2015-12-10, 10:23
Medlem
ztickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Men jag förstår inte, alla bilderna på henne är ju sekretessbelagda, hur har du kommit över denna bild? Det känns väldigt olustigt för det enda jag kan tänka mig är att du själv jobbat med fallet och om är så fallet är detta så otroligt jävla oetiskt att det knappt finns ord!

Polisen klantade sig vid maskeringen av just denna bild vilket någon nyfiken jävel uppmärksammade tidigare i tråden. Den är givetvis också sekretessbelagd.
Citera
2015-12-10, 10:24
Medlem
Ang. pinnarna i munnen. Jag tror att han stoppade in dom innan han hade sex med henne. Jag tror att han har sett på filmer där en tjej blir påsatt av flera killar och är uppfylld i alla hål samtidigt. Pinnarna är substitut för penis och jag tror att han tände på att se att hon hade nåt i munnen medan han var i hennes vagina/anal.
Citera
2015-12-10, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztickan
Polisen klantade sig vid maskeringen av just denna bild vilket någon nyfiken jävel uppmärksammade tidigare i tråden. Den är givetvis också sekretessbelagd.

Shit, polisen har gjort det igen alltså.
Citera
2015-12-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Men jag förstår inte, alla bilderna på henne är ju sekretessbelagda, hur har du kommit över denna bild? Det känns väldigt olustigt för det enda jag kan tänka mig är att du själv jobbat med fallet och om är så fallet är detta så otroligt jävla oetiskt att det knappt finns ord!

Nej, du måste läsa vad som skrivits i tråden. Alla bilder i FUP är maskerade, ibland är maskeringen gjord på fel sätt och kan hävas. Som det är i detta fallet är maskeringen dålig och den har blivit hävd.
Citera
2015-12-10, 12:06
Medlem
Nymphias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindyourbuiz
Nej, du måste läsa vad som skrivits i tråden. Alla bilder i FUP är maskerade, ibland är maskeringen gjord på fel sätt och kan hävas. Som det är i detta fallet är maskeringen dålig och den har blivit hävd.

Att Polisen aldrig lär sig. Det borde vara standard att bilderna i en FUP läggs i en separat bilaga med sekretess... i alla fall när det handlar om bilder på offret eller från obduktioner.
Citera
2015-12-10, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nymphia
Att Polisen aldrig lär sig. Det borde vara standard att bilderna i en FUP läggs i en separat bilaga med sekretess... i alla fall när det handlar om bilder på offret eller från obduktioner.

Absolut, uppenbarligen lär dom sig aldrig då det nästan alltid finns bilder som går att avmaskera i varje FUP som släpps.
Citera
2015-12-10, 12:26
Medlem
Darwinists avatar
Grämer mig över att så pass mycket i RPU:n är maskat, skulle vilja läsa mer om hans besök hos vuxenpsykiatrin i Upplands Väsby. Speciellt mötet den 31 augusti. Lutar åt att psykologen efter det mötet bör ha fattat misstankar.
Citera
2015-12-10, 12:30
Medlem
swimp78s avatar
Varför står det "death eater" på hennes twitter-profile? Det är nån harry potter-referens?
Lite olustigt med tanke på vad som hände.. Dödad och grenar inkörda i halsen
Ja nog fick hon äta död
Citera
2015-12-10, 12:33
Medlem
Formsvackas avatar
....och snubben är bara 19 år. Han har 3/4 av sitt liv kvar att leva. Undrar hur de resterande åren kommer att se ut. Jag tippar på att han blir en grönsak inne på kåken och kommer ut instabilare än någonsin med ännu fler röster som talar om för honom att han måste döda samt knulla! Jag tror hans psyke kommer att förvärras. Jag håller med GW att det är mycket märkligt att han inte bedöms vara tillräckligt sjuk. Även fast jag naturligtvis inte är insatt i hans psyk-utredning för fem öre.
Citera
2015-12-10, 12:36
Medlem
Nymphias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Varför står det "death eater" på hennes twitter-profile? Det är nån harry potter-referens?
Ja nog fick hon äta död

Japp, det är en Harry Potter referens.

Citat:
The Death Eaters (originally the Knights of Walpurgis was the name given to followers of Lord Voldemort. The group primarily consisted of wizards and witches who were radical pure blood supremacists, who practised the Dark Arts with reckless abandon and without regard to or fear of wizarding law.

http://harrypotter.wikia.com/wiki/Death_Eaters
Citera
2015-12-10, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ja nog fick hon äta död

Death eaters är Voldemorts lakejer i Harry Potter.
Citera
2015-12-10, 12:42
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formsvacka
....och snubben är bara 19 år. Han har 3/4 av sitt liv kvar att leva. Undrar hur de resterande åren kommer att se ut. Jag tippar på att han blir en grönsak inne på kåken och kommer ut instabilare än någonsin med ännu fler röster som talar om för honom att han måste döda samt knulla! Jag tror hans psyke kommer att förvärras. Jag håller med GW att det är mycket märkligt att han inte bedöms vara tillräckligt sjuk. Även fast jag naturligtvis inte är insatt i hans psyk-utredning för fem öre.

För att klassas som allvarligt psykiskt störd i juridiska termer kräver att du inte kan styra dina handlingar eller förstå konsekvenserna av dem. En sexualsadistisk läggning, mordfantasier och avsaknad av empati räknas inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in