2015-12-09, 18:42
Medlem
Slints avatar
Stackars TS som inte får knulla när han vill. Buhu..
Jag knullar när fan jag vill, förhållande eller inte, och jag är kille. Jag skrattar när jag läser inlägg som denna.
Citera
2015-12-09, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Ja, det är så roligt att det till och med lockar fram att tjejerna måste starta ett konto här på Flashback bara för att svara.

ONT: hur var det nu? 20% av killarna knullar med 95% av tjejerna?

Det är faktiskt extremt roligt. Njuter av det här forumet för att det är dessa killars absoluta plats att gråta ut och få ur sin frustration. Föreställer mig de fulaste killarna jag sett när jag läser deras bittra inlägg. Nästan mer tillfredsställande än att ligga hela tiden.
Citera
2015-12-09, 18:49
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandeele
Det är faktiskt extremt roligt. Njuter av det här forumet för att det är dessa killars absoluta plats att gråta ut och få ur sin frustration. Föreställer mig de fulaste killarna jag sett när jag läser deras bittra inlägg. Nästan mer tillfredsställande än att ligga hela tiden.

Skadeglädje är den enda sanna glädjen alltså. Skönare än sex.
Citera
2015-12-09, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jogen
Skadeglädje är den enda sanna glädjen alltså. Skönare än sex.

När man ligger precis varje dag så blir det lite tråkigt i längden så det skulle jag säga. Brukar bli så med vardagliga rutiner.
Citera
2015-12-09, 18:56
Medlem
Jag tillhör en av de killar som får ligga med de flesta tjejer, men har ändå förståelse för bitterheten hos många killar.
Bara för att man tillhör den attraktiva 10% av killar och inte har problem att få tjejer betyder inte det att allt är guld och gröna skogar. På tio års dejtande/liggande är det enbart en tjej som varit värd att satsa på, det är min sambo. Resterande har varit luder som särat för lätt och med för många. Att hitta en framtida fru i Sverige idag utan att släppa all heder och alla krav man har är som att hitta en pingisboll i rymden.
Citera
2015-12-09, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Jag tillhör en av de killar som får ligga med de flesta tjejer, men har ändå förståelse för bitterheten hos många killar.
Bara för att man tillhör den attraktiva 10% av killar och inte har problem att få tjejer betyder inte det att allt är guld och gröna skogar. På tio års dejtande/liggande är det enbart en tjej som varit värd att satsa på, det är min sambo. Resterande har varit luder som särat för lätt och med för många. Att hitta en framtida fru i Sverige idag utan att släppa all heder och alla krav man har är som att hitta en pingisboll i rymden.

Du tror det är lättare för en snygg tjej? 90% är fula och 10% är större luder än en själv och det vill man ju inte stadga sig med direkt.
Citera
2015-12-09, 19:08
Medlem
SkepticalHippos avatar
Så jävla less på de här gnälltrådarna. Killarna jag har legat med har då fan inte tagit vad som helst och jag har inte flashat fittan kämt och ständigt.

Det är bara whitetrash-killar som knullar bostavligen allt som rör sig. Jag hade inte velat ha en kille som sket i mig utan såg mig som första bästa villiga ligg. Om jag hade varit en normal kille hade jag fan varit sur över att alltid utmålas som ett riksmongo utan egen vilja av dom här förlorarna.
Citera
2015-12-09, 19:12
Medlem
Citat:
Du tror det är lättare för en snygg tjej? 90% är fula och 10% är större luder än en själv och det vill man ju inte stadga sig med direkt.

Och hur ofta är det kvinnan som har makten i huruvida man stadgar sig eller inte? Alla jag dejtat efter 25 års ålder har velat ha något seriöst och stadga sig. Jag har oftast nobbat och sagt att jag inte ser dem som flickvänsmateriel på grund av deras sexuella historia. Något de har väldigt svårt att ta, "det förflutna spelar ju ingen roll". Men varför skulle jag som har väldigt mycket att erbjuda på alla plan ta ett gammalt White trash-sprutluder som fru bara för att hon kommit upp sig i livet och nu knullat klart? Aldrig blivit nobbad av en kvinna av samma anledning.
Citera
2015-12-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney

Varför har du valt tjejer som du föraktar? Vad säger det om dig egentligen? Inget smickrande direkt, eller hur?

Det är svårt att förstå varför du uttrycker dig om tjejerna på det sätt du gör, när allt de har gjort är att dela en kortare eller längre stund av sitt liv med dig på precis samma sätt som du gjort med dem.

Är ni båda värda ditt förakt? Det känns så, och det tycker jag är synd för dig.
Citera
2015-12-09, 20:01
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
När man ligger precis varje dag så blir det lite tråkigt i längden så det skulle jag säga. Brukar bli så med vardagliga rutiner.
Av tråden kan vi alltså konstatera att (90% av) tjejer ligger mest hela tiden, varje dag. Men bara med 10% av killarna.

Hur går det till eg? Måste ni ibland dela snubbe och vara 4-10 tjejer med honom samtidigt eller ''ta över stafettpinnen'' när ena tjejen varvat sas? Är det scheman ni gemensamt lägger upp i tjejernas omklädningsrum och damtoaletter (varför ni då ofta besöker dessa i grupp)?

Kan det, hur otänkbart det än låter, tom vara så att ni ibland inte har något annat val än att ligga med en av de fula 90procentarna? Lite oengagerat och önskar mest att det bara blev avklarat.

Jag fattar inte.
Citera
2015-12-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Av tråden kan vi alltså konstatera att (90% av) tjejer ligger mest hela tiden, varje dag. Men bara med 10% av killarna.

Hur går det till eg? Måste ni ibland dela snubbe och vara 4-10 tjejer med honom samtidigt eller ''ta över stafettpinnen'' när ena tjejen varvat sas? Är det scheman ni gemensamt lägger upp i tjejernas omklädningsrum och damtoaletter (varför ni då ofta besöker dessa i grupp)?

Kan det, hur otänkbart det än låter, tom vara så att ni ibland inte har något annat val än att ligga med en av de fula 90procentarna? Lite oengagerat och önskar mest att det bara blev avklarat.

Jag fattar inte.

En tjej som går ut en gång i veckan kanske ligger med en kille i månaden, dvs var fjärde gång. En attraktiv kille ligger med en tjej i veckan. Den killen kommer då ha legat med fyra tjejer och tjejerna med en, även om de legat med samma kille.
Citera
2015-12-09, 20:06
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum

Jag fattar inte.

Jag har min andel av tjejer, mitt "stall" som jag kallar det för på runt hundra tjejer som får dela på mig. Alla är nöjda ska tilläggas. Tjejerna är bara 10r. Så funkar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in