2015-12-04, 22:39
Medlem
Trumpeters avatar
Som sagt rätt kass låt, kommer vara bortglömd kort efter jul. Martin kommer ha en något längre livslängd men inte mycket.
Citera
2015-12-04, 22:40
Medlem
Attackocopters avatar
Härligt att Martin vann! Aja då hoppar jag vidare till "mono, gore och bizarre" delen och inväntar alla blodiga armar. Ses där! Ni vet vilka ni är
Citera
Medlem
Shoffens avatar
Alexander bard ser ju måttligt road ut när Martin sjunger sin segerlåt 😂😂😂
Senast redigerad av Shoffen 2015-12-04 kl. 22:45.
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Hur många av idolvinnarna har faktiskt blivit etablerade artister (läs:stora artister åtminstone i Sverige) finns väl flera floppar som knappt gjort nåt efter första året som artist?

Finns väl minns lika många 2or, 3or osv som blivit lika stora?
Citera
2015-12-04, 22:41
Medlem
NirvanAs avatar
Varför slutar dessa i juryn förresten? Hållit på för länge och vill göra annat, eller?
Citera
Medlem
Fladdermasks avatar
Så ett nytt idolmög 2016..
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Martin vinner! Folket slår tillbaka! Amanda var så klart bättre men det här är när som när Trump slåss mot Hillary: Ariern slår tillbaka mot juden. Så underbart. Svenskarna väljer Sverige. Kanske inte ett Sverige vi alla älskar. Men det är Sverige svenskarna valde. Martin var den objektivt sämre, men han vann för att han var den mest svenske. Hur ofta händer det? Grattis Martin!
Citera
2015-12-04, 22:42
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attackocopter
Härligt att Martin vann! Aja då hoppar jag vidare till "mono, gore och bizarre" delen och inväntar alla blodiga armar. Ses där! Ni vet vilka ni är
Båda armarna.. Fan också..
Citera
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hur många av idolvinnarna har faktiskt blivit etablerade artister (läs:stora artister åtminstone i Sverige) finns väl flera floppar som knappt gjort nåt efter första året som artist?

Ja, Måns blev 5a och Danny 6a under sina säsonger så visst stämmer det.
Citera
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Hejdå Robinson-Leif!

Hej då armarna! Nu vill jag se bloooooooodet flyta!

För övrigt var Amanda världens gladaste 2:a och lika så gott hon inte vann, får behålla sin frihet.

Att Martin vann får vi se som en seger för magfläsk och oplockade ögonbryn, för oss alla halvfula som inte passar in i Idolformen.

Hell Dig Tjockmage! *kläm*

*smurfen har snuttat i sig en aning glögg ikväll* får sköämmas imon men fingret har jag kvar.
Citera
2015-12-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

typ bara agnes väl?
Citera
2015-12-04, 22:43
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du som har varit mest bitter och neggo. Hur känns det?

Chocken har lagt sig. Kan dock trösta mig med att Amanda faktiskt kommer bli något inom musikbranschen, när Martin kommer hamna bakom ratten till sin lastbil igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in