2015-12-25, 13:53
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Ja men alltså jag satt och skrev: Är det fake Frontin? jag känner inget?

Jag ville verkligen inte göra av med mina 20st 1mg Frontin på 2 dagar...

Var nära på att bli busted haha, hade tydligen gått och duschat och sedan sagt " ah jag ska ba duscha innan vi drar, och varit allmänt konstig.

Fake Frotin hade jag verkligen inte. Jag kommer ihåg från i tisdag typ kl. 19.30 sen är det blackout tills jag var hemma hos mormor för att fira jul.

Typiskt sånt där, man är flöddrad som ett as fast man inte märker lika mycket själv. Ska man punda och få rus kör andra droger som tunga opiater/opoioider. Horse blir man redigt sänkt och go av. Jag har slutat punda mina medicner och race'ar när jag har starka grejer. Testa ta tjack utan sömn två dagar och sedan mot kvällen så tar du bens, oxycontin, bra röka, Kan garantera att du blir så skev att det är underbart. Jag har hållit på i snart 16 år så om du undrar något mer skriv bara.
Citera
2015-12-25, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Typiskt sånt där, man är flöddrad som ett as fast man inte märker lika mycket själv. Ska man punda och få rus kör andra droger som tunga opiater/opoioider. Horse blir man redigt sänkt och go av. Jag har slutat punda mina medicner och race'ar när jag har starka grejer. Testa ta tjack utan sömn två dagar och sedan mot kvällen så tar du bens, oxycontin, bra röka, Kan garantera att du blir så skev att det är underbart. Jag har hållit på i snart 16 år så om du undrar något mer skriv bara.

Tjack vet jag inte om jag vill hålla på med ..? Förstår fortfarande inte HUR I HELVETE JAG ALLA MINA PILLER..

Kan det Ha varit farligt att tagit så många???
Citera
2015-12-25, 14:17
Medlem
strezs avatar
Citat:
Tjack vet jag inte om jag vill hålla på med ..? Förstår fortfarande inte HUR I HELVETE JAG ALLA MINA PILLER..

Kan det Ha varit farligt att tagit så många???

Fall olyckor som kan inträffa om man har otur när fötterna är lite runda. Kan sluta illa.. Men dom mängderna du åt så är det ingen fara. Jag har käka 50 xanor på engån förr i tiden. Jag vart skön en bra stund ! Hade dock tolerans.
Citera
2015-12-25, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Fall olyckor som kan inträffa om man har otur när fötterna är lite runda. Kan sluta illa.. Men dom mängderna du åt så är det ingen fara. Jag har käka 50 xanor på engån förr i tiden. Jag vart skön en bra stund ! Hade dock tolerans.

Jag ska beställa nya samt fler. Men då måste jag fixa så att jag tar max 5 om dagen.

Just nu röker jag holkar och tar Tramadol 300 mig
än så länge,

Känner du igen: 100mg,kapsel,helgrön. Står altrama.
Citera
2015-12-25, 14:36
Medlem
strezs avatar
Citat:
Jag ska beställa nya samt fler. Men då måste jag fixa så att jag tar max 5 om dagen.

Just nu röker jag holkar och tar Tramadol 300 mig
än så länge,

Känner du igen: 100mg,kapsel,helgrön. Står altrama.

Härligt!
Tyvärr aldrig tagit just såna. Verkar vara utländska i alla fall.
Citera
2015-12-25, 18:42
Medlem
Citat:
Ja men alltså jag satt och skrev: Är det fake Frontin? jag känner inget?

Jag ville verkligen inte göra av med mina 20st 1mg Frontin på 2 dagar...

Var nära på att bli busted haha, hade tydligen gått och duschat och sedan sagt " ah jag ska ba duscha innan vi drar, och varit allmänt konstig.

Fake Frotin hade jag verkligen inte. Jag kommer ihåg från i tisdag typ kl. 19.30 sen är det blackout tills jag var hemma hos mormor för att fira jul.
hahahahha nästa gång ta bara med dig 5st lås in dom andra eller nått ta aldrig med alla! då blir det alltid samma sak du vaknar o undrar var dom tog vägen
Citera
2015-12-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
hahahahha nästa gång ta bara med dig 5st lås in dom andra eller nått ta aldrig med alla! då blir det alltid samma sak du vaknar o undrar var dom tog vägen

Planen var att bara ta 5 men just efter det är det helt svart.
Citera
2015-12-25, 23:17
Medlem
Hur vanligt är det med Allergi mot Xanor? för på xanor har jag ofta fått gula ögon och smärtor i levern när jag käkat det. Det tyder väll på allergi? andra bensos, Imovane, Sobril, Stesolid och rivotril har jag aldrig upplevt de problemen med. Eller jag ska tillägga, På xanax har jag fått dessa problem men aldrig på de svenska xanoren, Kan jag vara allergisk mot något bindemedel i xanax som inte finns i svenska xanor eller verkar det osannolikt?
Citera
2015-12-25, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jantreiber
Hur vanligt är det med Allergi mot Xanor? för på xanor har jag ofta fått gula ögon och smärtor i levern när jag käkat det. Det tyder väll på allergi? andra bensos, Imovane, Sobril, Stesolid och rivotril har jag aldrig upplevt de problemen med. Eller jag ska tillägga, På xanax har jag fått dessa problem men aldrig på de svenska xanoren, Kan jag vara allergisk mot något bindemedel i xanax som inte finns i svenska xanor eller verkar det osannolikt?

Ja, det låter som allergi för så skall det inte bli. Hur vanligt det är är svårt att säga men skulle gissa på väldigt ovanligt. Hur mycket tar du förresten, du kanske skall prova en mindre dos?
Citera
2015-12-26, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxlover
Ja, det låter som allergi för så skall det inte bli. Hur vanligt det är är svårt att säga men skulle gissa på väldigt ovanligt. Hur mycket tar du förresten, du kanske skall prova en mindre dos?

tagit allt mellan 1 mg och 8 mg när jag fått detta och enbart på xanax, aldrig på svenska xanor. skiljer de sig åt på något sätt?
Citera
2015-12-26, 00:07
Medlem
Vill även fråga ifall jag kan få några allvarliga medicinska problem om jag fortsätter ta det ibland trots de gula ögonen och smärtor i levern? för det hjälper nämligen väldigt bra psykiskt mot min ångest.
Citera
2015-12-26, 00:29
Bannlyst
Ksalol/Xanor/Xanax /Alprazolam

Är dessa samma eller är det någon skillnad hur de verkar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in