Tjena!
Idag var jag med om en riktigt hemsk pärs. Jag har varit rätt hård i magen under ett par veckors tid. Orsaken är för mig okänd då jag inte lagt om min kost och jag har inte börjat ta några mediciner. Jag vet sedan tidigare dock att jag ibland har en tendens att bli något hårdare periodvis under höstkanten (varför vet jag inte). Jag har försökt dricka rikligt med vatten och även börjat ta Visiblin fiber (försöker undvika att ta de allra värsta laxerande medlen så jag kan reagera rätt våldsamt på dessa och då få en brännande diarré som aldrig tar slut och som bränner till som världens värsta batterisyra). Jag åt därför igår några torkade fikon för att försöka underlätta tarmtömningen.
Normalt har jag tarmtömning varje dag, men när jag är hård, i alla fall på sistone, så känns det som om bajskorvarna ”växer till sig” inne i tarmen så att analöppningen är ”för liten” och man måste krysta väldigt hårt för att det ska komma ut. Igår hade jag emellertid ingen tarmtömning vilket brukar borga för att det blir värre nästkommande dag. Och värre, det var bara förnamnet! I morse började jag känna hur det knep till och jag kände mig bajsnödig på riktigt. Jag gick då på toaletten och såg fram emot att få tömma dagens laddning + gårdagens. Jag krystade till, men sen tog det tvärstopp! Jag kände hur en mastodontkloss åkte fram till innanför analöppningen men sen ville det absolut inte röra sig mer. Jag kände mig otroligt bajsnödig för det fanns ju mängder med skit bakom den där kolossala klossen som ville ut, men hur mycket jag än tryckte ville det inte röra sig en millimeter. Jag provade att ta lite toalettpapper och ”peta ut det”, men den låg som sagt på insidan av ringmuskeln (som nu var uppsvällt som attan) och allt jag kände var en stenhård topp på någonting stort där inne.
Jag försökte slappna av och sedan krysta igen, och fortsatte så ett bra tag. Jag hade dagarna innan köpt en stor Klyxx lavemang som jag sparat för nödsituationer så som denna ifall jag skulle bli så pass hård att jag inte fick ut skiten. Jag försökte spruta upp lite i rektum, men problemet var att bajskorven låg precis i vägen och fullständigt blockerade lavemanget, så det rann rätt ut igen lika snabbt utan att jag kunde behålla något. Jag provade då att stoppa upp ett relaxit stolpiller (en annan backup jag införskaffat mig) och körde upp den bäst jag kunde och satt med den i ca. 10 minuter. Då började trängningarna bli olidliga och krystade allt jag hade men allt som kom ut var en nedsmält sörja av vad som en gång var stolpillret samt lite brun gegga. Skitklossen åkte alltjämt fram till insidan av anus och stannade där.
Jag började vid det här laget bli smått förtvivlad. Svetten började rinna från pannan, kroppen började bli matt och magen värkte vid det här laget påtagligt samtidigt som trängningarna blev allt mer olidliga.
Jag försökte då med Klyxxet igen, min tanke denna gång var att försöka ”injicera” bajskorven med lavemang för att på så sätt försöka ”bryta upp” den. Jag föste pipen upp i rumpan och genom den alldeles stenhårda bajskorven och försökte trycka av, men där tog det stopp. Bajskorven täppte nämligen till öppningen på pipen. När jag drog ut den var pipen givetvis helt nedskitad så jag fick tvätta den med tvål och vatten men inte sjutton rådde den på skitkorven!. Jag försökte sitta där och spänna av bästa jag kunde så att svulladen runt anus skulle släppa lite, Sedan laddade jag upp med toapapper som jag blötte och sedan förde upp i anus med fingret, och sedan krystade jag på som bara attsingen! Jag kunde då börja gräva lite i korven (blev sjukt äcklad av känslan!) och fick loss en mikroskopisk del. Fortsatte så tills jag fick loss en liten ärtformad kula, och sedan lite till och sedan lite till. Sedan tänkte jag ge mig på ett nytt försök med krystningen. Återigen tog jag i allt vad jag hade och tog spjärn med både händer och fötter. SAAAKTA sakta började jag känna hur den började trycka sig förbi analöppningen, samtidigt kände jag hur musten kramades hur mig. Jag såg ned i toaskålen hur det formligen droppade blod från analen, men jag gav mig inte, jag pressade vidare!
Min arschle kändes som det skulle slutas i två delar, smärtan var ohygglig! TILL SLUT kände jag hur toppen var ute och hur resten förlade efter. En låååång korv droppades sedan ned i toaskålen och jag kollapsade nästan framåtböjd av utmattning!. Jag tittade ned i toaskålen och såg där något som inte var av denna jord! Vi snackar om en bajskorv som var ungefär lika lång och bred som min underarm, och en toppände på denna som var ungefär lika stor i diameter som undersidan av en kaffekopp!!

Bajskorven ringlade sig givetvis i toaskålen och det gick inte ens att se vattnet!. Jag spolade då, och tro inte fanken om korven orsakade stopp i toan! Hela skålen fylldes med vatten och den vidriga ”kaffekoppsstora” änden flöt omkring i änden. Jag trodde jag skulle spy. Vattnet sjönk långsamt ned, men oavsett hur många gånger jag än spolade vill skiten inte ned! Det slutade med att jag fyllde golvmoppshinken till bredden med vatten och tömde denna i toan, Inte förrän då blev jag äntligen av med skitkorven! En ca. fyra timmar lång tortyrsession var äntligen till ända och jag grät nästan av lättnad! Jag har nu under resten av dagen smörjt häcken med Scheriproct och Diltiazem från apoteket då jag haft riktigt ont i stjärten resten av dagen.
Detta slår alla mina tidigare rekord i bajskorvar, har aldrig varit med om en hemskare toalettrelaterad upplevelse! Har varit helt matt och öm i kroppen resten av dagen. Funderade ett tag på ringa efter en ambulans ifall det inte löste sig. Min fråga är således, 1) hur kan bajs vara för stort för att ta sig ut ur baken? 2) vad kan man göra om något liknande händer igen? Vad har ni för tips på hu man löser bajs som är för stort för att komma ut? Jag vill
ALDRIG uppleva det här igen!