2015-12-16, 21:48
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
I brist på riktiga nyheter. Unibets odds för vem som blir nästa permanenta huvudtränare för Malmö FF:

Rikard Norling 4,75
Pep Clotet Ruiz 5,50
Per-Mathias Högmo 6,50
Glenn Riddersholm 6,50
Stuart Baxter 7,50
Patrik Andersson 7,50
Olof Persson 10,00
Roland Nilsson 15,00
Janne Andersson 15,00
Mikael Stahre 15,00
Michael Laudrup 21,00
Tony Gustavsson 21,00
Morten Olsen 21,00
Lars Lagerbäck 31,00
Skulle så gärna vilja se Stahre.. Men hur kan Lagerbäck ens va ett alternativ? Ska Malmö köra åtminstone ett halvår utan huvudtränare eller är teorin att Lagerbäck ska finna det så lockande å träna Malmö att han skiter i EM?
2015-12-16, 22:01
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Hoppas någon ny kan komma in istället för Ålander.

Vart ska Tranberg spela är det tänkt?
Är väl främst tänkt att han ska rotera med Sigurjonsson / Gersson som central mittfältare, men har väl snackats om att han även ses som backup på mittbacken. Kan ju spela på rätt många ställen om jag inte är helt fel ute. Lär bli en riktigt viktig truppspelare. Frågan är ju hur länge vi får behålla Sigurjonsson.
2015-12-16, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Skulle så gärna vilja se Stahre.. Men hur kan Lagerbäck ens va ett alternativ? Ska Malmö köra åtminstone ett halvår utan huvudtränare eller är teorin att Lagerbäck ska finna det så lockande å träna Malmö att han skiter i EM?
För att tjäna pengar? Varje satsad krona på tex Lagerbäck är en vunnen krona för Unibet. Lagerbäck är absolut inget alternativ pga orsaker som du precis nämnde.
2015-12-16, 22:12
Medlem
Citat:
Pia Sundhage saknas på listan.

Fortsatt brist meningsfullhet på onsdagskvällen. Läget i top-4 klubbarna.

Norrköping
In: Fjoluson,
Ut: Kojic, Lawan, Setterberg

Göteborg
In: Dahlin
Ut: Sandborg, Bohm, Edvardsen, Riski

Gnaget
In: Markkanen, Sundgren
Ut: Pavey, Goitom(vart?), Perreira, Ferreyra

Elfsborg
In: ?
Ut: Zeneli, Lans, A Svensson, Klarström, Gunnarsson, Mostafa

Hur många omgångar är det innan sommarfönstret öppnar? Annars måste det väl in lite folk till allsvenskan, om man vill ha full trupp till cupen och första halvan?
Byket finns här.
http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/sa-ar-laget-i-ditt-allsvenska-lag---alla-spelare-som-kommit-och-lamnat/
2015-12-16, 22:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Har inte Riddersholm skrivet kontrakt med AGF?
2015-12-16, 22:32
Medlem
bagarn29s avatar
Lumala Abdu, till Kalmar FF är det rätt steg?
2015-12-16, 22:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Har inte Riddersholm skrivet kontrakt med AGF?
Ärligt talat hade jag aldrig hört talas om människan innan han stod på Unibets lista.
2015-12-16, 23:06
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ärligt talat hade jag aldrig hört talas om människan innan han stod på Unibets lista.

Glen opsagde sin stilling som fodboldtræner i FC Midtjylland den 25. juni 2015, kort efter, at klubben havde vundet Superligaen. Hans opsigelse var et chok for fodboldeksperterne.[2]

Glen Riddersholm blev d. 6. december 2015 ansat som cheftræner i AGF.

Källa: Dansk Wiki.
2015-12-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Martin Christensen från ÅFF till Helsingborg. En ytter som bara kan en fint typ. Överstegsfint. Han är ganska lättläst enligt mig

Har inte imponeras av honom de gånger jag sett honom. Lindström är flera resor bättre.

HeIF ser svaga ut nästa säs. <-Bra sak.
2015-12-17, 00:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
I brist på riktiga nyheter. Unibets odds för vem som blir nästa permanenta huvudtränare för Malmö FF:

Rikard Norling 4,75
Pep Clotet Ruiz 5,50
Per-Mathias Högmo 6,50
Glenn Riddersholm 6,50
Stuart Baxter 7,50
Patrik Andersson 7,50
Olof Persson 10,00
Roland Nilsson 15,00
Janne Andersson 15,00
Mikael Stahre 15,00
Michael Laudrup 21,00
Tony Gustavsson 21,00
Morten Olsen 21,00
Lars Lagerbäck 31,00

Högmo ska de ge fan i! Å andra sidan är jag skeptisk till att få tillbaks honom till DIF också även om han gör åttor runt Pelle O, men risken finns att han tappar sin gloria om han kommer tillbaks.
2015-12-17, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Högmo ska de ge fan i! Å andra sidan är jag skeptisk till att få tillbaks honom till DIF också även om han gör åttor runt Pelle O, men risken finns att han tappar sin gloria om han kommer tillbaks.

Vad gjorde Högmo bra i dif?
2015-12-18, 01:36
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Vad gjorde Högmo bra i dif?

Skojar du eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto