2015-12-16, 15:35
Medlem
RelicDeluxes avatar
Här är man inaktiv ett par månader och vips har NMR lierat sig med ryssen?

Det här blev ju väldigt intressant och tänker framförallt den finska grenen av NMR

Finnar och rysshat är lika stark som NS kärlek till hitler. Kan bli ett intressant dilemma. Även vi svenskar jar väl av hävd alltid sett ryssen som det stora hotet.

Läste även lite på partiprogrammet....ni vill i princip att sverige ska bli ett uland genom att isolera norden.
Citera
2015-12-16, 16:11
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10010
Du verkar vara mer begåvad än samtliga NMRs representanter om man skall utgå från dina kriterier, kan inte du skapa en organisation som tar makten med din mer radikala politik.
Att jag är mer begåvad än samtliga ledande i NMR gör mig inte till lämplig ledare av en organisation. Det är väldigt mycket som krävs får att ta makten, finns många bra personer som har misslyckats med den biten(exempelvis William Pierce).

Just nu ser vi ut att förlora, kört är det inte men den nationella rörelsen är en katastrof i Sverige, har gått åt fel håll länge.
Senast redigerad av adolf512 2015-12-16 kl. 16:19.
Citera
2015-12-16, 16:53
Medlem
10010s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Att jag är mer begåvad än samtliga ledande i NMR gör mig inte till lämplig ledare av en organisation. Det är väldigt mycket som krävs får att ta makten, finns många bra personer som har misslyckats med den biten(exempelvis William Pierce).

Just nu ser vi ut att förlora, kört är det inte men den nationella rörelsen är en katastrof i Sverige, har gått åt fel håll länge.

De tre största faktorerna är stigmatiseringen, samt den gamla bilden utav nationalister dvs den subkulturella med rakad skalle, bombarjacka och vulgärt beteende lever sig idag tyvärr fortfarande kvar. Och den sista faktorn, SD, folk tror tack vare medias hetsning mot SD att de är krypto nazistfascistrasister, dessvärre de som läser enbart brödtext istället för att bilda sig en egen uppfattning vilket innefattar ett stort procentuellt väljarantal. Det är ju också svagheten med demokrati när två idioter kan rösta ner ett geni. Nationalismen hade varit större förmodligen ännu mer framgångsrik ifall vanliga döda förstod att SD ej är nationalister och förstår att deras politik behandlar bara symptomet tillfället istället för roten som kan bota åkomman för gott och rädda rasen/folket och landet från dystopi.

Om du nu har ett framgångsrikt recept hoppas jag att du är aktiv och hjälper de nationella element som är verksamma idag istället för att klaga på att de är ej för radikala. Det är en folkgemenskap vi skall skapa där arbetaren och den intellektuelle samlas under samma bana för att rädda vårt land samt var en god förebild för de yngre generationerna. Enbart nätpropaganda duger ej, aktiv kamp krävs.
Citera
2015-12-16, 16:56
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
"Anmärkningsvärt många"? I förhållande till vad? RF la ner för att nästan hela ledningen fik (låga) fängelsestraff, i AFA sitter väl större delen av de drivande inne också iom att de inte kan ha någon aktivitet längre.

Så proportionerligt så är det nog inte så speciellt många i en jämförelse.

Syftar du på Lund? Han som aldrig varit ledare för något parti? Bortgjort igen?

Klas Lund var förvisso ledare för partiet tills han huxflux försvann.
Citera
2015-12-16, 17:01
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Annonsintäkter är väl annars modellen numer och där verkar i alla fall Fria Tider ha lyckats eftersom de betalar lön till sina reportrar. I takt med att nationell alternativ media växer så kommer fler företag att vilja annonsera och annonspriserna kommer då också att stiga.

Tror de drar in den absoluta merparten från sin plustjänst. Annonsering brukar inte ge så mycket.
Citera
2015-12-16, 21:28
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Inte hållit mig uppdaterad på sistone, så skulle någon vänlig själ kunna sammanfatta hur det går för NMR och det politiska partiet som skulle bildas?
Citera
2015-12-16, 21:50
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Inte hållit mig uppdaterad på sistone, så skulle någon vänlig själ kunna sammanfatta hur det går för NMR och det politiska partiet som skulle bildas?

Vad sägs om att läsa på deras hemsida? De har släppt partiprogram bl.a.
Citera
2015-12-16, 22:05
Medlem
Läste just nu p.2 av partiprogrammet på nordfån. Svårt att bestämma mig är detta partiprogram ett stort skämt eller ett tecken på att personer inom den högre (?) delen av SMR är i behov av vård. Oavsett detta bör alla diskussioner om partiprogrammet föras över till konspirationsforumet
Citera
2015-12-16, 22:15
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
-adopterade, folk av blandras och folk som inte har släktingar i hemlandet skall få stanna
-totalstopp för utomnordisk invandring vilket skulle hindra exempelvis tyska företagare
-kamp mot den "sionistiska eliten" vilka de nu är.

Verkar inte jätteseriöst. Några resultat i opinionsundersökningar eller liknande har jag inte sett, men partiet är iallafall registrerat. Tror iallafall inte NMR behöver oroa sig förbud, de utgör inget hot direkt mot makthavarna, däremot indirekt hot då de påverkar metapolitiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Läste just nu p.2 av partiprogrammet på nordfån. Svårt att bestämma mig är detta partiprogram ett stort skämt eller ett tecken på att personer inom den högre (?) delen av SMR är i behov av vård. Oavsett detta bör alla diskussioner om partiprogrammet föras över till konspirationsforumet
Nej att vara religiös innebär inte att man är mentalt sjuk(alla ideologier är religioner).
Senast redigerad av adolf512 2015-12-16 kl. 22:28.
Citera
2015-12-16, 22:15
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Judar har alltid gillat att sjukförklara kritiker. Punkt 2 är en viktig punkt. Förmodligen den viktigaste i hela programmet. Dessutom en punkt NMR definitivt kommer att vara ensamma i Sverige om att driva under överskådlig framtid. Oavsett hur vänsterextremt resten av programmet är så kan punkt ett och två säkra en röst av många normala svenskar, tror jag.
Senast redigerad av baggebo1 2015-12-16 kl. 22:42.
Citera
2015-12-16, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Judar har alltid gillat att sjukförklara kritiker. Punkt 2 är en viktig punkt. Förmodligen den viktigaste i hela programmet. Dessutom en punkt NMR definitivt kommer att vara ensamma i Sverige om att driva under överskådlig framtid. Oavsett hur vänsterextremt resten av programmet är så kan punkt ett och två säkra en röst hos många normala svenskar, tror jag.

Är du seriös ??? eller ?? Blir nästa punkt i partiprogrammet något som handlar om tomtar och troll ??? och deras rätt till del av det svenska välståndet ?

Hur många "normala" svenskar tror att judarna står bakom en form teori om övertagande av världen ???? 3 ???
Citera
2015-12-16, 22:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Hur många "normala" svenskar tror att judarna står bakom en form teori om övertagande av världen ???? 3 ???
Alla normala svenskar med tillräcklig kunskap vet att det finns en judisk konspiration om att ta över hela världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in