2015-12-16, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Alla normala svenskar med tillräcklig kunskap vet att det finns en judisk konspiration om att ta över hela världen.

aha likväl som dom vet att dom ligger bakom 9/11 likväl som att förintelsen är en judisk konspiration och inget annat. Hitler var en hyvens grabb som sabba lite i Ryssland annars gjorde han inget fel. I annars inget jag känner till. Bra att du upplyste mig annars skulle jag inte förstått detta
Citera
2015-12-16, 22:56
Medlem
I övrigt något intressant att ett som man påstår sig demokratiskt parti presenterar ett partiprogram som torde tugga på gränsen till hets mot folkgrupp.
Citera
2015-12-16, 23:25
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Är du seriös ??? eller ?? Blir nästa punkt i partiprogrammet något som handlar om tomtar och troll ??? och deras rätt till del av det svenska välståndet ?

Hur många "normala" svenskar tror att judarna står bakom en form teori om övertagande av världen ???? 3 ???

Hm, visst är det konstigt att tro judar om sånt?

"Goyim were born only to serve us. Without that, they have no place in the world – only to serve the People of Israel.”

“In Israel, death has no dominion over them… With gentiles, it will be like any person – they need to die, but [God] will give them longevity. Why? Imagine that one’s donkey would die, they’d lose their money.

“This is his servant… That’s why he gets a long life, to work well for this Jew.”

“Why are gentiles needed? They will work, they will plow, they will reap. We will sit like an effendi and eat… That is why gentiles were created.”

-Rabbi Ovadia Yosef
Citera
2015-12-16, 23:48
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hm, visst är det konstigt att tro judar om sånt?

"Goyim were born only to serve us. Without that, they have no place in the world – only to serve the People of Israel.”

“In Israel, death has no dominion over them… With gentiles, it will be like any person – they need to die, but [God] will give them longevity. Why? Imagine that one’s donkey would die, they’d lose their money.

“This is his servant… That’s why he gets a long life, to work well for this Jew.”

“Why are gentiles needed? They will work, they will plow, they will reap. We will sit like an effendi and eat… That is why gentiles were created.”

-Rabbi Ovadia Yosef

Tiotusentals muslimer resonerar på samma sätt, ändå är det juden som ligger i fokus.
Citera
2015-12-16, 23:49
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Tusentals muslimer resonerar på samma sätt, ändå är det juden som ligger i fokus.

Men är det muslimer som kontrollerar penningsystemet och media i väst?
Citera
2015-12-17, 00:14
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Men är det muslimer som kontrollerar penningsystemet och media i väst?

Nej, men det är muslimer som bränner ner våra städer, misshandlar vårt folk och våldtar våra kvinnor.
Citera
2015-12-17, 00:17
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Klas Lund var förvisso ledare för partiet tills han huxflux försvann.

Fast att kalla honom för en partiledare när han aldrig hade med den delen av SMR att göra är ji inte korrekt.
Citera
2015-12-17, 00:18
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
I övrigt något intressant att ett som man påstår sig demokratiskt parti presenterar ett partiprogram som torde tugga på gränsen till hets mot folkgrupp.

Kallar SMR sig för demokratiska?
Citera
2015-12-17, 00:35
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Nej, men det är muslimer som bränner ner våra städer, misshandlar vårt folk och våldtar våra kvinnor.
Och varför finns det araber, negrer, turkar och annat i vårt land?
Citera
2015-12-17, 00:42
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately

Mer än 99% av politikerna i riksdagen och alla lobbyister i diverse organisationer som prackat på oss skiten är icke-judar. Löfvén, Sahlin, Reinfeldt, Lindberg, Romson, listan kan göras hur lång som helst. Alla dessa värdenihilister är en del av problemet. Ta itu med politikerna så stävjar man problemet.

Om det sen skulle vara judar som influerat dessa att agera som de gör kan man väl spekulera i bäst man vill, men då ligger den största bristen ändå hos dessa PK-idioter som låtit sig föras bakom ljuset så jävla lätt.

Med det sagt så håller jag med om att det är problematiskt att judar styr alla banker och mediabolag runtom i världen, men att påstå att det är dom som gett oss massinvandringen är infantilt. Jag kan defintivt tänka mig att de skulle välkomna det, men faktum kvarstår att en övervägande majoritet av de som tvingat på oss det mångkulturella samhället är etniska européer i både Sverige och Bryssel.
Senast redigerad av Kaviarkommunist 2015-12-17 kl. 00:48.
Citera
2015-12-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately

Varför ska dom inte få finnas här?
Citera
2015-12-17, 03:43
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Mer än 99% av politikerna i riksdagen och alla lobbyister i diverse organisationer som prackat på oss skiten är icke-judar. Löfvén, Sahlin, Reinfeldt, Lindberg, Romson, listan kan göras hur lång som helst. Alla dessa värdenihilister är en del av problemet. Ta itu med politikerna så stävjar man problemet.

Om det sen skulle vara judar som influerat dessa att agera som de gör kan man väl spekulera i bäst man vill, men då ligger den största bristen ändå hos dessa PK-idioter som låtit sig föras bakom ljuset så jävla lätt.

Med det sagt så håller jag med om att det är problematiskt att judar styr alla banker och mediabolag runtom i världen, men att påstå att det är dom som gett oss massinvandringen är infantilt. Jag kan defintivt tänka mig att de skulle välkomna det, men faktum kvarstår att en övervägande majoritet av de som tvingat på oss det mångkulturella samhället är etniska européer i både Sverige och Bryssel.
Judar har varit överlägsen i att lobba för invandring till Västvärlden. Det är judar som drev igenom idéerna, och sedan har du förstås fått lurade alternativt skrupelfria egoistiska kortsiktigt och smalt tänkande européer som gått i deras led.

Att du har araber, negrer, turkar, etc i Sverige och i Västvärlden i stor mängd är en produkt av judiskt politiskt arbete. Det är inte så att européer vaknade upp en dag och tyckte att det vore en bra idé ge bort sina länder.

Utan judar ingen marxism, kulturmarxism och invandring. Att de sedan genom att lyckats erhålla stor makt, fått européer att tjäna deras agenda, är ett symptom på att de greppat makten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in