2015-12-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercinho
En fråga.

Utöver Anoto, vilka andra företag kan ha denna typ teknologi?

Du har verkligen köpt och hoppats på det bästa.

Den penna som anoto har fungerar enbart ( rätta mig nu ni andra) på dot pattern underlag. och denna dot pattern (och många andra) har Anoto patent på. Ingen kommer i närheten av anoto. Anotos penna är den ENDA i världen ( med dot pattern) som fungerar på ALLA underlag/surface. Det som gör mig lugn är patenten.....utan den som hade anoto varit körda.
Citera
2015-12-16, 17:16
Medlem
Finns det motstånd eller kommer anoto besöka 0.5 igen tro?
Citera
2015-12-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
Finns det motstånd eller kommer anoto besöka 0.5 igen tro?

Du menar stöd, och ja! det finns stöd runt 0,89. Du vet inte vad motstånd eller stöd är, men ändå drar du en gissning på 0,5. varför just 0,5 och inte 0,7? Även om alla medlemmar på FB säger "nej, vi kommer inte gå ner" så finns den möjligheten.
Citera
2015-12-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outzip
Du menar stöd, och ja! det finns stöd runt 0,89. Du vet inte vad motstånd eller stöd är, men ändå drar du en gissning på 0,5. varför just 0,5 och inte 0,7? Även om alla medlemmar på FB säger "nej, vi kommer inte gå ner" så finns den möjligheten.
Men ers höghet, jag beklagar min okunskap!

Kollade genom tiderna och tyckte den låg runt 0.5 som längst på samma punkt. Men om "stöd" finns tidigare så beklagar jag verkligen högfärdigt.

Du gör inga pengar på att vara dryg, ditt as, ville bara veta..
Citera
2015-12-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
Men ers höghet, jag beklagar min okunskap!

Kollade genom tiderna och tyckte den låg runt 0.5 som längst på samma punkt. Men om "stöd" finns tidigare så beklagar jag verkligen högfärdigt.

Du gör inga pengar på att vara dryg, ditt as, ville bara veta..

Du har rätt! ber om ursäkt! på mycket dålig humör idag och jag tog ut den på dig.
Citera
2015-12-16, 18:32
Medlem
fifi-jhs avatar
https://news.microsoft.com/2015/12/01/hewlett-packard-enterprise-and-microsoft-announce-plans-to-deliver-integrated-hybrid-it-infrastructu re/

Ett spännande samarbete, vet inte om alla här inne läst det men vet att det varit uppe åtskilliga gånger på Placera

Är HP avtalet i samma storlek som tstudy genererar så skulle anotos kurs vara runt 2 - 2.5kr/aktien.
Steins leende i q3 var hämtad i popsodents finrum och säger det mesta om Anotos framtid. Går allt bara som de ska kommer ett inköp runt 0.8 eller 1.5 inte spela någon roll i slutet av 2016.
Citera
2015-12-16, 18:33
Medlem
Blev inget vidare race idag.

Nä utan nyheter så är det källaren som gäller. Tror vi strax är etablerade under 0,9 tyvärr.

Nya tag i januari.
Citera
2015-12-16, 20:18
Medlem
Sjuntorparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78

Nä utan nyheter så är det källaren som gäller. Tror vi strax är etablerade under 0,9 tyvärr.

Nya tag i januari.

hehe. optimismen flödar ser jag. Vi stänger över kronan innan helgen. Hur som helst fanns det inget i handeln idag som tyder på fortsatt nedgång.

The real key to making money in stocks is not to get scared out of them.

Peter Lynch
Citera
2015-12-16, 22:48
Medlem
Irrelevantnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifi-jh
https://news.microsoft.com/2015/12/01/hewlett-packard-enterprise-and-microsoft-announce-plans-to-deliver-integrated-hybrid-it-infrastructu re/

Ett spännande samarbete, vet inte om alla här inne läst det men vet att det varit uppe åtskilliga gånger på Placera

Är HP avtalet i samma storlek som tstudy genererar så skulle anotos kurs vara runt 2 - 2.5kr/aktien.
Steins leende i q3 var hämtad i popsodents finrum och säger det mesta om Anotos framtid. Går allt bara som de ska kommer ett inköp runt 0.8 eller 1.5 inte spela någon roll i slutet av 2016.

En fundering.. Hur kopplar du HPE och Microsofts satsning på molntjänster till Anoto? Har du ens läst texten du postar? Haussing på dagis nivå.

Återigen skriver jag detta här på FB. Anoto har ingen koppling till HPE och kommer inte heller att ha någon koppling till HPE. Vi är inriktade på tillbehör och skärmar, alltså HP Inc.

Trevlig kväll!
Citera
2015-12-17, 12:39
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78

Nya tag i januari.

Inte så illa idag.
Citera
2015-12-17, 15:37
Medlem
starbounds avatar
Blir inte direkt köpsugen efter att ha sett detta. Titta vid 11:55.

https://www.youtube.com/watch?v=05Oh5fNl85Q
Senast redigerad av starbound 2015-12-17 kl. 15:43.
Citera
2015-12-17, 15:42
Medlem
Mercinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starbound
Blir inte direkt köpsugen efter att ha sett detta.

https://www.youtube.com/watch?v=05Oh5fNl85Q
Köp Telia du eller kinnevik.

Börspodden skall man ignorera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in