Har kommit över ett gäng indisksa "top-dol" 100mg vita runda med brytskåra. Taggigt 25mg metadon 2dagar i streck pga av torka på sub. Kom över dessa tram för några timmar sedan. Har några frågor första gången jag tog metadon va i tisdags morse pga av torka på allt annat började med 10mg tog 10mg efter 6h sen ytterligare 5mg innan läggdags i tisdags, igår tog jag 25mg metadon på morgonen.fyllde inte på efter det ville bara hålla AT borta vilket funkade bra men inte mer än det. Blev verkligen inte imponerad av metadon blev seg o trött istället för aktiv som jag brukar på sub/tram. Är det farligt att göra som jag gjort? Sköljde nämligen ner en sån 100mg topdol för 1 timma sen och jag vet inte men något är det ju med dessa tram? Innehåller dom något annat än vad dom ska eller är det bättre/sämre tramadolhydroclorid ET.c? Har börjat klia som värsta horset , men samtidigt känner man lite i käkarna och tungan att det är tram. (Ni erfarna brukare vet nog vad jag menar). Vill bara fortsätta behålla lugnet och låta metadonet sakta lämna kroppen. Och bara hoppa över till tram sen i väntan på sub leveransen. Någon som vet lite mer om de där tramen från HOL i india ? Är de tram i eller är de ett jävla lotteri pharma företag? Jävligt bra pris då jag köpte 2 kartonger = 200st topdol av en vän för 800kr han är från den byn i Indien tydligen där detta läkemedelsföretaget opererar så han har alltid fett mycket läkemedel efter varje besök i hemlandet.. Och priserna är skrattretande bara man inte får äta upp det nu ? Jag menar svenska tram kliar inte ens lite i hårbotten på mig efter doser som 800mg+ , nu tog jag 100mg och det känns ordentligt. Låt mig också tillägga att polaren som inte ätit metadon som är van brukare i flera år tvärr noddar / kan inte vara bland folk känsla på 600mg av dessa . Någon som vill lätta sitt hjärta ventilera lite om dessa

?