Citat:
Ursprungligen postat av
enfriman
Du reagerade inte på att jag kallade dig för knarkare så jag antar att det stämmer. I så fall tycker jag att du ska skaffa dig ett riktigt jobb så att du kan göra av med den energi som det tar att ta sig till Seved (Malmö) och den explosiva energi (hetsiga aggressivitet) du verkar ha när du inte håller med folk som delar dina intresse (som att knarka) eller tycker att Malmö är en trevlig och trygg stad.
Du kan alltså inte backa upp ditt påstående om att jag ska ha sagt att Malmö är en våldsfri fin, vacker stad? Om du tycker att jag, som håller god ton i tråden, är hetsig och aggressiv så tyder det på att du varit instängd rätt länge och glömt hur aggressivitet ser ut.
Nej, jag reagerade inte på att du kallade mig knarkare (vilket du inte ens gjorde, läser du vad du skriver?) eftersom jag tekniskt sett är knarkare - jag röker cannabis då och då, dock var senaste gången i augusti eftersom jag röker minimalt alternativt inget alls under skolterminen.
Liten lektion i semantik: när du säger "istället för att knarka så bör du skaffa dig ett riktigt jobb" så antyder du att knarka är ett jobb, ett icke riktigt sådant. Tänk på det nästa gång du förolämpar någon, det svenska språket är vackert och har en rik historia. Ni svartskallar har inte rätt att missbruka det bara för att ni, bevisligen, har lägre IQ än vi.