2015-12-09, 17:34
Medlem
Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.
Senast redigerad av Eqqel 2015-12-09 kl. 17:37.
Citera
2015-12-09, 17:54
Medlem
Har saknat dem här trådarna lite haha! Alltid kul när användare som Katzyn, emposionne och andra kvinnliga FB-användare upptäcker dom och dramat är igång!

Citera
2015-12-09, 17:59
Medlem
jokalishs avatar
Redan? Exakt därför tjejer dumpar oftast samt har det extremt lätt att gå vidare efter ett uppbrott. Det finns alltid en ny kille bakom hörnet hon kan få närhet ifrån så hon slipper känna sig ensam. Unga kvinnor är så extremt eftertraktade att det är tragiskt. Och värre kommer det bli, vänta bara. Sjukt många killar födda 90 och framåt som kommer växa sig gamla i ensamhet.
Citera
2015-12-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokalish
Redan? Exakt därför tjejer dumpar oftast samt har det extremt lätt att gå vidare efter ett uppbrott. Det finns alltid en ny kille bakom hörnet hon kan få närhet ifrån så hon slipper känna sig ensam. Unga kvinnor är så extremt eftertraktade att det är tragiskt. Och värre kommer det bli, vänta bara. Sjukt många killar födda 90 och framåt som kommer växa sig gamla i ensamhet.

Det där har jag också tänkt på faktiskt, och det tycks inte finnas någon diskussion om det. Måste finnas mängder av män i Sverige idag som kommer att vara ensamma livet ut.
Och även många av dem som till slut hittar någon kommer att tvingas kompromissa och tvingas välja någon utsliten kossa som de egentligen inte känner något för.

Och ja TS du har helt rätt, men det är ungefär som att säga att vatten är vått. Alla vet att det är så.
Citera
2015-12-09, 18:16
Medlem
develoopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Svenska tjejer knullar hela tiden. Det är likt en rutin som alla andra. Om det är i ett förhållande eller inte spelar ingen roll. De knullar hela tiden antingen eller. Det kan vara med något krogragg, nätdejt, KK, kille på stan eller någon på en semester, det har ingen betydelse men knullar gör de hela tiden.

Det är vad jag förstått anledningen till att de aldrig hinner bygga upp någon längtan efter sex eftersom de aldrig går utan det. De kan få sex precis när som helst och det vet de givetvis om. Men jag tror inte det är så att de väntar med att ha sex tills de verkligen känner för det, utan de har som sagt sex rent rutinmässigt.

Är det inte rätt slående egentligen om man tänker efter? En genomsnittlig kille har sex när han får ha sex. Det är alltså inte killen som avgör. Han är helt utlämnad till att en tjej ska ge sitt samtyckte och eftersom det händer sällan blir suget väldigt stort mellan gångerna och med det ökar desperationen. Det förklarar varför så många killar är så desperata men tjejer aldrig blir det.

Då kan du säkert förstå anledningen till att vissa killar får ligga hela tiden, när vi vill.
Majoritet av er killar sätter kvinnorna på någon pedestal. Som om dem vore någon gud.
Detta gör att kvinnor kan välja och vraka bland er.
Tills dem träffar någon som inte bryr sig.
Dvs, här är jag och såhär fungerar jag.
Passar det inte finns dörren där borta.
Citera
2015-12-09, 18:16
Medlem
sommarlovs avatar
Knullar dom med varandra eller?

Är det inte killar inblandade, klaga på dom också!
Citera
2015-12-09, 18:19
Medlem
jokalishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Knullar dom med varandra eller?

Är det inte killar inblandade, klaga på dom också!

Toppskiktet av killarna knullar majoriteten av alla kvinnor.
Citera
2015-12-09, 18:23
Medlem
Ja fyfan vad skönt det är att vara tjej, är man snygg på det så är hela livet bara ett långt liggmarathon . Roligaste är fula killar som dig som aldrig kommer få vara med om samma sak, det vet man efter att ha ägna er 0,5 sekunder. Brukar gotta mig åt ert icke existerande sexliv. Speciellt om ni är arga, då är det extra skojigt.
Citera
2015-12-09, 18:29
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kandeele
Ja fyfan vad skönt det är att vara tjej, är man snygg på det så är hela livet bara ett långt liggmarathon . Roligaste är fula killar som dig som aldrig kommer få vara med om samma sak, det vet man efter att ha ägna er 0,5 sekunder. Brukar gotta mig åt ert icke existerande sexliv. Speciellt om ni är arga, då är det extra skojigt.

Ja, det är så roligt att det till och med lockar fram att tjejerna måste starta ett konto här på Flashback bara för att svara.

ONT: hur var det nu? 95% av tjejerna knullar och detta med 20% av killarna?
Senast redigerad av Jogen 2015-12-09 kl. 18:41.
Citera
2015-12-09, 18:35
Medlem
Ta och läs på lite om kvinnlig sexualitet så förstår du kanske en dag att du tänker alldeles fel. Du utgår ifrån hur du själv skulle göra om du kunde få precis vem du vill när du vill, som du inbillar dig att alla tjejer kan (vilket också är fel).

Observera att se på porr räknas inte som att läsa på om kvinnlig sexualitet. Porr gör dig bara arg - som du bevisar i alla dessa meningslösa inlägg.
Citera
2015-12-09, 18:37
Medlem
Meh, dejtat och legat med en del snygga tjejer som verkligen inte ligger runt utan enbart gör det när det känns rätt för dem. Stämmer inte riktigt att kvinnor bara vill ligga hela tiden. TS är bara bitter för han tror sig ha rätt till fitta men inte får det.
Citera
2015-12-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fadingaway
Det där har jag också tänkt på faktiskt, och det tycks inte finnas någon diskussion om det. Måste finnas mängder av män i Sverige idag som kommer att vara ensamma livet ut.
Och även många av dem som till slut hittar någon kommer att tvingas kompromissa och tvingas välja någon utsliten kossa som de egentligen inte känner något för.

Och ja TS du har helt rätt, men det är ungefär som att säga att vatten är vått. Alla vet att det är så.

Ni är ensamma för att ni förtjänar att vara ensamma, med den syn ni har på kvinnor. Det är ett sundhetstecken att ni blir bortvalda så länge ni tänker så här.

Ni skulle också välja bort er om ni kunde.

Och så kommer det att förbli tills ni rättar till ert sätt att tänka om andra människor. Skyll er själva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in