2015-12-23, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
För att det gör honom till en invandrare.

Eller är det bara vissa invandrare som inte är "godkända"? Hade hon varit gift med en afrikan hur hade det funkat med SD? Ryss? Jugge?

Orkar inte sätta mig in i deras politik, du får gärna upplysa mig. Jag tvivlar (vet inte dock) att svaret på det skulle vara så uttalat i partiprogrammet.

Nej, det har du själv hittat på eller hört av andra vänstermänniskor.
2015-12-23, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Nej, det har du själv hittat på eller hört av andra vänstermänniskor.

Kan inte du förklara lite kort då?
2015-12-23, 00:35
Medlem
Det är lite som om Donald Trump skulle gifta sig med en mexikan samtidigt som han bygger en mur mot Mexiko. Det blir ju jättekonstigt. Jag är långt ifrån SDare så jag tycker hon kan gifta sig med vem hon vill, men förstår inte hur hon tänker.
Och detta är verkligen inget angrepp mot henne personligen, jag blir bara lite ställd ur det ideologiska perspektivet.
Senast redigerad av Macca2013 2015-12-23 kl. 00:38.
2015-12-24, 12:40
Medlem
Brillans avatar
Citat:
Det är lite som om Donald Trump skulle gifta sig med en mexikan samtidigt som han bygger en mur mot Mexiko. Det blir ju jättekonstigt. Jag är långt ifrån SDare så jag tycker hon kan gifta sig med vem hon vill, men förstår inte hur hon tänker.
Och detta är verkligen inget angrepp mot henne personligen, jag blir bara lite ställd ur det ideologiska perspektivet.

SD är mot mängden invandrare, dvs den politik som förs, ej individuella invandrare. De är också mot islamism och för att bevara den svenska kulturen.

Flera SDare är själv invandrare. Det går att skriva under på ovan och själv vara invandrare. Tyvärr tror många att de hatar alla invandrare och där härrör anklagelser om rasism, hat osv.
2015-12-29, 07:53
Medlem
Problemet med Hanna Wigh är:

1. Hennes tablettmissbruk
2. Att hon är frånvarande i riksdagen (uteslöts ur utskott bla pga detta)
3. Hennes bokstavskombination
4. Att hon öppet söndrar partiet genom att bråka med Jimmie/Mattias

Punkterna 1-4 är så allvarliga att hon borde antingen själv avgå eller bli utesluten.
2015-12-29, 14:40
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av espia2
Problemet med Hanna Wigh är:

1. Hennes tablettmissbruk
2. Att hon är frånvarande i riksdagen (uteslöts ur utskott bla pga detta)
3. Hennes bokstavskombination
4. Att hon öppet söndrar partiet genom att bråka med Jimmie/Mattias

Punkterna 1-4 är så allvarliga att hon borde antingen själv avgå eller bli utesluten.
Varför är hon frånvarande i riksdagen? Vad har hon att göra som är viktigare än det?
2015-12-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Varför är hon frånvarande i riksdagen? Vad har hon att göra som är viktigare än det?
Hon verkar engagerad i hunddagisfrågor så det kanske är något hundrelaterat hon håller på med:
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Forslag/Motioner/Hunddagis_H3022750/?text=true
2016-01-03, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga

Periodvis pga hennes missbruk.
2016-01-03, 10:37
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Den var kul! Konstigt, när hon ändå var i farten med att reda ut människans anatomi, inte inkluderar håret eller naglarna som en del av kroppen, och att följaktligen besök hos frissan eller nagelteknologen också ska omfattas av sjukförsäkringen.
Tandhälsa och allmänhälsa är starkt förknippade, inflammationer i tänderna misstänks kunna orsaka bla hjärtsjukdomar.
Men det är väl ingenting som du snappat upp ?
2016-01-03, 10:41
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
För att det gör honom till en invandrare.

Eller är det bara vissa invandrare som inte är "godkända"? Hade hon varit gift med en afrikan hur hade det funkat med SD? Ryss? Jugge?

Orkar inte sätta mig in i deras politik, du får gärna upplysa mig. Jag tvivlar (vet inte dock) att svaret på det skulle vara så uttalat i partiprogrammet.
Jisses har du inte kommit längre intellektuellt än 80 talets FP propaganda? Är du svagbegåvad?
SD är mot en stor invandring av främst kulturfrämmande element, inte invandring per se.
Invandring från östeuropa är väl i huvudsak positiv då det är arbetskraftsinvandring, inte bidragsinvandring.
2016-01-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jisses har du inte kommit längre intellektuellt än 80 talets FP propaganda? Är du svagbegåvad?
SD är mot en stor invandring av främst kulturfrämmande element, inte invandring per se.
Invandring från östeuropa är väl i huvudsak positiv då det är arbetskraftsinvandring, inte bidragsinvandring.

Gäller det fortfarande när man dömts i domstol för smuggling?
2016-03-06, 21:04
Medlem
Nu bråkar den tablettmissbrukande rättshaveristen Hanna Wigh igen...snart har hon förstört hela partiet...

http://sla.se/falkoping/2016/03/05/hanna-wigh-anmaler-sd-kassoren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in