Citat:
Ursprungligen postat av
sherlocksnake
Nu befinner vi oss i juletider vilket gör att många har flera ledighetdagar att ta ut.
Jajjimen tänker speldjävulen, det är ju på min sida. Få se nu vilken fint jag ska köra. Ja just det, jag kör den här. - Höörru du! många ledighets dagar här, hur skulle det vara om du belönade dig för att slå ihjäl tristessen med lite spel!.
Se upp! Nu slår speldjävulen till!
Men kan du sluta vara så jävla flummig. Det är bra mycket nyttigare med konkreta förslag på tips för att hjälpa folk. Istället sitter du här och pratar om speldjävulen och skriver 100 rader med luddig dynga.
Jag skriver det med jämna mellanrum, överlåt det administrativa gällande ekonomin till någon som står er nära och som ni litar på. Är erat missbruk fortfarande en hemlighet är det ännu en sporre att komma ut med det för att kunna få den praktiska hjälpen, det gjorde jag.
* Överlåter alla mina räkningar till en familjemedlem direkt när jag får dem.
* Hen gömmer min bankdosa så jag inte kan få tag på den.
* Jag klippte mitt Mastercard och beställde ett Maestro som endast kan användas i butik och att tanka med.
* Avinstallerade Bank-ID m.m samtidigt som jag gav bort min bankdosa.
Personligen vill jag i längden givetvis kunna bli självständig. Men då mina problem även innefattar generell psykisk ohälsa så behöver jag försöka reparera mig själv från grunden först och jobba med min ångest, vilket jag botat med spel tidigare. Då är den ständiga stressen med spelande just nu uteslutet ur mitt liv vilket är ett måste för att kunna komma vidare.