2015-12-10, 16:41
Bannlyst
Han tjatar om creampie men jag vägrar. Vad säger ni som har provat? Är det skönt?
Citera
2015-12-10, 16:46
Medlem
sissars avatar
Hej! Jag har aldrig hört talas om det innan så jag googlade det och då dök detta upp som svar:
"Creampie är ett begrepp inom porrfilmsindustrin som innebär att mannen sprutar sin sperma in i slidan eller anus på partnern. När sperman sedan rinner ut, är det man ser en så kallad creampie."
???

Stämmer detta? I så fall är det väl inget att orda om...
Citera
2015-12-10, 16:49
Medlem
Ja..jag är lite konfunderad vad det udda är här. I princip är det ju att man inte använder kondom helt enkelt.
Citera
2015-12-10, 16:53
Medlem
Tänk er sex utan gummi, där finalakten sker inne i din boning, TS. Se till att gå på piller eller dylikt så ni slipper oönskat avfall efter nio månader.
Citera
2015-12-10, 16:54
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag har uppfattat det som de efter sprutet där sperma rinner ut och ser ut som nån rolig form av krämig paj men mest bara ser vidrigt ut.
"Skönt" är nog en fråga om vad man går igång på.

Sen har jag läst här på Flashback att det skulle vara främst "kille kommer i tjejen" men då behöver man ju inte kalla de creampie utan de mest basic form att avsluta ett knull som mänskligheten pysslat med.

(Isf är vi alla resultat av dessa obehaglig creampies och då känns fan tom. kristendomen mer lockande.)
Citera
2015-12-10, 17:00
Medlem
sissars avatar
Så då har jag fattat rätt.

Då blir mitt svar NEJ då jag inte tycker det verkar vara något för dig/er. Risken för graviditet är för stor och du/ni verkar inte riktigt vara föräldrarmaterial (ännu).
Citera
2015-12-10, 17:02
Medlem
shrimpflavors avatar
Creampie = samlag vaginalt/analt utan kondom och med utlösning i slidan eller anus.

Utan kondom är skönare för båda men själva utlösningen är inget speciellt för kvinnan.

Tänk på att använda andra preventivmedel om ni ska ha sex utan kondom.
Citera
2015-12-10, 17:27
Medlem
sommarlovs avatar
Aldrig trodde jag att normalt vanligt sex, skulle få ett namn som om det skulle vara något avvikande!

Menar du att du inte låter din kille komma i dig?
Citera
2015-12-10, 17:32
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Aldrig trodde jag att normalt vanligt sex, skulle få ett namn som om det skulle vara något avvikande!
Är väl mestadels inom porrindustrin där man kan se det som någonting avvikande, just pga. den situationen. Därav har behovet att mynta ett uttryck för att beskriva det inom den industrin uppstått.

Sedan att TS respektive inte tycks förstå den saken och på fullt allvar använder sig utav samma begrepp är en annan femma.
Citera
2015-12-10, 17:33
Medlem
shrimpflavors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov

Porrindustrin är full med så sjuka saker att en vanlig utlösning får ett konstigt namn.
Citera
2015-12-10, 18:13
Medlem
vad i helvete.

jag har alltid kommit i dom tjejjerna jag haft sex med. är det något nytt nu att inte komma i fittan
Citera
2015-12-10, 21:24
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Är väl mestadels inom porrindustrin där man kan se det som någonting avvikande, just pga. den situationen. Därav har behovet att mynta ett uttryck för att beskriva det inom den industrin uppstått.

Sedan att TS respektive inte tycks förstå den saken och på fullt allvar använder sig utav samma begrepp är en annan femma.

Citat:
Ursprungligen postat av shrimpflavor
Porrindustrin är full med så sjuka saker att en vanlig utlösning får ett konstigt namn.
Jaa, det är att komma över kvinnas ansikte som är det avvikande.
Egentligen, tänder folk på det??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in