2015-12-11, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Haha, bitter? Finns många bra, fina områden i Malmö som är dyra att bo i. Bottenskrapet av bottenskrapet bor snarare i små hålor och städer som Eskilstuna och dylikt.
Du är typiskt exempel på bottenskrap. Malmö är bevisligen en skitstad fullt med grovt kriminella turkar araber och albaner.
Senast redigerad av Persetan 2015-12-11 kl. 10:05.
Citera
2015-12-11, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Du är typiskt exempel på bottenskrap. Malmö är bevisligen en skitstad fullt med grovt kriminella turkar araber och albaner.

Mjo, Malmö är något av en skitstad. Men det finns många skitstäder i Sverige. Att påstå att bottenskrapet av bottenskrapet bor i Malmö är dock bara fel då stora delar av staden bebos av hyggliga, utbildade människor

Sen är du ett typiskt exempel på bottenskrap i min bok, men det är lite OT
Citera
2015-12-11, 11:22
Medlem
Citat:
Haha, bitter? Finns många bra, fina områden i Malmö som är dyra att bo i. Bottenskrapet av bottenskrapet bor snarare i små hålor och städer som Eskilstuna och dylikt.

Absolut inte bitter. Men din propaganda att Malmö är en fin, vacker och fri från skenande våldsbrott och massor av våldtäkter kan nog även den minst begåvade och utbildade se igenom. Om jag minns rätt är du en av de som åker till Seved och handlar knark och sponsrar muslimernas bidragsfiffel, no go zonen i Seved ich och med det är du med och bidrar till att de kan handla vapen och terrorisera alla andra som inte handlar knark, är som inte är arbetslösa vidriga och äckliga småstadspatrask.

Om man har hjärna vet man att det är smartare att lägga pengarna någon annanstans än att handla ett "dyrt" boende i Malmö. Muslimerna hittar dit de också när det inte finns något att ta av patrasket som bor i områden där du bor.

Om det är någon som kan klassas som det mest vidrigaste och äckligaste patrasket i Malmö så måste du slå det med ljusår. Grattis till det!
Citera
2015-12-11, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enfriman
Absolut inte bitter. Men din propaganda att Malmö är en fin, vacker och fri från skenande våldsbrott och massor av våldtäkter kan nog även den minst begåvade och utbildade se igenom. Om jag minns rätt är du en av de som åker till Seved och handlar knark och sponsrar muslimernas bidragsfiffel, no go zonen i Seved ich och med det är du med och bidrar till att de kan handla vapen och terrorisera alla andra som inte handlar knark, är som inte är arbetslösa vidriga och äckliga småstadspatrask.

Om man har hjärna vet man att det är smartare att lägga pengarna någon annanstans än att handla ett "dyrt" boende i Malmö. Muslimerna hittar dit de också när det inte finns något att ta av patrasket som bor i områden där du bor.

Om det är någon som kan klassas som det mest vidrigaste och äckligaste patrasket i Malmö så måste du slå det med ljusår. Grattis till det!

Om du ska bli tagen på allvar så får du gärna visa mig inlägget/n där jag hävdat att Malmö är en "fin, vacker stad fri från skenande våldsbrott och massor av våldtäkter". Kan du inte göra detta så är du en värdelös debattör som hittar på saker som din motdebattör ska ha sagt, och därmed är du inte värd någons tid.
Citera
2015-12-11, 11:47
Medlem
Citat:
Om du ska bli tagen på allvar så får du gärna visa mig inlägget/n där jag hävdat att Malmö är en "fin, vacker stad fri från skenande våldsbrott och massor av våldtäkter". Kan du inte göra detta så är du en värdelös debattör som hittar på saker som din motdebattör ska ha sagt, och därmed är du inte värd någons tid.

Du reagerade inte på att jag kallade dig för knarkare så jag antar att det stämmer. I så fall tycker jag att du ska skaffa dig ett riktigt jobb så att du kan göra av med den energi som det tar att ta sig till Seved (Malmö) och den explosiva energi (hetsiga aggressivitet) du verkar ha när du inte håller med folk som delar dina intresse (som att knarka) eller tycker att Malmö är en trevlig och trygg stad.
Citera
2015-12-11, 11:59
Bannlyst
Citat:
Du reagerade inte på att jag kallade dig för knarkare så jag antar att det stämmer. I så fall tycker jag att du ska skaffa dig ett riktigt jobb så att du kan göra av med den energi som det tar att ta sig till Seved (Malmö) och den explosiva energi (hetsiga aggressivitet) du verkar ha när du inte håller med folk som delar dina intresse (som att knarka) eller tycker att Malmö är en trevlig och trygg stad.

Du kan alltså inte backa upp ditt påstående om att jag ska ha sagt att Malmö är en våldsfri fin, vacker stad? Om du tycker att jag, som håller god ton i tråden, är hetsig och aggressiv så tyder det på att du varit instängd rätt länge och glömt hur aggressivitet ser ut.

Nej, jag reagerade inte på att du kallade mig knarkare (vilket du inte ens gjorde, läser du vad du skriver?) eftersom jag tekniskt sett är knarkare - jag röker cannabis då och då, dock var senaste gången i augusti eftersom jag röker minimalt alternativt inget alls under skolterminen.

Liten lektion i semantik: när du säger "istället för att knarka så bör du skaffa dig ett riktigt jobb" så antyder du att knarka är ett jobb, ett icke riktigt sådant. Tänk på det nästa gång du förolämpar någon, det svenska språket är vackert och har en rik historia. Ni svartskallar har inte rätt att missbruka det bara för att ni, bevisligen, har lägre IQ än vi.
Citera
2015-12-11, 12:47
Medlem
Bryter in här🌸 vi har väl inte gått så långt att utflyttande ska bråka med de som stannar kvar och trycka ned oss som stannar i Malmö😄.

I ❤️ Malmö
Citera
2015-12-11, 13:08
Medlem
http://video.malmo.se/?bctid=4639644592001

Malmö kommun går med + 2015 men det beror bara på en sak man säljer av mark.
Senast redigerad av ascheberg 2015-12-11 kl. 13:37.
Citera
2015-12-11, 13:56
Medlem
Ungdomar rånade utanför skolor

Inom loppet av 40 minuter utsattes en 15-åring för ett rån och två 12-åringar för ett rånförsök utanför skolor i Limhamn.

Rånet inträffade vid tjugo i tio-tiden på fredagsförmiddagen. En man på cykel hade följt efter 15-åringen och rånade honom på hans mobiltelefon strax utanför Linnéskolan.

http://www.skd.se/2015/12/11/ungdomar-ranade-utanfor-skolor/
Citera
2015-12-11, 14:46
Medlem
Citat:
Mjo, Malmö är något av en skitstad. Men det finns många skitstäder i Sverige. Att påstå att bottenskrapet av bottenskrapet bor i Malmö är dock bara fel då stora delar av staden bebos av hyggliga, utbildade människor

Sen är du ett typiskt exempel på bottenskrap i min bok, men det är lite OT
Du är typiska bottenskrapet personifierad i Malmö. Hur du än vrider och vänder förblir du det . Malmö består mest av just sådana som dig.
Citera
2015-12-11, 17:58
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Ungdomar rånade utanför skolor

Inom loppet av 40 minuter utsattes en 15-åring för ett rån och två 12-åringar för ett rånförsök utanför skolor i Limhamn.

Rånet inträffade vid tjugo i tio-tiden på fredagsförmiddagen. En man på cykel hade följt efter 15-åringen och rånade honom på hans mobiltelefon strax utanför Linnéskolan.

http://www.skd.se/2015/12/11/ungdomar-ranade-utanfor-skolor/

Kroksbäcks barn går ju numera i skolorna i Limhamn, så det är väl en naturlig utveckling att rånen följer efter.
Citera
2015-12-12, 04:40
Medlem
BAB7s avatar
Citat:

Problemet här är DU.

Du har inte fattat att utvecklingen går framåt och att vi i dag lever i en öppen och globaliserad värld.

Malmö är den stad i sverige som är mest internationell, dessutom ligger den i ett geografiskt perfekt läge, staden känns verkligen internationell och med tydlig kontinental atmosfär.
Framför allt känns Malmö också väldigt osvensk, vilket är jävligt skönt.

Dröm du tillbaks till ditt ljuva och fridfulla 50-tals-sverige så bäst du vill, men en sak ska du ha jävligt klart för dig, den tiden kommer ALDRIG tillbaka (som tur är).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in