Citat:
Ursprungligen postat av
GoogleSEO
Låter intressant
-Vad hade varit logiskt och inte konstigt med detta mord?
-Och för denne nu dömde mördare menar du?
-Hur skulle ett oproffsigt tillvägagångssätt skilja sig från ett proffsigt för den dömde?
-OM mördaren tänker få bort spårsökar-skaran MP åt ett visst håll med jämn dynamik, vart hamnar man då?
-Kan man hamna på den påstått snitslade banan likförbannat även om det aldrig var avsikten?
-Begår en verkligt superproffsig mördare ett mord som ser ut som ett superproffsigt mördare varit i farten och kan en superamatör vara så klantig att det nästan ser ut som denne inte alls kan ha gjort det?
Sist men inte minst vad baserar du svaren på? Någon vetenskapsgren?
Trevligt med lite intressanta och öppna frågor men jag har inte speciellt många svar. Jag baserer inte mina antagande på annat än mitt eget intellekt och vad jag snappat upp genom åren. Jag är högutbildad och har ett yrke där logik är väsentligt. Kanske därför jag sätter stort värde vid just logik. Vetenskapsgrenen jag baserar svaren på skulle då vara just logik.