Var tvungen att återhämta mig lite efter resultatet.
Men ja Martin vann bara att svälja kamelen och acceptera det. Grattis Martin då!
Men min favorit är ändå Amanda, hon är nog en av mina favvos genom alla år så helt hundra på att hon har en fin fin karriär och skönt att hon redan gått ut Gymnasiet så att hon blir fri direkt och kan satsa ordentligt till skillnad från förra årets artister som vi inte få se på flera år.
Ni som påstår att hon är en plastig slampa har så fel! En plastig hora skulle aldrig föra sig så naturligt utan smink ej heller välja en sådan pojkvän som hon har. Hon verkar vara en genuin människa med stora drömmar och stor kapacitet till show. Vafan är detta för talibanland nuförtiden där artister som klär sig lite sexigt är horor helt plötsligt? Så skall man inte tycka om man har fått en modern fostran i ett modernt I-land!
Är övertygad att Martin vann pga folkligheten dock precis som Kevin Walker 2013. Svenska folket gillar Disneydrömmar, en underdog som Martin har därmed starka triumfkort på det sättet. Jag har dock svårt att föreställa mig hur Martin skulle kunna bygga en modern popkarriär som ju idol i grunden ändå går ut på. Martin är lite mer åt 90 tals hållet typ Jan Johansen stuk fast lite bröligare. men men jag kan ha fel men min känsla är tyvärr att det är stor risk för att han blir en av dem som blir bortglömd!
Nu skall det bli spännande att se vilka som blir ny Jury till nästa år...
Hoppas den nya Juryn kommer lyckas ännu bättre med att få fram stjärnor!