2015-12-18, 15:30
Medlem
confused...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Right för att män skulle tacka nej till att ha sex med 500 kvinnor.

Han får sex 1 gång/vecka till 1 gång/månad med en fet och ful kvinna om han tofflar tillräckligt.

Du måste räkna in frekvens, kvalitet på kvinnan, vad de fick göra också.

Det är ingen som säger att genomsnitts mannen aldrig får sex jag säger att,

a) kvinnor vill inte ha sex med genomsnitts mannen.

b) därför gör kvinnor the bare minimum som krävs för att mannen ska stanna kvar i relationen och fortsätta ge dem resurser.

c) därför är alla kvinnors mål att efter några år ha 0 sex eller kanse 3-4 gånger/år.

So? Kvinnor kan sitta inne och titta på TV hela dagarna och fortfarande få ligga när de vill.

KKs är en myt brah.

Alltså gillar kvinnor inte sex. För om man vill ha sex då kräver man inte en massa annat.

Med kvinnors mått är 90% av männen under average.

Nope. Jag är kvinna och jag kan bekräfta att det stämmer.

Lol. Om du inte är Rocco (eller annan nasty man) finns det 0 kvinnor på planeten som kommer att bli kåta på dig.

Nej creep. Kvinnor vill ha knullmaterialet som pojkvän också men det är inte alla kvinnor som får det.

Ja det här stämmer.

Alltså du har noll verklighets uppfattning. Du måste seriöst sluta sitta inne ensam framför datorn hela dagarna och börja röra dig utanför dörren, skaffa vänner och träna upp dina sociala färdigheter.

Det du påstår stämmer inte öht med hur verkligheten ser ut.

Det ironiska med folk som dig är att ni vägrar ge med er också, ni har närapå noll erfarenhet av livet, varit väldigt lite på fest eller sociala sammanhang rent allmänt, ni har få vänner och dålig inblick i hur folks liv generellt ser ut, sitter inne vid datorn hela dagarna där hela eran bild av verkligheten är baserad på hat trådar här på flashback där andra i samma situation med närapå noll social erfarenhet sitter och boostar varandra.

Dessa 20% av toppen får ligga väldigt mycket, ja det stämmer.

Men samtidigt så avarage Joe får även dom ligga någon gång ibland, brudar blir kåta på dom och har sex enbart för sexets skull. Och det är inte enbart fula och feta brudar men ofta genomsnittliga vanliga tjejer.

Alla dessa hat trådar man läser här på flashback är INTE representativt för hur det ser ut för genomsnittliga mannen. Hat trådarna här kommer till 99% av super bittra män som är UNDER avarage, noll vänner, noll socialt liv och är MYCKET mindre attraktiva hos tjejer än genomsnittliga mannen. Dessa är ABSOLUT INTE representanter för genomsnittet.

Helt seriöst nu alltså, vad i helvete får folk som sitter inne vid datorn hela dagarna, är väldigt sällan utanför dörren i sociala sammanhang och helt enkelt har väldigt väldigt liten erfarenhet hur livet ser ut för folk generellt att sitta och tro dom vet hur det ser för avarage Joe? Ni har ju inte den blekaste aning. Ni sitter bara och hatar och tror ni ensam vargar utan socialt liv representerar genomsnittet när ni är långt under genomsnittet
Senast redigerad av confused... 2015-12-18 kl. 15:44.
Citera
2015-12-18, 18:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av confused...
Alltså du har noll verklighets uppfattning. Du måste seriöst sluta sitta inne ensam framför datorn hela dagarna och börja röra dig utanför dörren, skaffa vänner och träna upp dina sociala färdigheter.

Det du påstår stämmer inte öht med hur verkligheten ser ut.

Vad är det som inte stämmer exakt?

Citat:
Det ironiska med folk som dig är att ni vägrar ge med er också, ni har närapå noll erfarenhet av livet, varit väldigt lite på fest eller sociala sammanhang rent allmänt, ni har få vänner och dålig inblick i hur folks liv generellt ser ut, sitter inne vid datorn hela dagarna där hela eran bild av verkligheten är baserad på hat trådar här på flashback där andra i samma situation med närapå noll social erfarenhet sitter och boostar varandra.

Um, jag har bott i flera länder, jag har umgåtts med folk från hela världen, jag talar 4 språk flytande, jag har rest mycket, jag har varit på många olika sociala evenemang, och så vidare så jag har mer livserfarenhet än de flesta Svenssons.

Citat:
Men samtidigt så avarage Joe får även dom ligga någon gång ibland, brudar blir kåta på dom och har sex enbart för sexets skull. Och det är inte enbart fula och feta brudar men ofta genomsnittliga vanliga tjejer.

1) Nope. Varför skulle någon kvinna bli kåt på en vanlig man? Det finns ingenting att bli kåt på.

2) Vanliga kvinnor har aldrig sex bara för sexets skull.

3) 80% av kvinnorna är feta och fula.

Citat:
Alla dessa hat trådar man läser här på flashback är INTE representativt för hur det ser ut för genomsnittliga mannen. Hat trådarna här kommer till 99% av super bittra män som är UNDER avarage, noll vänner, noll socialt liv och är MYCKET mindre attraktiva hos tjejer än genomsnittliga mannen. Dessa är ABSOLUT INTE representanter för genomsnittet.

Men average mannen är incel, har inget socialt liv, blir mobbad av sin fru, är bitter och deprimerad, och så vidare. Gå ut på stan och titta på vanliga män. Ser de lyckliga ut?

Citat:

Helt seriöst nu alltså, vad i helvete får folk som sitter inne vid datorn hela dagarna, är väldigt sällan utanför dörren i sociala sammanhang och helt enkelt har väldigt väldigt liten erfarenhet hur livet ser ut för folk generellt att sitta och tro dom vet hur det ser för avarage Joe? Ni har ju inte den blekaste aning. Ni sitter bara och hatar och tror ni ensam vargar utan socialt liv representerar genomsnittet när ni är långt under genomsnittet

Jag är kvinna och jag har familj?
Citera
2015-12-18, 19:01
Bannlyst
Citat:
1) Nope. Varför skulle någon kvinna bli kåt på en vanlig man? Det finns ingenting att bli kåt på.

Men average mannen är incel, har inget socialt liv, blir mobbad av sin fru, är bitter och deprimerad, och så vidare. Gå ut på stan och titta på vanliga män. Ser de lyckliga ut?
Varför ska de inte tända på vanliga killar? Vanliga killar tänder på vanliga kärringar. Så vad ger dem rätten att inte tända på vanliga killar? Vanliga killar går åtminstone till gymmet och tränar, redan där förtjänar inte kvinnor oss men ändå är det de som pratar om att killar ska förtjäna dem. Kvinnor är lata fanskap som alltid får som de vill.

Inte en enda hora jobbar eller antyder att hon vill att killen ska ha det bra. Vad finns det att tända på en vanlig fet gris? Ingenting, men ändå har mängder med killar sex med dem.

Nu börjar du rationalisera kvinnors fittiga beteende och faktiskt hålla med dem om att de har rätten att dissa vanliga killar. De har inga rättigheter, kom ihåg det.
Citera
2015-12-18, 20:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Varför ska de inte tända på vanliga killar? Vanliga killar tänder på vanliga kärringar. Så vad ger dem rätten att inte tända på vanliga killar? Vanliga killar går åtminstone till gymmet och tränar, redan där förtjänar inte kvinnor oss men ändå är det de som pratar om att killar ska förtjäna dem. Kvinnor är lata fanskap som alltid får som de vill.

1) Titta på den här scenen från 07.00 (ni kan titta från början också så klart),

- Are you ready to get fucked and sucked in every hole?

- Yes.

- Double oral, double anal, double vag. You know pop shots will be going directly into the mouth and into a gaping ass so we have the best studs in town to tear it up.

- Ready?

- Yes.

- It's going to be so much fun.

Mannen i filmen heter Skeeter och kvinnan (Bridgette) var gift med honom när filmen spelades in.

2) Hur roligt är ett så kallat korv och mos samlag med en vanlig kille jämfört med det här?

3) Tror du att kvinnor tänder på vanliga killar efter att de har sett Skeeter?

4) Jag tror inte att vanliga killar tänder på vanliga kvinnor jag tror att de tar vad de kan få för att de är desperata.

Citat:
Inte en enda hora jobbar eller antyder att hon vill att killen ska ha det bra. Vad finns det att tända på en vanlig fet gris? Ingenting, men ändå har mängder med killar sex med dem.

Lol @ män som knullar grisar?

Citat:
Nu börjar du rationalisera kvinnors fittiga beteende och faktiskt hålla med dem om att de har rätten att dissa vanliga killar. De har inga rättigheter, kom ihåg det.

1) Jag tycker inte att kvinnor ska ha några rättigheter överhuvudtaget.

2) Men du är bara butthurt för att kvinnor inte blir kåta på vanliga män för att du (ni) är ute efter bekräftelse i.e. att kvinnor ska tycka om er.

3) Du (ni) vill ändå inte ha sex eller relationer med vanliga kvinnor så varför bryr ni er? Det är till eran fördel att de inte vill ha sex med er.

4) Köp sex och gå vidare med livet bro.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-18 kl. 20:14.
Citera
2015-12-18, 20:32
Bannlyst
Citat:
2) Hur roligt är ett så kallat korv och mos samlag med en vanlig kille jämfört med det här?

3) Tror du att kvinnor tänder på vanliga killar efter att de har sett Skeeter?

4) Jag tror inte att vanliga killar tänder på vanliga kvinnor jag tror att de tar vad de kan få för att de är desperata.
2) Vanliga killar nöjer sig med det, varför ska då inte en vanliga kärring nöja sig? Vad ger henne rätten att kräva mer? Kvinnor har ingen rätt att kräva mer om de själva inte kan nå upp till vad de vill ha. Jämför en vanlig kossa inom offentlig sektor med en lön på 16 000 efter skatt, hon kräver en kille som jobbar inom privat sektor och tjänar mer än henne. Samma med sex, vad gör hon för oss killar att hon med lätthet och utan att ifrågasättas kan kräva mer av andra? Ingenting.

3) Vi säger nej.

4) Jag tänder inte på dem men jag tar dem ändå.
Citat:
Lol @ män som knullar grisar?
He he du skojar.
Citat:
2) Men du är bara butthurt för att kvinnor inte blir kåta på vanliga män för att du (ni) är ute efter bekräftelse i.e. att kvinnor ska tycka om er.
Självklart. Varför kan de inte tycka om oss? Vi har egentligen inget incitament för att gilla kvinnor. De är lata, fula, otrevliga, krävande, gnälliga, parasiterande och massa annat. Män är generösa, bjuder, ger sex, försörjer horan och massa mer och det är därför rimligare för en värdelös och fet hora att gilla en kille. Ändå får vi inte bekräftelse på hur bra vi är. Därför är mitt hat mot kvinnor befogat.
Citat:
3) Du (ni) vill ändå inte ha sex eller relationer med vanliga kvinnor så varför bryr ni er? Det är till eran fördel att de inte vill ha sex med er.
Visst men jag tar vad jag får för att jag är intresserad av sex.
Citat:
4) Köp sex och gå vidare med livet bro.
Jag har gjort det tidigare och skulle göra det varje dag om det fanns horhus i Sverige. Jag vill att man ska frisätta marknaden och göra det lagligt och allt sånt där. Men man reglerar åt fel för att killar ska tvingas in i att betala för ett förhållande om de ska få ligga. Marknaden är fullständigt riggad och kvinnorna i Sverige vet att de kan höja kraven för att marknaden är enkelriktad.

Och vad gäller porrstjärnan du länkade till så haltar dina jämförelsen ordentligt. Vanliga killar har sex med vanliga tjejer, så varifrån kommer kvinnors rätt att kräva sex med manliga porrstjärnor? Vanliga killar sitter bara och runkar till porrstjärnor på internet men kräver inte det i verkligheten. Så tjejer kan sitta och pulla sig själva och ta vanliga killar i verkligheten.
Senast redigerad av chirho 2015-12-18 kl. 20:39.
Citera
2015-12-18, 22:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2) Vanliga killar nöjer sig med det, varför ska då inte en vanliga kärring nöja sig? Vad ger henne rätten att kräva mer? Kvinnor har ingen rätt att kräva mer om de själva inte kan nå upp till vad de vill ha. Jämför en vanlig kossa inom offentlig sektor med en lön på 16 000 efter skatt, hon kräver en kille som jobbar inom privat sektor och tjänar mer än henne. Samma med sex, vad gör hon för oss killar att hon med lätthet och utan att ifrågasättas kan kräva mer av andra? Ingenting.

1) Ja jag håller med. Kvinnor kan inte kräva att få knulla en manlig porr-skådis om de själva inte presterar som en kvinnlig porr-skådis.

2) Jag förklarar bara varför kvinnor inte tänder på vanliga killar.

3) Sen kan kvinnor ställa upp ändå eftersom sex inte är någon big deal för kvinnor.

Citat:
4) Jag tänder inte på dem men jag tar dem ändå.

Varför?

Citat:
Självklart. Varför kan de inte tycka om oss? Vi har egentligen inget incitament för att gilla kvinnor. De är lata, fula, otrevliga, krävande, gnälliga, parasiterande och massa annat. Män är generösa, bjuder, ger sex, försörjer horan och massa mer och det är därför rimligare för en värdelös och fet hora att gilla en kille. Ändå får vi inte bekräftelse på hur bra vi är. Därför är mitt hat mot kvinnor befogat.

1) Så du tror att om du gör saker för en kvinna då kommer hon att känna sig tacksam och börja tycka om dig?

2) När din dator spelar en film känner du dig tacksam mot datorn då? Tycker du om din dator för att den gör en massa saker för dig?

3) Män är ungefär som datorer de gör en massa saker för dig men du har inget personligt förhållande till din dator.

4) Till exempel om din dator börjar fungera dåligt, den går sönder, du tröttnar på den, du hittar en ny dator, då slänger du din gamla dator och köper en ny.

5) Det är samma sak med män kvinnor skaffar en man så att han kan göra saker åt dem och om de tröttnar på honom då dumpar de honom och skaffar en ny man som kan göra saker åt dem.

Citat:
Visst men jag tar vad jag får för att jag är intresserad av sex.

Men det är inte intressant att ha sex med en vanlig kvinna.

Citat:
Jag har gjort det tidigare och skulle göra det varje dag om det fanns horhus i Sverige. Jag vill att man ska frisätta marknaden och göra det lagligt och allt sånt där. Men man reglerar åt fel för att killar ska tvingas in i att betala för ett förhållande om de ska få ligga. Marknaden är fullständigt riggad och kvinnorna i Sverige vet att de kan höja kraven för att marknaden är enkelriktad.

Meh. Det är bara en ursäkt. Du kan åka till massor med EU länder och köpa sex billigt. Erkänn att du inte vågar.

Citat:
Och vad gäller porrstjärnan du länkade till så haltar dina jämförelsen ordentligt. Vanliga killar har sex med vanliga tjejer, så varifrån kommer kvinnors rätt att kräva sex med manliga porrstjärnor? Vanliga killar sitter bara och runkar till porrstjärnor på internet men kräver inte det i verkligheten. Så tjejer kan sitta och pulla sig själva och ta vanliga killar i verkligheten.

Yeah sure jag förklarar bara varför kvinnor är som de är.
Citera
2015-12-18, 22:53
Medlem
MuscleSharks avatar
Diskuteras detta fortfarande? Trodde vi kom fram till ett svar för flera veckor sen
Citera
2015-12-19, 08:08
Bannlyst
Citat:
Men det är inte intressant att ha sex med en vanlig kvinna.

Meh. Det är bara en ursäkt. Du kan åka till massor med EU länder och köpa sex billigt. Erkänn att du inte vågar.

Yeah sure jag förklarar bara varför kvinnor är som de är.
Vanliga kvinnor är värdelösa men du vet, man tar vad man får och gnäller inte. De som är intresserade av fotboll gnäller inte på att planen är dålig eller nåt annat påhitt.

Vi uppskattar ju ändå vanliga kvinnor inom rimliga gränser så varför ska inte de uppskatta oss?
Det är i slutändan viktigare med närhet än sex.
Citera
2015-12-19, 13:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vanliga kvinnor är värdelösa men du vet, man tar vad man får och gnäller inte. De som är intresserade av fotboll gnäller inte på att planen är dålig eller nåt annat påhitt.

Fast ni betalar fortfarande för vanliga kvinnor.

Citat:
Vi uppskattar ju ändå vanliga kvinnor inom rimliga gränser så varför ska inte de uppskatta oss?

1) Du förstod inte min jämförelse med en dator? Kvinnor bryr sig inte om män. De är villiga att knulla "Lennart 87 år" om han kan ge dem ett bättre liv än du kan.

2) Tänk på att det finns typ 1000 andra män som är villiga att göra samma saker som du för att få sex och relation med din fläskis. Så alla kvinnor vet att om du inte gör saker för dem då finns det en massa andra män som är villiga att göra det.

3) Därför ser kvinnor det som att du måste göra saker för dem annars dumpar de dig.

4) Vad skulle kvinnor få ut av närhet med en man? Kvinnor är intresserade av i) sötsaker ii) shopping iii) TV och facebook.
Citera
2015-12-19, 18:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det enda du gör är att gnälla så hur kan du säga att du inte gnäller. Du gör ju inget annat.
Citera
2015-12-19, 18:59
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Fast ni betalar fortfarande för vanliga kvinnor.

1) Du förstod inte min jämförelse med en dator? Kvinnor bryr sig inte om män. De är villiga att knulla "Lennart 87 år" om han kan ge dem ett bättre liv än du kan.

2) Tänk på att det finns typ 1000 andra män som är villiga att göra samma saker som du för att få sex och relation med din fläskis. Så alla kvinnor vet att om du inte gör saker för dem då finns det en massa andra män som är villiga att göra det.

3) Därför ser kvinnor det som att du måste göra saker för dem annars dumpar de dig.

4) Vad skulle kvinnor få ut av närhet med en man? Kvinnor är intresserade av i) sötsaker ii) shopping iii) TV och facebook.
Vad är kvinnor intresseade av om de inte har tillgång till shopping, godis, facebook etc? Vad gjorde de innan tv, internet etc? Du påstår att kvinnor är lata. Vet du hur hårt kvinnor arbetar världen över?
Citera
2015-12-19, 21:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vad är kvinnor intresseade av om de inte har tillgång till shopping, godis, facebook etc?

Smink, hår-grejer, kvinno-tidningar, skvaller, sånt.

Citat:
Vad gjorde de innan tv, internet etc?

Kvinno-tidningar och skvaller.

Citat:
Du påstår att kvinnor är lata. Vet du hur hårt kvinnor arbetar världen över?

1) Män arbetar alltid hårdare än kvinnor för att kvinnor kan byta sex mot resurser från män eller samhället. En man kan inte byta sex mot resurser från kvinnor (generellt).

2) Därför är arbete något som män måste göra men något som kvinnor kan välja bort om de vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in