2015-12-07, 18:55
Medlem
gick nått rykte här på flashback dagarne efter det hände att han hade stoppat pinnar i halsen.. verkar stämma enligt fup
Citera
2015-12-07, 18:56
Medlem
Danieloss avatar
Läskigt det här med att hon sprang med hörlurar och inte märkte honom innan det var försent. Hon hade förmodligen levt idag om hon hade skippat hörlurarna.
Citera
2015-12-07, 18:58
Medlem
hade han samlag med henne när hon var död... stod det nånting om??
Citera
2015-12-07, 19:02
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsfan
hade han samlag med henne när hon var död... stod det nånting om??

Ja, han ströp först ihjäl henne för att sedan våldta kroppen.
Citera
2015-12-07, 19:05
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fribbä
Ja, han ströp först ihjäl henne för att sedan våldta kroppen.
Fast han gjorde ett misslyckat våldtäktsförsök innan han ströp henne. Icke att förglömma.
Citera
2015-12-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Ja, han är inte bara mördare och våldtäktsman utan även nekrofil tydligen.

Han är "jag tar vad jag kan få"-fil. Precis som Eklund. Barn, vuxen, ung, gammal, levande, död... Spelar ingen roll verkar det som.
Citera
2015-12-07, 19:08
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Ja, han fattade förstås att hon var stendöd. Nu kan jag inte det här med signaturer och mördare, men i mina ögon ser det ut som en onödig handling som nog skulle kunna tillskrivas en signatur - som Leif GWP var inne på.

Jag är heller ingen expert, men av det jag läst på nätet så passar han ju otroligt bra in på gärningsmannaprofilen för seriemördare. Dessutom verkar det ju råda konsensus från samtliga experter att återfallsrisken är hög för den här killen. Pinnarna som är nedkörda i halsen är ju absolut något man kan tolka som signatur. Nej att det är en potentiell seriemördare vi pratar om verkar ju minst sagt vara väldigt troligt. Finns det ens någon mördare i Sverige de senaste åren som är lika trolig blivande seriemördare som KA?
Citera
2015-12-07, 19:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Usch fy fan. Det här fallet var verkligen (som tur är) lite utöver det vanliga. Med tanke på hur sjuk i huvudet GM tycks vara så får man väl åtminstone vara glad över att han trillade dit till slut.

Starkt jobbat av polisen med censuren av FUP:en för övrigt ...
Citera
2015-12-07, 19:12
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Fast han gjorde ett misslyckat våldtäktsförsök innan han ströp henne. Icke att förglömma.
Fast är det verkligen så? Jag tror mest åklagaren har formulerat åtalet så för att lägga till en till brottsrubricering. Att ha sex med en redan död människa är ju brott mot griftesfriden och inte våldtäkt. Att han våldtagit henne efter döden är ju helt klart. Men KA själv säger ju att hans uppsåt från början var att döda. Nu är ju KA inte världens trovärdigaste källa direkt men det är ju mycket möjligt att KA hade uppsåt att döda henne och våldta henne efteråt.
Citera
2015-12-07, 19:12
Medlem
reclaimss avatar
Citat:

Fast var har du läst det? Enligt förhör så drog han ju ner henne bakifrån och ströp henne direkt.
Citera
2015-12-07, 19:15
Medlem
Fribbäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Du är inte lite naiv, du... Han attackerade för att våldta och mörda.

HANS familj?? Hans morsa säger att hon inte ens vet vad asperger är och detta är flera månader efter han fått sin diagnos. Att han plågade djur var inte en ledtråd nog åt hans föräldrar.

Precis. När han bestämde sig för att attackera henne var han ute efter att våldta henne till varje pris. Han blev ju sexuellt upphetsad av hela händelsen, vilket han avslöjar i förhör.

Citat:
Bitr.fl: Hade du själv tagit av dig byxorna då, eller?
Kristoffer: Nej. Jag tog bara fram den...
FL: Du tog fram din penis?
Kristoffer: Ja.
FL: Var den hård då, eller?
FL: Du var ordentligt sexuellt upphetsad, var det så?
FL: Då la du dig på henne säger du...
FL: ... och vad gjorde du då med henne?
Kristoffer: Jag stoppa in den och hade vaginalt sex.

Ställer mig fortfarande frågande till varför han gång på gång upprepar att han bara hade vaginalt sex. Känns som han skäms över det faktum att han våldtog henne analt också...

Citat:
Kristoffer: ... inget mer än så. Sedan hade, smekte jag då och kysste och sög på bröstet.
FL: Kysste, sög du på brösten också?
FL: Ja. Jag ser att du är jätte obekväm när du försöker berätta det. Men jag ber dig i alla fall
att du försöker vara så tydlig som möjligt bara.

Han är verkligen inte bekväm med att berätta vad han gjort, skäms gör han uppenbarligen. En mycket sjuk man.
Senast redigerad av Fribbä 2015-12-07 kl. 19:19.
Citera
2015-12-07, 19:15
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Du är inte lite naiv, du... Han attackerade för att våldta och mörda.

HANS familj?? Hans morsa säger att hon inte ens vet vad asperger är och detta är flera månader efter han fått sin diagnos. Att han plågade djur var inte en ledtråd nog åt hans föräldrar.

Jag är långt ifrån naiv. Han ger sin syn på sitt handlande.

Ja hans familj. Den består av mer än en mamma, eller hur? Han har tex syskon och en far. Hur hade du själv mått om ditt barn begått en sådan bestialisk handling? Han har inte fått sin fullständiga diagnos som jag förstod det i mammans uttalande som fanns citerat här på FB, utan väntade på en fullständig diagnos innan hon satte sig in i det?
Visste hans föräldrar att han plågade djur?

Vem kontaktade psykvården för honom? Han själv? Föräldrarna? När? (Nej jag har inte läst FUP och är inte säker på att jag tänker det då min son var bekant med offret, det känns lite för nära)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in