2015-12-05, 04:43
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Då kan man ju fråga sig varför du tittar? Är ett program dåligt så byter jag antingen kanal eller så stänger jag av tv:n, det funkar rätt bra - prova!
Haha. Jag ska prova ditt recept. Men vad gör man när flickvännen är sjuk och man har en tråkig kväll? Jo, då tittar man på Idol.

Jag vidhåller att Amanda borde ha vunnit, men här i landet händer de mest konstiga saker.

Grattis Martin, men tyvärr kommer du att gå samma väg som Daniel Lindström. Det vill säga bortglömd inom ett halvår.
Citera
2015-12-05, 05:10
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
klart som korvspad att martin skulle vinna, kunde ju vem som helst räkna ut

martin blir en daniel

och amanda är den som kommer göra karriär

Karriär är väl att ta i. Hon har noll utstrålning, mindre tilltalande utseende och medioker sångröst.
Citera
2015-12-05, 05:31
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Amanda är en storartad artist. Hon var överlägsen serien igenom. Hon kommer att lyckas för eller senare och blir en stor stjärna. Hon var objektivt sett klart bäst. Men det var vackert att Martin vann. Det var liksom en symbol för att vi svenskar vägrar lyda. Att svensken vägrar lyda är en så ovanlig händelse att det blir vackert bara det händer en enda gång...
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Självklart... Zara Larsson är en liknande degenerat som media försöker pressa på folket.

På mitten av 60-talet var judarna managers åt motown-negresser... Under 90-talet de semi-sexiga tjejgrupperna... Idag är är det ghetto-hor-Amanda som är idealet.
Elin Bergman som var med för två år sedan hade väl liknande ett liknande stuk och har näppeligen blivit någon stor artist? Nu har jag förvisso inte följt Idol på länge och knappt sett några uppträdanden alls i år så jag uttalar mig med viss reservation. Fast det är ju så klart omöjligt att spekulera om just nu.
Citera
2015-12-05, 06:50
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Elin Bergman som var med för två år sedan hade väl liknande ett liknande stuk och har näppeligen blivit någon stor artist? Nu har jag förvisso inte följt Idol på länge och knappt sett några uppträdanden alls i år så jag uttalar mig med viss reservation. Fast det är ju så klart omöjligt att spekulera om just nu.

Ja, det är väl ungefär samma stuk. Förra året var det väl också en liknande tjej som var med. Den perversa homodegeneraten Alexander Bard har ju även varit mycket för att ta in transsexuella butchflator de senaste åren.
Citera
2015-12-05, 07:01
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Ja, det är väl ungefär samma stuk. Förra året var det väl också en liknande tjej som var med. Den perversa homodegeneraten Alexander Bard har ju även varit mycket för att ta in transsexuella butchflator de senaste åren.
Ingen aning, vem tänker du på? Tiden får i alla fall utvisa hur det går för denna Amanda, det har ju inte varit mycket till kändismaterial på senare år i idol så sannolikheten att hon sjunker ned i dunkel när upphaussningen från Idol upphört är förhoppningsvis/tyvärr stor.
Citera
2015-12-05, 09:24
Medlem
Påminner lite om när Tate Stevens vann över Carly Rose Sonenclair i X factor USA 2012
Citera
2015-12-05, 10:01
Medlem
Overminds avatar
Problemet med Amanda är att hon låter som vilken tjejsångare som helst. Hade lika gärna kunnat varit Rihanna eller Katy Perry eller vilken tjej som helst. Martins röst är helt unik.

Martin däremot passar mer in på krogar/pubar än stora konserter.
Citera
2015-12-05, 10:27
Medlem
amanda var avundsjuk att hon förlorade tävlingen och sade bara tack tack tack tack för det här på slutet av programmet .

jag tyckte Martin var 1000 ggr bättre och liknar mycket ED SHEERAN sångaren
Citera
2015-12-05, 11:07
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Jag visste direkt när Martin klev in i bussen att här har vi något

https://www.youtube.com/watch?v=AV_qZO7JBms
Citera
2015-12-05, 11:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Banta din tjocka jävel, du ryms inte förrutom på en dubbel Cd, eller börja med Opera iställe om du envisas fortsätta med munkar
Citera
2015-12-05, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Haha. Jag ska prova ditt recept. Men vad gör man när flickvännen är sjuk och man har en tråkig kväll? Jo, då tittar man på Idol.

Jag vidhåller att Amanda borde ha vunnit, men här i landet händer de mest konstiga saker.

Grattis Martin, men tyvärr kommer du att gå samma väg som Daniel Lindström. Det vill säga bortglömd inom ett halvår.

Martin har en countryröst, rockröst..Vi har ingen countryartist av rang bortsett från Jill Johnsson. En duett mellan Martin Almgren och Jill Jonsson skulle vara en kanonintressant konstellation..

Jag tror Martin kommer att blanda country/rock..blir intressant vilken låtskrivare/producent som tar sig an Martin
Citera
2015-12-05, 11:32
Medlem
Milizers avatar
Amanda borde förstås ha vunnit. Såg intervjun med Martin nu i TV4-soffan. Vilket pucko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in