Citat:
Right för att män skulle tacka nej till att ha sex med 500 kvinnor.
Han får sex 1 gång/vecka till 1 gång/månad med en fet och ful kvinna om han tofflar tillräckligt.
Du måste räkna in frekvens, kvalitet på kvinnan, vad de fick göra också.
Det är ingen som säger att genomsnitts mannen aldrig får sex jag säger att,
a) kvinnor vill inte ha sex med genomsnitts mannen.
b) därför gör kvinnor the bare minimum som krävs för att mannen ska stanna kvar i relationen och fortsätta ge dem resurser.
c) därför är alla kvinnors mål att efter några år ha 0 sex eller kanse 3-4 gånger/år.
So? Kvinnor kan sitta inne och titta på TV hela dagarna och fortfarande få ligga när de vill.
KKs är en myt brah.
Alltså gillar kvinnor inte sex. För om man vill ha sex då kräver man inte en massa annat.
Med kvinnors mått är 90% av männen under average.
Nope. Jag är kvinna och jag kan bekräfta att det stämmer.
Lol. Om du inte är Rocco (eller annan nasty man) finns det 0 kvinnor på planeten som kommer att bli kåta på dig.
Nej creep. Kvinnor vill ha knullmaterialet som pojkvän också men det är inte alla kvinnor som får det.
Ja det här stämmer.
Han får sex 1 gång/vecka till 1 gång/månad med en fet och ful kvinna om han tofflar tillräckligt.
Du måste räkna in frekvens, kvalitet på kvinnan, vad de fick göra också.
Det är ingen som säger att genomsnitts mannen aldrig får sex jag säger att,
a) kvinnor vill inte ha sex med genomsnitts mannen.
b) därför gör kvinnor the bare minimum som krävs för att mannen ska stanna kvar i relationen och fortsätta ge dem resurser.
c) därför är alla kvinnors mål att efter några år ha 0 sex eller kanse 3-4 gånger/år.
So? Kvinnor kan sitta inne och titta på TV hela dagarna och fortfarande få ligga när de vill.
KKs är en myt brah.
Alltså gillar kvinnor inte sex. För om man vill ha sex då kräver man inte en massa annat.
Med kvinnors mått är 90% av männen under average.
Nope. Jag är kvinna och jag kan bekräfta att det stämmer.
Lol. Om du inte är Rocco (eller annan nasty man) finns det 0 kvinnor på planeten som kommer att bli kåta på dig.
Nej creep. Kvinnor vill ha knullmaterialet som pojkvän också men det är inte alla kvinnor som får det.
Ja det här stämmer.
Alltså du har noll verklighets uppfattning. Du måste seriöst sluta sitta inne ensam framför datorn hela dagarna och börja röra dig utanför dörren, skaffa vänner och träna upp dina sociala färdigheter.
Det du påstår stämmer inte öht med hur verkligheten ser ut.
Det ironiska med folk som dig är att ni vägrar ge med er också, ni har närapå noll erfarenhet av livet, varit väldigt lite på fest eller sociala sammanhang rent allmänt, ni har få vänner och dålig inblick i hur folks liv generellt ser ut, sitter inne vid datorn hela dagarna där hela eran bild av verkligheten är baserad på hat trådar här på flashback där andra i samma situation med närapå noll social erfarenhet sitter och boostar varandra.
Dessa 20% av toppen får ligga väldigt mycket, ja det stämmer.
Men samtidigt så avarage Joe får även dom ligga någon gång ibland, brudar blir kåta på dom och har sex enbart för sexets skull. Och det är inte enbart fula och feta brudar men ofta genomsnittliga vanliga tjejer.
Alla dessa hat trådar man läser här på flashback är INTE representativt för hur det ser ut för genomsnittliga mannen. Hat trådarna här kommer till 99% av super bittra män som är UNDER avarage, noll vänner, noll socialt liv och är MYCKET mindre attraktiva hos tjejer än genomsnittliga mannen. Dessa är ABSOLUT INTE representanter för genomsnittet.
Helt seriöst nu alltså, vad i helvete får folk som sitter inne vid datorn hela dagarna, är väldigt sällan utanför dörren i sociala sammanhang och helt enkelt har väldigt väldigt liten erfarenhet hur livet ser ut för folk generellt att sitta och tro dom vet hur det ser för avarage Joe? Ni har ju inte den blekaste aning. Ni sitter bara och hatar och tror ni ensam vargar utan socialt liv representerar genomsnittet när ni är långt under genomsnittet
Senast redigerad av confused... 2015-12-18 kl. 15:44.
Senast redigerad av confused... 2015-12-18 kl. 15:44.