2015-12-16, 20:31
Medlem
Jag är väldigt kinky & pervers och jag runkar och porrsurfar flera ggr om dagen.
Varje gång man sprutar blir man ju "OFF" hur löser man det!???
Jag kommer fort när jag ser porr och runkar och har svårt att dra ut på det eftersom jag kommer fort till porr eller fantasier. Ibland kan jag runka några drag sedan när jag nästan kommer så slutar jag och fortsätter efter ett tag men samma sak igen.

Vill kunna runka och snuska mig LÄNGE och gärna spruta flera ggr i rad och fortfarande vara KÅT & nasty!

Kan man träna på nått sätt, detta är säkert ett vanligt problem att bli off när man sprutat.
Är ni andra nöjda efter det eller fortsätter ni vara kåta?
Citera
2015-12-16, 21:01
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Tror att det är för att oxytocin släpps ut. Så det går inte göra så mycket åt det. Det är delvis syftet med hormonet.
Citera
2015-12-16, 21:27
Medlem
Lilabanans avatar
Jag brukar känna mig väldigt nöjd efter en runk eller ett knull.

Vill du hålla ut längre så köp dig en gubbe amfetamin och dra i dig två linor eller tills du känner dig duktigt påtänd. Du kommer runka tills du får sår på kuken
Citera
2015-12-16, 21:30
Medlem
Det finns en ganska enkel förklaring till det. Vi människor är djur och därmed en del av evolutionen. Genom större delen av mänsklighetens historia har våra liv varit en kamp för att dels föra våra gener vidare och att helt enkelt överleva. Våra mer eller mindre hårdkodade instinkter har inte en aning om att vi idag oftast stänger in oss i ett tryggt rum och antingen runkar till pixlar på en skärm eller sätter på vår dam. Nej, hjärnan tror att vi är ute i det fria bland alla hot som omger oss där. Därför är det viktigt att vara effektiv när kulpåsen ska tömmas, snabbt ska det gå och när det är gjort måste vi återigen fokusera på att undvika och avvärja yttre hot. Så enkelt är det, kämpa på med att besegra en naturlig självbevarelsedrift
Citera
2015-12-16, 21:49
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag brukar känna mig väldigt nöjd efter en runk eller ett knull.

Vill du hålla ut längre så köp dig en gubbe amfetamin och dra i dig två linor eller tills du känner dig duktigt påtänd. Du kommer runka tills du får sår på kuken
haha precis här har vi de! Du kommer sitta i 10 timmar leta porr o runka sönder ballen
Citera
2015-12-17, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde112
Jag är väldigt kinky & pervers och jag runkar och porrsurfar flera ggr om dagen.
Varje gång man sprutar blir man ju "OFF" hur löser man det!???

Vill kunna runka och snuska mig LÄNGE och gärna spruta flera ggr i rad och fortfarande vara KÅT & nasty!

Kan man träna på nått sätt?
Klart det går att träna upp! Man kan till och med få utlösning utan orgasm om man blir duktig. Då kommer sperma men eftersom full orgasm inte sker kan man fortsätta onanera utan "low" så länge man vill. Har skrivit lite om detta:
(FB) Onani som hobby
Citera
2015-12-17, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SHummer
Klart det går att träna upp! Man kan till och med få utlösning utan orgasm om man blir duktig. Då kommer sperma men eftersom full orgasm inte sker kan man fortsätta onanera utan "low" så länge man vill. Har skrivit lite om detta:
(FB) Onani som hobby

Grymt mannen!
detta ska läsas!
Citera
2015-12-17, 16:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Börja med amfetamin.
Citera
2015-12-17, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Börja med amfetamin.

Inget bra tips att han ska börja droga.

Det förstör hans kropp och kan leda till död.
Citera
2015-12-17, 16:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Inget bra tips att han ska börja droga.

Det förstör hans kropp och kan leda till död.

Det kan han väl själv få avgöra? Finns dessutom hundratusentals människor som tagit amfetamin utan att dö eller skadas av det.

Kan för övrigt vara värt det om han verkligen vill ha långa runksejourer.
Citera
2015-12-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det kan han väl själv få avgöra? Finns dessutom hundratusentals människor som tagit amfetamin utan att dö eller skadas av det.

Kan för övrigt vara värt det om han verkligen vill ha långa runksejourer.

Jo tjack kan få mig att runka i timmar, men jag gymmar för mycket och blir så jävla sliten och droppar i vikt på tjack. Vill kunna runka och komma och sedan fortsätta vara lika snuskig i huvudet. HATAR att bli så off efter, vill vara en riktigt snuskigt pervo, weed funkar bra, men sliter med på kroppen efter mycket.
Citera
2015-12-17, 19:50
Medlem
Låt bli droger!!! Den som verkligen kan onanera behöver då inget annat än det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in