-12-25, 13:16
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Han har alltså totalt spelat 181 minuter för ett bottenlag i tyska andraligan den här säsongen och inte ens varit med i truppen i de senaste matcherna. Floppvarning.

Floppvarning är väl lite av en överdrift, knappast en spelare man har höga förväntningar på.

Förstår inte hur han kan jämföras med Berget alls. Berget värvades ju för startelvan. Denna lirare är väl framtidskrydda.
2015-12-25, 15:49
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Nu vet vi ju inte hur MFFs spel kommer se ut 2016. Skulle nya tränaren spela 4-3-3 eller 4-5-1 skulle Wolf säkert göra det bra. Ge pågen fria tyglar på mitten så är jag säker på att han hade varit en av våra 2-3 bästa spelare under säsongen.

Nej, det vi inte. Min bedömning är av hans prestation i år. Det krävs väl 4-5-1 eller 3-5-2 för att MFF ska ha "råd" att spela med Wolf. Mange är ett bättre val tycker jag.

Wieghorst hur är han som tränare?
2015-12-25, 16:08
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Wieghorst hur är han som tränare?

Ingen aning om vilken typ av fotboll den mannen vill spela. Man blir ju inte särskilt upphetsad av hans meriter och han fick sparken ganska snabbt av Aarhus där han enligt Max Wiman hade samarbetssvårigheter med klubbledningen. Det sista vi vill ha är någon som försöker spela allan och vända upp och ner på allting, i Malmö är klubbandan för ingrodd för att en sådan person ska lyckas.
2015-12-26, 23:20
Medlem
ZlatanManias avatar
http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2015/12/26/malmo-ff-jagar-rumaniens-pele/

"Rumäniens Pele". Inget dåligt smeknamn i alla fall.
2015-12-26, 23:28
Medlem
fyratretres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
http://bloggar.aftonbladet.se/sillyseason/2015/12/26/malmo-ff-jagar-rumaniens-pele/

"Rumäniens Pele". Inget dåligt smeknamn i alla fall.
Skönt att det inte är den nye Hagi i alla fall. Sånt är jag fruktansvärt less på.
2015-12-26, 23:29
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyratretre
Skönt att det inte är den nye Hagi i alla fall. Sånt är jag fruktansvärt less på.

Rumän? Jag vet inte hur ofta man har hört "den nye Hagi" annars.
2015-12-27, 00:50
Medlem
AIK eller ja det är en ganska tydlig Nebbo touch på värvingen också men iaf. Andrija Pavlovic 22 år Forward och från FC Cukaricki är klar för AIK och kommer presenteras inom kort!! Håll till godo, en av flertalet spännande spelare som är på ingång i dagarna/veckan framöver.
2015-12-27, 01:38
Medlem
Lewicki Hamburg?

http://sillyseason.se/fotboll/avslojar-oscar-lewicki-forhandlar-med-hamburg-102559/

Om det stämmer vad tror ni man får?
2015-12-27, 03:04
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eriks86
AIK eller ja det är en ganska tydlig Nebbo touch på värvingen också men iaf. Andrija Pavlovic 22 år Forward och från FC Cukaricki är klar för AIK och kommer presenteras inom kort!! Håll till godo, en av flertalet spännande spelare som är på ingång i dagarna/veckan framöver.

Frågan är när startelvaspelarna börjar ramla in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in