2015-12-24, 09:40
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Okej smaken är som baken delad I början av min sub karriär kunde ja och några vänner börja må illa bara vi tänkte på den vanliga B8 smaken, nuföriden känner ja knappt av nån lukt/smak förutom just Actavis och Suboxone med apelsinsmak.

Mvh

Har inte Suboxone lime/citronsmak eller har dom bytt nu?
Citera
2015-12-24, 12:32
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Kan va ja som har fel på smakerna, inte rört subuxone på ett tag så kan mycket väl vara lime
Citera
2015-12-24, 17:37
Medlem
eddiepeddies avatar
Är det bara jag som får sämre effekt på benzo om jag tagit sub/bup?
Kan äta 10st xanor utan att märks det direkt. Behöver byta benzo. Antigen svenska alprazolam eller fm1r.
Citera
2015-12-25, 14:00
Medlem
strezs avatar
Jag har oxycontin samt sub, när kan jag ta oxy igen efter sista linan subutex. Innehåller inget naloxone så man borde inte behöva vänta så jätte länge?
Citera
2015-12-25, 14:02
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Är det bara jag som får sämre effekt på benzo om jag tagit sub/bup?
Kan äta 10st xanor utan att märks det direkt. Behöver byta benzo. Antigen svenska alprazolam eller fm1r.

Det där känner jag igen lite. Därför jag försöker spara mina benso så länge det går medans man tar sub, men oftast kommer suget och då tar jag en eller två
Citera
2015-12-26, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Jag har oxycontin samt sub, när kan jag ta oxy igen efter sista linan subutex. Innehåller inget naloxone så man borde inte behöva vänta så jätte länge?

Jag skulle väntat 24h
Citera
2015-12-26, 21:36
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Jag skulle väntat 24h

Borde man inte vänta längre? Typ 2 dagar borde ju räcka isåfall.
Citera
2015-12-27, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Borde man inte vänta längre? Typ 2 dagar borde ju räcka isåfall.

Ja ju längre man väntar desto bättre men minst 24h imo
Citera
2015-12-27, 23:07
Medlem
HasseBanans avatar
Varför snackar folk så mycket skit om Subutex?

Jag har testat det några gånger nu (har aldrig tagit opiater tidigare) och jag mådde skitbra på det. Jag svävade som på moln. Innan har jag bara druckit alkohol utan att ta några andra droger. Subutexen fick mig att bli väldigt lugn och nästintill euforisk. Men många drogbrukare på forumet menar att det är skit. Skit i förhållande till vad? Riktigt heroin/morfin?

Jag mådde iallafall kanon på det.
Citera
2015-12-27, 23:15
Medlem
Klart som fan att du mådde bra på det om du bara har alkohol att jämföra med, sub är en tung opioid.
Till och med cannabis eufori är ljusår bättre än alkohols och det är en lätt drog.

Problemet är att man snabbt behöver öka dosen för att känna något alls och har man riktigt hög tolerans så blir man bara frisk av det.

Sen är den är inte alls lika euforisk som heroin/oxy/metadon.
Citera
2015-12-27, 23:34
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Klart som fan att du mådde bra på det om du bara har alkohol att jämföra med, sub är en tung opioid.
Till och med cannabis eufori är ljusår bättre än alkohols och det är en lätt drog.

Problemet är att man snabbt behöver öka dosen för att känna något alls och har man riktigt hög tolerans så blir man bara frisk av det.

Sen är den är inte alls lika euforisk som heroin/oxy/metadon.

Effekten höll i sig i någon timme ungefär. Kan inte riktigt beskriva känslan, men jag blev kolugn och liksom lycklig, och inte alls lika "dum i huvudet" och omdömeslös som man blir av brännvin t.ex. Det var ärligt talat bland det skönaste jag upplevt hittills.

Jag mår inte alls bra av Cannabis. Känner att jag blir paranoid och konstig. Därför har jag alltid hållt mig till alkohol, som har gett mig det lugn och det självförtroende jag behövt.
Citera
2015-12-27, 23:38
Bannlyst
Folk snackar skit om sub? Vart då? Inte här vad jag läst iaf... men visst, im not the king of this.

Jag gillar sub iaf. Och ja, första gångerna var det otroligt nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in