2015-12-10, 00:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Eller hur. Varför inte låta tittarna,dvs vi,låta sista rösten avgöra?

Tv3 skulle dessutom tjäna pengar på det.
Nu tänkte du till ordentligt!!
2015-12-10, 00:45
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Kanske för att programmet spelades in i våras?

T.ex Robinson brukade väl spela in rätt långt i förväg för att sedan ha en direktsänd final där de deltagare som åkt fick rösta på de som var i final. Tycker man borde kunna göra samma sak fast en röstning från tittarna. Ingen risk att nån spoilar vem som vinner dessutom.
2015-12-10, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vad snackar du om? Hur är Oliver relevant i sammanhanget? Vi snackade om personer som åkt ut på annat sätt än i en parceremoni.

Som johnny.

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Nu tänkte du till ordentligt!!

Eller hur

Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Kanske för att programmet spelades in i våras?

Tänk så här: serien går som vanligt. Sen,när programmet är slut så sitter de sista två/tre paren i direktsändning. ~ala bigbrother~ ,och tittarna får rösta.

Skulle det vara så dum ide?
2015-12-10, 01:41
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
T.ex Robinson brukade väl spela in rätt långt i förväg för att sedan ha en direktsänd final där de deltagare som åkt fick rösta på de som var i final. Tycker man borde kunna göra samma sak fast en röstning från tittarna. Ingen risk att nån spoilar vem som vinner dessutom.

Nej, jag tror att det endast skedde i den sista SVT-säsongen. Övriga säsonger i SVT avgjordes på ön.

En annan fråga. Såg att Oliver tweetade till Mehdi:

Citat:
Förlåt @mehdifortas hade jag fått rösta igen hade jag inte låtit psykozannie få komma till final haha

Någon som vet vad det handlar om? Skämt eller allvar?
2015-12-10, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Nej, jag tror att det endast skedde i den sista SVT-säsongen. Övriga säsonger i SVT avgjordes på ön.

En annan fråga. Såg att Oliver tweetade till Mehdi:

Någon som vet vad det handlar om? Skämt eller allvar?

Fråga han.
2015-12-10, 02:23
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Fråga han.

Det pallar jag inte. Tänkte om det hade avhandlats här i tråden innan. Har hållit mig härifrån hela säsongen pga rädsla för spoilers.
2015-12-10, 02:25
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Det pallar jag inte. Tänkte om det hade avhandlats här i tråden innan. Har hållit mig härifrån hela säsongen pga rädsla för spoilers.
Han röstade att Mehdi och Paulina skulle åka ut ut i tisdagens avsnitt och ångrade sig efter han sett avsnitten. Antar jag.
2015-12-10, 06:13
Medlem
timpanis avatar
I första inslaget med Mos i senaste avsnittet sa han "om jag ska va helt ärlig" fyra gånger. Märkligt att det är ingen förutom jag som noterat och stört sig på detta.
Senast redigerad av timpani 2015-12-10 kl. 06:16.
2015-12-10, 07:32
Medlem
Svanen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Varje PH "vecka" är 3 dagar, så 15 PH veckor * 3 dar är 45 dagar. Så själva inspelningen är väl runt 40-45 dagar. Sen så spenderar de ju några dagar nere i mexico innan kamerorna slår på också. Så de var väl borta i 50 dagar kanske ?

Ja så tänkte jag med. Men sen såg jag Mos hår..det har växt säkert 5-8 cm och så mycket växer det inte på 45 dagar
2015-12-10, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen1
Ja så tänkte jag med. Men sen såg jag Mos hår..det har växt säkert 5-8 cm och så mycket växer det inte på 45 dagar

Det är inte mer än 45 dagar, det nämns flera gånger av deltagarna (bland annat i finalavsnittet). En vecka är 3 dagar.
2015-12-10, 09:21
Medlem
Svanen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremlar
Det är inte mer än 45 dagar, det nämns flera gånger av deltagarna (bland annat i finalavsnittet). En vecka är 3 dagar.
Okej jag förstår. Han har grymt bra hårgener med andra ord
2015-12-10, 10:56
Medlem
Doodis avatar
Vad är det egentligen med årets Paradise Hotel och felsägningar om normalt sett enkla ord?! Är det produktionen som gett deltagarna repliker, eller är de verkligen så korkade som det framstår?
  • Isbjörnssallad - Korrekt uttryck = Isbergssallad.
  • Sätta galler i huvudet - Korrekt uttryck = Sätta griller i huvudet.
  • Det är linbana i huvudet - Korrekt uttryck = Det är bergochdalbana i huvudet(?)

Det här är bara de jag kom på så här lite snabbt. Är fullständigt övertygad om att det finns många, många fler galna uttryck att finna om man bara orkar titta igenom den sämsta säsongen en gång till, vilket jag är tveksam att det finns någon som är.

Vad tror ni? Är alla felsägningar egentligen repliker, bara några eller inga alls? Själv tror jag att de allra flesta är riktiga felsägningar, men att det finns några som de fått som repliker, för att framstå som (ännu) mer korkade än vad de är.

För övrigt tycker jag att finalen representerade hur säsongen har varit i stort - mest tråkigt.

Edit: Glömde en sak; Vad fan hade Oliver på sig för någon ursäkt till kostym under finalen?! Jag vet att han är en metrosexuell hipster-fjant, som går runt med en billig matrosmössa på sniskan, och ser allmänt löjlig ut. Men den utstyrsel som han hade på sig under finalen tog alla priser. Mönstrad som en sliskig sidenpyjamas, och sedan kort-korta shorts på det!(?) Han är allt ett litet skämt i sig, den gossen.
Senast redigerad av Doodi 2015-12-10 kl. 11:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in