2015-12-05, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tusenbrother
Vilka crew är det som kör mest just nu i göteborg? Kan inte följa scenen då jag flyttat från Götet sen ett tag tillbaka.
Jag skulle säga Vr och Ncl/lwr
Citera
2015-12-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Även ERM håller fanan högt!
Citera
2015-12-06, 01:29
Medlem
Håller med men glöm inte edit (king), mesk (smack), metal 36 (holy ..), temper (isis), juce (nice) , hsf (jodå!), boa (västtrafiks fiende), yfr (stylers) , mse (som alltid), mw (legender), cwd (mest inomhus?)

(kan bara se scenen genom Instagram) ⛄️
Citera
2015-12-06, 01:37
Medlem
Sist såg jag en lite huarache, g-unit, Air Max 95, tors, prus, ogr, berusad.. fast inga målningar men kul att se iaf. 👌👌
Citera
2015-12-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)
Håller med men glöm inte edit (king), mesk (smack), metal 36 (holy ..), temper (isis), juce (nice) , hsf (jodå!), boa (västtrafiks fiende), yfr (stylers) , mse (som alltid), mw (legender), cwd (mest inomhus?)

Är 99% säker på att Mesk och Smack är inte samma person, har dessutom inte sett smack mycket alls förutom ute i vissa förorter tillskillnad från Mesk som verkar köra lite överallt?
Citera
2015-12-06, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EminentaElof
Är 99% säker på att Mesk och Smack är inte samma person, har dessutom inte sett smack mycket alls förutom ute i vissa förorter tillskillnad från Mesk som verkar köra lite överallt?

Jag tror han menar SMACK!!! som i SMACK!!! inte Smack som i att han skulle dra tagen Smack.
Citera
2015-12-06, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EminentaElof
Vet ej fan Elof .. Mesk smackar upp! Aldrig hört om smack, fuck out of here 😂😂
Citera
2015-12-06, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cope3
har sett jävligt mycket "KON" i hisingen! sen har jag fått reda på att han ska vara någon slags nazist elr någt sånt...
Skamlig bump men var tvungen... Sist jag var i staden såg jag en tag av kon vid markland med ett hakkors, finns ingen plats för sånt judehat på scenen

Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeKush
Jag tror han menar SMACK!!! som i SMACK!!! inte Smack som i att han skulle dra tagen Smack.
Edit: jupp 😈
Senast redigerad av gbg rapé (old) 2015-12-06 kl. 05:00.
Citera
2015-12-06, 16:56
Medlem
Mouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quaso
Undrar om det stod Vr på tavlorna som hänger på parkeringshuset längst med förstalånggatan upp mot stigbergstorget idag..? Har inget emot taggar så länge man inte målar på någon annans verk.. Hade jag sett snubben så hade snubben fått sig en redig utskällning!
Citera
2015-12-07, 07:37
Medlem
montanamonsters avatar
OGR'S har kört ganska nytt mot östra sjukhuset på ettans linje vilka är dom?
Citera
2015-12-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La-Bomb
Även ERM håller fanan högt!

såg på väg till skolan mycket nytt i majorna, ERM och juce,nappar eller såg ut som svampar, nån Tnt, och lite tempr och VR där och där! bombat rätt bra och såg lite throwies ba så! erm gör det tvär bra!!!!
Citera
2015-12-07, 21:28
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbg rapé (old)

Du kan ju för fasiken inte bedöma scenen utifrån instagram. Jag kan måla om mitt vardagsrum 200ggr och lägga upp på instagram. Sen dra ett par tags på min toalett och lägga upp.

Ja shit vad jag målar, ja shiiiiiiet vad jag bombar.

Ni får gå ut och röra på fläsket och skaffa er en egen uppfattning. Tjockisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in