2015-12-11, 09:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen

Om massmedia kan få en kvinna att försöka "hitta" sin sexualitet har de skapat en uppgift som kvinnorna aldrig kommer att kunna lösa. Tvärtom kommer hon antagligen att förstöra livet för sig då ingen anständig man vill ha med henne att göra efter hundratals misslyckade försök till att "hitta" sin sexualitet.

1) Sex i media är en grej för gamla tanter. Kvinnor under 40 tittar på porr precis som män så det är ingen som bryr sig om vad PK-media säger.

2) Män är så desperata att de tar vad som helst.

Citat:
Kvinnors sexualitet är så patetisk och oviktig att de knappt ens kan få orgasm.

Enligt mina observationer är sex något som man lär sig att gilla när man är ung. Så om kvinnan ligger mycket när hon är 15-20 då kommer hon att gilla sex resten av livet också. Om kvinnan passerar 20 och inte har legat mycket då kommer hon aldrig att gilla sex.
Citera
2015-12-11, 14:04
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Nja, media propagerar sex för att det säljer och får tittare.

Medieägarnas agenda går alltid före profiten, de kan ta mycket stora förluster för att föra fram sitt budskap, ofta går de hellre i konkurs och provar ett nytt koncept istället för att ändra på agendan. De säljer sex därför att de vill påverka läsaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Enligt mina observationer är sex något som man lär sig att gilla när man är ung. Så om kvinnan ligger mycket när hon är 15-20 då kommer hon att gilla sex resten av livet också. Om kvinnan passerar 20 och inte har legat mycket då kommer hon aldrig att gilla sex.

Ja, det är säkert sant. Men kvinnor mår lika bra oavsett hur deras sexuella beteende ser ut. Det är inte själva knullandet som de gillar utan beteendet och rollen som de uppfyller. Kvinnor gillar att härma beteenden för att ingå i kategorier snarare än handlingarna i sig.

Majoriteten av män gillar sex trots att de överhuvudtaget inte har ett sexliv i ung ålder, de behöver inte lära sig att gilla det. En anledning är att män gör det som de tycker om medan kvinnor gör det som de förväntas tycka om.
Citera
2015-12-11, 15:24
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Att uttrycka mig målande är vad som skiljer mig från andra på forumet. Exakt vad du kritiserar är exakt vad jag är bra på och det sticker dig i ögonen. Karaktären är exakt vad som är skön hos mig.

Lägg till noll självinsikt.

Citat:
Kvinnor är rakt av parasiter, finns inga omvägar att beskriva det på. Det hade räckt med endast parasiter. Bjuder man inte horan på dejten så är hon inte intresserad av en.

Inte särskilt förvånande att du inte förstår vad en parasit är. Än mindre förvånande att du drar till dig skräptjejer.

Citat:
Siffran 25 % är fortfarande för låg för de har inget incitament för att söka sig till tunga utbildningar. Nästan 80 % chans har man att skaffa familj om man har akademisk skolning och bara 21 % om man är arbetslös eller knegare. Vad säger det om kvinnor a.k.a parasiterna. Du har offentlig sektor som flockas av lågbegåvade höns till kvinnor som varken vet in eller ut och får sin lön via skattesedeln som tas med statligt tvång från privat sektor. Frilägg marknaden och privatisera allt, för skojs skull, trots att vården är basal i ett samhälle så hade vården konkat för längesedan. Byråkrati är maffiafasoner och du begriper inte det för att det är statens smutsiga händer som är i farten. En lekplats kostar 100 miljoner att bygga och 5 km motorväg kostar 20 miljoner. Allt för att byråkrati i kombination med statligt tvång är ineffektiv och tjuvaktig men det begriper man inte för att det är staten och staten tror alla på. Kritiserar man staten i Sverige så kritiserar man i stort sett en invandrares hormorsa.

Röd tråd, grabben. Du bara svamlar.

Att arbetslösa och lågavlönade har svårare att skaffa familj säger sig självt. Det kostar pengar att skaffa barn, hus och allt som hör till.

Att sjukvården inte skulle bära sina kostnader utan omfördelning är även det rätt självklart. Varför slår du in öppna dörrar?

Citat:
Du är en i raden av alla hycklare som tror att det inte är någon skillnad. Du är bara vidrig och efterbliven och du beter dig så för att dina åsikter är mer legitima än vad mina är. Du väljer dina åsikter för att bana din väg till popularitet men kvinnor och politiskt korrekta fjollor som du ser sina glansdagar nu. Du är en fjolla som rättar dig efter vad andra tycker och tänker och allt du säger är bakvänt. Du försöker vara skarp men väljer dina strider för att du redan på förhand vet vad massorna tycker. Jag orkar stå mig mot massan och vi kan sitta hela kvällen och fortsätta imorgon men du kommer aldrig vinna mig. Jag känner kvinnors natur alltför väl.

Att sitta och skita ur sig skräp på nätet är knappast att stå emot massan. Att du har fått för dig att alla som inte håller med just dig och dina efterblivna idéer är kappvändare är skrattretande.
Citera
2015-12-11, 17:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Majoriteten av män gillar sex trots att de överhuvudtaget inte har ett sexliv i ung ålder, de behöver inte lära sig att gilla det. En anledning är att män gör det som de tycker om medan kvinnor gör det som de förväntas tycka om.

Män får ha sex med kvinnor, kvinnor måste ha sex med män. Att ha sex med män är inget som (de flesta) kvinnor föds till att tycka om, det är något som kvinnor måste lära sig.

Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned

Att arbetslösa och lågavlönade har svårare att skaffa familj säger sig självt. Det kostar pengar att skaffa barn, hus och allt som hör till.

Lol wut? Det kostar i princip ingenting att skaffa barn. Hur tror du att folk skaffade barn för 100 år sen? Det bevisar att kvinnor bara bildar familj med män för att det är ett sätt att få livs-tids försörjning efter att kvinnan har blivit gammal (30+).
Citera
2015-12-11, 17:51
Bannlyst
Citat:
Lägg till noll självinsikt.
Självinsikt är ju exakt vad jag har bland mycket annat. Du gör ett klent försök i att vara skarp genom att hålla meningarna korta, för du vet att du får mycket mothugg av mig om meningarna är långa. Du är med andra ord skraj för mig och därför håller du dig kortfattad.
Citat:
Inte särskilt förvånande att du inte förstår vad en parasit är. Än mindre förvånande att du drar till dig skräptjejer.
Inte särskilt förvånande med tanke på att du är politiskt korrekt och inte klarar av att höra sanningen. Kvinnor gillar inte dig men använder dig som vandrande plånbok. Du vägrar inse det men du vet att jag har rätt.

Citat:
Röd tråd, grabben. Du bara svamlar.
Varför ska texten följa en röd tråd? För att du säger det?
Citat:
Nej det säger inte sig självt. Kvinnan kräver att mannen står över henne och gör han inte det så är sannolikheten avsevärt lägre att få barn. Det handlar inte om någon kostnad att försörja barnet utan den levnadsstandard hon kan binda sig till. Var är karriärkvinnorna som gifter sig med lågavlönade.

Citat:
Att sjukvården inte skulle bära sina kostnader utan omfördelning är även det rätt självklart. Varför slår du in öppna dörrar?
Nej, det är inte självklart. Offentlig sektor är inneffektiv pga alla kärringar som latar sig. Där männen driver företagen så är de otroligt effektiva och bantade. Inom vården är det fritt fram att lata sig för att alla vet att man kan driva kostnaderna genom att råna männen inom privat sektor.

Citat:
Att sitta och skita ur sig skräp på nätet är knappast att stå emot massan. Att du har fått för dig att alla som inte håller med just dig och dina efterblivna idéer är kappvändare är skrattretande.
Du vet att jag har rätt så sug kuk.
Citera
2015-12-12, 09:22
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Hade män tagit hand om barn så skulle vi göra det bättre än några yra höns. Och apropå din fråga så går jag till vårdcentralen och när jag är där så brukar jag väldigt ofta fråga om jag får en manlig läkare eller manlig sjuksköterska. Kvinnor fattar ingenting och tolkar samtalet mer som en dejt. Var glad att kvinnor jobbar med skityrken och ställer krav på att killen ska ha ett välbetalt jobb, menar du? Nej, varför ska jag vara det? Vad gör kvinnor för mig, ingenting. Vad de kan göra för mig är att vara bitchiga och avsiktligt jävlas. Attityderna har drastiskt förändrats från att ha varit glada och nyfikna på varandra är man bitchig och kommer med massa floskler som ensam är stark, han ska föetjäna mig och massa andra sjuka tannar som leder till individualism och inte gemenskap, värme och kärlek. Riktig kärlek, inte låtsashollywoodbullshit.
Antingen trollar du eller så är du en av få kvinnohatande bögar. Börja ha sex med män då om du nu äcklas av kvinnor. Jag tror dock att de flesta finner dig högst avskyvärd så nåt åka av hos scandinavian leather men lär det inte heller bli för din del.

Jag som jobbar med kvinnorna i vården kan ju varaje dag se det motsatta så dina påståenden väger lika tungt som en påse hundskit. Jag har då aldrig sett att en kvinnlig sjusksköterska eller läkare ser mötet med en sjuk eller skadad patient som en dejt. Du är bara allmänt dum i huvudet. Gå och häng dig och bespara världen ditt jävla gnällande.
Citera
2015-12-12, 10:18
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Men jag formulerar och skriver bättre än vad du gör och hade jag haft autism skulle jag skriva betydligt mer konkret, något jag inte gör. Snarare skriver jag rätt metaforiskt men samtidigt formellt. Och det roliga är att du säger att autism är något som alla säger hejvilt och rättfärdigar det med att "i det här fallet stämmer det", när du själv säger det hejvilt. Nej det stämmer inte, så ta dig i dalen och håll käften.

Samma sak säger ni förresten till Babianen. Jag håller inte med allt hon skriver men hon är klarsynt och har rätt i mycket. En vassare användare är Nandu.
Otippat att du dyrkar forumets kvinnohatande troll. Verkligen otippat...
Citera
2015-12-12, 10:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Självinsikt är ju exakt vad jag har bland mycket annat. Du gör ett klent försök i att vara skarp genom att hålla meningarna korta, för du vet att du får mycket mothugg av mig om meningarna är långa. Du är med andra ord skraj för mig och därför håller du dig kortfattad.

Inte särskilt förvånande med tanke på att du är politiskt korrekt och inte klarar av att höra sanningen. Kvinnor gillar inte dig men använder dig som vandrande plånbok. Du vägrar inse det men du vet att jag har rätt.

Nej det säger inte sig självt. Kvinnan kräver att mannen står över henne och gör han inte det så är sannolikheten avsevärt lägre att få barn. Det handlar inte om någon kostnad att försörja barnet utan den levnadsstandard hon kan binda sig till. Var är karriärkvinnorna som gifter sig med lågavlönade.

Nej, det är inte självklart. Offentlig sektor är inneffektiv pga alla kärringar som latar sig. Där männen driver företagen så är de otroligt effektiva och bantade. Inom vården är det fritt fram att lata sig för att alla vet att man kan driva kostnaderna genom att råna männen inom privat sektor.

Lågpanna. Pröva att lata dig på en vårdavdelning, på en geriatrisk avdelning (extremt tungt arbete) eller på akuten så får du det jävligt jobbigt ganska omgående.
Citera
2015-12-12, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Antingen trollar du eller så är du en av få kvinnohatande bögar. Börja ha sex med män då om du nu äcklas av kvinnor. Jag tror dock att de flesta finner dig högst avskyvärd så nåt åka av hos scandinavian leather men lär det inte heller bli för din del.

Jag som jobbar med kvinnorna i vården kan ju varaje dag se det motsatta så dina påståenden väger lika tungt som en påse hundskit. Jag har då aldrig sett att en kvinnlig sjusksköterska eller läkare ser mötet med en sjuk eller skadad patient som en dejt. Du är bara allmänt dum i huvudet. Gå och häng dig och bespara världen ditt jävla gnällande.

Vad jag säger är saker som andra tänker på men som inte ids att varken stå för åsikterna eller konfronteras med dem. Det är ett genomgående tema hos alla typer som du som är politiskt korrekta. Ni drömmer om att få göra och tänka rätt i enlighet med det rådande åsiktsklimatet och det är ni som vänder era åsikter för att ni inte klarar av att vara äkta människor. Du tror att dina åsikter är mer legitima än mina men saknar objektiv grund att stå på för allt du säger. Skulle jag hållit med dina sjuka åsikter hade du sagt att jag är en kille som förtjänar att sprida sina gener vidare eller något annat trams. Istället har jag andra åsikter och då är det inte ok enligt din standardiserade åsiktsmall.

Allvarligt talat, skulle vi ha den här diskussionen i verkligheten öga för öga hade jag avsluta med att hänga dig i en kedja offentligt från en lyktstolpe. Din typ är så pass avskyvärd att du förtjänar att släpas efter en bil i låg fart, du ska grillas och torteras långsamt . Jag hade varit fullt acceptabel om jag hade haft dina sjuka och oärliga åsikter. Håller jag med alla er som talar emot mig så är jag genast en bra människa.

Er åsiktsfascism når inga gränser och klimatet i Sverige är att man gärna lägger näsan i blöt i andra länders åsiktsfrihet men den egna åsiktsfriheten hamnar aldrig under granskning. Det är värre än Nordkorea i det avseendet och det är varelser som du som i själva verket inte tolererar andras olikheter som får utrymme.
Senast redigerad av chirho 2015-12-12 kl. 11:06.
Citera
2015-12-13, 00:58
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:

Nej, det är snarare så att jag inte raljerar. Jag vet inte vart du får "skraj" ifrån, kanske sov du på dina svensklektionerna och nu har blandat ihop långa inlägg och inlägg med mycket innehåll.

Citat:

PK? Snälla lilla barn. Det finns inget strävansvärt i att vara en misogyn skitstövel. Du blandar också ihop "sanning" med "personlig åsikt".

Citat:

Det är rätt elementärt att försöka hålla sig inom en någorlunda snäv ram när man argumenterar. Att blanda in utsvävande villospår är i bästa fall ett argumentationsfel.

Citat:

Var är de lågavlönade männen med självkänsla, personlighet och utseende att ragga upp en karriärskvinna? Du verkar inte förstå att en person med ambitioner inte vill vara tillsammans med en person som saknar ambitioner. Det gäller såväl män som kvinnor.

Citat:

Jag misstänker att du helt och hållet saknar insikt i hur offentlig sektor fungerar. Om du tror att problemen härstammar från könsbalansen så är jag rädd att du är dum i hela huvudet.

Och jag tror inte det minsta på att du har någon högre utbildning över huvud taget. Du blev dumpad tidigare i år och antingen är du fortfarande sårad, som den patetiska lilla skit du beter dig som, eller ett typiskt 2015-troll.

Citat:

Jag vet att du har fel, så sitt ner och håll käft, pojkspoling.
Citera
2015-12-13, 09:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
PK? Snälla lilla barn. Det finns inget strävansvärt i att vara en misogyn skitstövel. Du blandar också ihop "sanning" med "personlig åsikt".

Feminist detected.

Citat:
Var är de lågavlönade männen med självkänsla, personlighet och utseende att ragga upp en karriärskvinna? Du verkar inte förstå att en person med ambitioner inte vill vara tillsammans med en person som saknar ambitioner. Det gäller såväl män som kvinnor.

1) Varför skulle en man inte ha självkänsla, personlighet, utseende bara för att han jobbar med ett lågavlönat yrke?

2) Varför har karriär kvinnor (generellt) inte självkänsla till att ragga upp en lågavlönad eller arbetslös man?

3) Kan det vara så att kvinnor värderar män efter deras plånböcker?

Citat:
En större internationellt jämförande studie visar att för kvinnor men inte för
män är den tilltänktes "framtida intjäningsförmåga" av betydelse då man söker en partner att
bilda familj med.

https://www.youtube.com/watch?v=dSJxvi767kQ

4) Vad har inkomst med ambitioner att göra? En man kan ha massor med ambitioner som inte har någonting med pengar att göra.

5) Nope. Män bryr sig inte om kvinnan är arbetslös eller lågutbildad,

Citat:
En titt i statistiken ger t ex följande. För män mellan 25 och 45 och som har ett
akademiskt yrke är sannolikheten för att leva i ett hushåll med barn omkring 73 procent men
för män med ett LO-yrke sjunker detta till 50 procent och för män som är arbetslösa eller
långtidssjukskrivna sjunker siffran till 23 procent. För kvinnor i denna åldersgrupp saknar
emellertid ställning på arbetsmarknaden helt koppling till sannolikheten att leva med barn –
den är konstant omkring 75 procent. För män är position på arbetsmarknaden en stark faktor
bakom att leva i en familj med barn, för kvinnor inte alls.

Citat:
Sammanfattningsvis: Män som står svagt på arbetsmarknaden har också statistiskt sett
betydligt mindre chans att leva i en familj med barn, medan för kvinnor spelar detta ingen
roll. För män innebär att vara ratad på arbetsmarknaden också en starkt ökad risk att bli ratad
på "partnermarknaden" medan detta generellt inte gäller för kvinnor.
Och tvärtom, män som
står starkt på arbetsmarknaden är också generellt sett mycket mera efterfrågade på
"partnermarknaden" medan för kvinnor har ställningen på arbetsmarknaden klart mindre
betydelse för deras risk/chans att leva med en manlig partner och barn.

6) Här kan ni se attt kvinnor njuter mer av sex om mannen är rik,

Why rich men are better in bed: Women have more orgasms with wealthy partners, study finds

Citat:
A controversial study claims that a woman finds lovemaking more fulfilling if her partner is wealthy.

The finding adds to the evidence that for many females, money, status and success remain a key ingredient in sexual attraction.

Citat:
Evolutionary biologists Dr Thomas Pollet and Prof Daniel Nettles, of Newcastle University, used the world's biggest study into lifestyles to look at the link between wealth and enjoyment of sex.

The Chinese Health and Family Life Survey includes information on the sex lives, income, education and other personal details on 5,000 people across China, based on interviews and questionnaires. Among these were 1,534 women with husbands and boyfriends.

Dr Pollet found that 121 of these women reported always having orgasms during sex, 408 said they 'often' had orgasms, 762 'sometimes' had orgasms while 243 had them rarely or never.

The researchers found several factors influenced the women's enjoyment of sex. However, one of the biggest turned out to be the income of their partner.

'We found that increasing partner income had a highly positive effect on women's self-reported frequency of orgasms,' Dr Pollet said in the journal Evolution and Human Behaviour.

Citat:
The link between enjoyment of sex and partner's wealth was statistically significant even when they took into account other factors such as age, education, happiness, the length of relationship and health.

The scientists say the findings could be explained by bias in the study - that women who have frequent orgasms tend to overestimate their partner's income, or that women with 'high powered' partners exaggerate how much they enjoy sex.

Citat:
The link between enjoyment of sex and wealth has also been found in studies in Germany and America.

alltså de låtsas gilla sex mer om mannen är rik för att de vill ha hans pengar.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-13 kl. 09:34.
Citera
2015-12-13, 10:33
Bannlyst
Det blir ett utdraget kvartssamtal ser jag. Ok ditt lilla problembarn, vi tar det igen.
Citat:
Nej, det är snarare så att jag inte raljerar. Jag vet inte vart du får "skraj" ifrån, kanske sov du på dina svensklektionerna och nu har blandat ihop långa inlägg och inlägg med mycket innehåll.
Klart du är rädd för mig. Ditt klena försvar och dina uppenbart korta och putsförnuftiga "svar" osar nervositet och rädsla.
Citat:
Ditt värdelösa skräp. Nu ska du få lära dig något. Man kan ha ett lågavlönat jobb och ha ambitioner ändå. Du är trångsynt som mäter ambitionsnivå enbart utefter utbildning och det i sig är ett tecken på att du är lågbegåvad och sannolikt även lågavlönad. Det är därför som kritiken mot offentlig sektor sticker dig i ögonen.
Citat:
Jag misstänker att du helt och hållet saknar insikt i hur offentlig sektor fungerar. Om du tror att problemen härstammar från könsbalansen så är jag rädd att du är dum i hela huvudet.
Du blev dumpad tidigare i år och antingen är du fortfarande sårad, som den patetiska lilla skit du beter dig som, eller ett typiskt 2015-troll.
Du är rakt av dum i huvudet.

Alla kvinnor parasiterar och man ser det tydligt hos karriärkvinnor som ofta är ensamma för att ingen kille står över dem på något sätt. Och står de inte över horan så finns det inget för horan att hämta. Välvilja och intresse för honom som person finns inte, trots att karriärkvinnan och den vanlige killen visst kan ha det kul tillsammans så vill horan inte.
Citat:
Jag vet att du har fel, så sitt ner och håll käft, pojkspoling.
Du och din familj borde skickas till Syrien för avrättning.

Babinens inlägg och källor är sanning.
Senast redigerad av chirho 2015-12-13 kl. 10:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in