Jag har märkt av drevet emot Trump och hur den svenska opinionen tycks dumförklara honom utan någon vidare källkritik eller egen baserad uppfattning.
Som vanligt har man fått vara kritisk till svensk media och allmänhetens s.k. uppfattning. Här är det viktigt att förhålla sig neutral och gå emot strömmen och allt jag funnit gällande Trump tycker jag faktiskt är väldigt bra.
Det positiva med honom är att han vill komma överens med Putin, vilket Pentagon och Washington vägrar. Istället skramlar man med vapen för att skrämma Putin. Jag ser det som en bra mycket säkrare värld ifall vi har två stormakter som faktiskt kan komma bra överens.
Egenfinansierad är också det mycket perfekt, då kanske han kan strypa bankmaffian som drivit USA i slasken med sin skuldpolitik. Samma politik som Kennedy, Jefferson och Hitler motarbetade!
Det är denna bankmaffian som drev Hitler till att förklara krig emot USA år 1943, och det kommer sig verkligen inte av oskäliga anledningar. Samma bankmaffia har pressat svenska politiker till att slicka dom i röven med: fri invandring, världens mest skuldsatta befolkning, bostadsbubblan och dylikt.
Ett svagt Sverige är bankmaffians dröm eftersom då står inte Sverige längre ensam stark, utan då vänder vi oss till ett 100% Nato-medlemskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
BaraBiffen
Folk som gör narr av funktionsnedsatta/avvikande utseende är lika lite värda som djurplågare enligt mig.
Du kan inte skapa dig din egna uppfattning om Trump genom att se filmen som bevisar om Trump sagt det eller ej?
Det är människor som du, som är extremt farliga. Oavsett vilket så hade du följt Koranen till punkt och pricka eller stridit för Führern till döden.