2015-12-02, 16:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filep
"Sedan att hoppa ut och gorma är inte bra"

Det beror ju på hur man gormar och vad man säger, det uppfattas inte som labilt om man håller sig till saken och de vet vad man pratar om och de vet de om de sysslar med detta. Om de vet att du vet och du utstrålar självsäkerhet så kan du vinna på att konfrontera.

Du vet aldrig om de försöker tussa ihop dej mot andra, de kör mycket psykologi . Som vi säger ang sabotaget på din bil, en person , ny bekant, vill var genuint vänlig och samtalar om tex ditt nya lyse att det är dyrt och jobbigt att byta , din telefon är en rumsbugg för den som vill, fångar detta samtal och och när du lämnat så kommer GS och slår in hela djävla lyset , du tänker ju på den nya bekanta .
Det GS tänker på att nya bekanta ska var från dem inte utomstående ...Så medan jag har hållit tyst så har många sökt kontakt varvat med skadegörelse och jag har skött mig själv och hållit mig på min kant , då jag fattade att det var så de jobbade ,men likt förbannat så ska de tränga sig på och lämna sin bit av förföljelsen ( som jag turligt nog började spela in då jag kunde . De kanske inte får betalt annars så att de strax efter kan komma i nya bilar ...etc

Jag hade ett telefonnummer som jag registrerade på Eniro, kort efter försvann det och jag lade upp det igen och efter femtielfte gången så ringde jag dit och frågad vad som hände , nu går det att söka mitt telefonnummer på eniro på mitt namn ...Kan vara tillfällighet men tror att min telefon är spärrad för vissa nummer utifrån och då jag ringer nya nummer tex på annonser så strular ofta mottagningen mm Känsliga samtal har avbrutits upprepade gånger då jag pratat med någon om min antagonister mm

Så du vinner inget på att gorma då du inte vet , förutsatt att du har detta efter dig i viss grad eller totalt
Citera
2015-12-02, 17:05
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filep
Du fattar tydligen trögt eller så är du ytterligare ett troll. COINTELPRO är VERKTYGET inte vad det används till. Det är som att säga att en hammare inte kan vara ett mordvapen därför att den är till för att spika spik.

Vi vet alla att det finns hammare, mikrovågor, telefonavlyssning, rfid-chip, spaning, röda bilar, doftämnen och tusen andra verktyg. Vad vi försöker diskutera (tror jag) är om det förekommer att dessa verktyg används mot oskyldiga människor. Vi försöker även diskutera vilka som utför detta, hur många de är, hur de finansieras och vilket motiv de har.

Du säger att organiserad GS mot vanliga oskyldiga är vanligt.
Jag frågar dig hur du kan veta det - speciellt med tanke på att du själv säger att det inte går att bevisa. Hur skiljer du på en dum vit bil och en snäll vit bil? Vilken metod använder du och vilka kriterier avgör skillnaden mellan dum bil och snäll bil?
Citera
2015-12-02, 17:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du vet aldrig om de försöker tussa ihop dej mot andra, de kör mycket psykologi . Som vi säger ang sabotaget på din bil, en person , ny bekant, vill var genuint vänlig och samtalar om tex ditt nya lyse att det är dyrt och jobbigt att byta , din telefon är en rumsbugg för den som vill, fångar detta samtal och och när du lämnat så kommer GS och slår in hela djävla lyset , du tänker ju på den nya bekanta .
Det GS tänker på att nya bekanta ska var från dem inte utomstående ...Så medan jag har hållit tyst så har många sökt kontakt varvat med skadegörelse och jag har skött mig själv och hållit mig på min kant , då jag fattade att det var så de jobbade ,men likt förbannat så ska de tränga sig på och lämna sin bit av förföljelsen ( som jag turligt nog började spela in då jag kunde . De kanske inte får betalt annars så att de strax efter kan komma i nya bilar ...etc

Jag hade ett telefonnummer som jag registrerade på Eniro, kort efter försvann det och jag lade upp det igen och efter femtielfte gången så ringde jag dit och frågad vad som hände , nu går det att söka mitt telefonnummer på eniro på mitt namn ...Kan vara tillfällighet men tror att min telefon är spärrad för vissa nummer utifrån och då jag ringer nya nummer tex på annonser så strular ofta mottagningen mm Känsliga samtal har avbrutits upprepade gånger då jag pratat med någon om min antagonister mm

Så du vinner inget på att gorma då du inte vet , förutsatt att du har detta efter dig i viss grad eller totalt

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så då kan vi förutom läkare, arbetsförmedlingen, posten, gmail, grannar, polisen, arbetskolleger, chefen osv även lägga till Eniro och din mobiloperatör till listan av dina "perps".

Om man ska tro på vad du säger så är tusentals människor och hundratals företag engagerade i dig och ditt liv. Hör du inte själv hur det låter?

Du och andra väljer att vantolka en hel del. Om du inte får in ditt nummer så att det blir kvar där på eniro så är det väl någon som tar bort det , inte hela eniro .
Ni försöker blåsa upp varje del till att bli så pompöst och vara miljard affärer, jag har lämnat en rimlig förklaring att detta kan handla om Palme och då förstår du att 50 miljoner skulle förändra världen för några gold digers eller om det vill dölja sin grupp som ju skulle kunna bli misstänkt. Du frågad inget mer om det konstigt nog .... Eller förstod du att det var nära sanningen ?
Citera
2015-12-02, 18:33
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du och andra väljer att vantolka en hel del. Om du inte får in ditt nummer så att det blir kvar där på eniro så är det väl någon som tar bort det , inte hela eniro .
Ni försöker blåsa upp varje del till att bli så pompöst och vara miljard affärer, jag har lämnat en rimlig förklaring att detta kan handla om Palme och då förstår du att 50 miljoner skulle förändra världen för några gold digers eller om det vill dölja sin grupp som ju skulle kunna bli misstänkt. Du frågad inget mer om det konstigt nog .... Eller förstod du att det var nära sanningen ?

Nu blir du väl arg på mig igen för att jag frågar, men...
Palme dog för 29 år sedan och du har flera gånger angett att du varit stalkad i "nästan 20 år" - menar du att de väntade minst 9 år innan de började stalka dig trots att de misstänkte att du hade sett något som kunde sätta dit mördaren?

Du har angett att allt från grannar, polis, advokater, enirofolk, postanställda, läkare, grupper som du vet vilka de är och nu även Palmes mördare etc etc har varit inblandade i din stalkning så försök inte förminska det igen till att vara en liten grupp som kan göra detta på fritiden eller något liknande som det så ofta mynnar ut i när man ifrågasätter..
Citera
2015-12-02, 18:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu blir du väl arg på mig igen för att jag frågar, men...
Palme dog för 29 år sedan och du har flera gånger angett att du varit stalkad i "nästan 20 år" - menar du att de väntade minst 9 år innan de började stalka dig trots att de misstänkte att du hade sett något som kunde sätta dit mördaren?

Du har angett att allt från grannar, polis, advokater, enirofolk, postanställda, läkare, grupper som du vet vilka de är och nu även Palmes mördare etc etc har varit inblandade i din stalkning så försök inte förminska det igen till att vara en liten grupp som kan göra detta på fritiden eller något liknande som det så ofta mynnar ut i när man ifrågasätter..

Kan inte gå in riktigt på starten här bara att det var nästan 20 år sedan .

Har jag nämnt advokat någonstans här, men ok en som blivit informerad om något denne inte kunnat känna till annars så svar ja.

Sedan med det du säger om "Eniro folk" ,jag vet inte vem som plockade bort mitt nummer men om jag kan se trafiken gjord från en dator eller telefon så kan jag ju avbeställa det vederbörande beställt och behöver inte involvera hela ENIRO.

Nya grannar som jag tom har på band, svar ja,

Polis åtminstone en som berättat detta, svar ja men inte alla på polisen.

Postanställda / folk som haft tillträde till brev och annat som sett till att min post inte kommit fram, svar ja men inte hela posten och dess anställda .

Läkare som missat för påtagliga symtom och fördröjt operation och behandlingar i ett decennium och dessutom skrivit annat i journaler . svar ja

Grupper runt polisen som ovan nämnt Grupp 2, senare grupper 3 och 4 , och grupp 1 allt började med som jag inte skulle förvånas om det var ett par handplockade som styrde dem mot mig .svar Ja

Sedan som du glömde var AF och de två senaste arbetsplatserna där det hänt massor som sabotagen, inbrott etc . Tror inte hela AF men givetvis någon som sätt ut en lämplig plats där de har en mottagningskommitté. Svar ja där.

Ang Palme mordet så har jag läst lite nu om det och ser andra sammanträffanden som det kördes lite teater på en krog i början av hela historien och bland annat så var det där ett lite äldre par som ville ha kontakt och prata , där mannen ledde in samtalet på CP och kvinnan berättade att hon var /varit barnpsykolog , jag visste inte att LP var barnpsykolog etc så pikarna duggade tätt även om jag inte förstod dem då jag inte kände till allt runt dem, men då mycket mer sådant hände och jag tolkade det då som att de vet att jag är i krig och håller bara ett öga på hur jag mår kanske, men det var inte viktigt utan kriget var nog för att bränna ut "ljuset" (orken) från bägge hållen .

Sedan "att de misstänkte mig för ha sätt mördaren" är en lika god anledning som någon annan till vad jag haft efter mig dessa 20 år , det stämmer med vad som tex polisen sade och ett spår där och varför förhör de mig inte utan kommer med antydningar på stan ?

En sluten grupp som är vana att begå människorätts brott och vet att om de åker dit så blir det inte roligt och alltså vet att de ska hålla käften i alla väder och förmodligen även kollar varandra lika noggrant för att kunna ge "lämplig" vård" om någon börjar få kalla fötter, skulle ju kunna dels döda någon och hålla käft i 30 år så vad jag hört , varit med om och nu läst så kan dessa vara oroliga att jag sätt dem mörda Palme och har velat kollat detta och vilka jag kontaktar . Det var en sak som jag hade som inte blev noterat att jag inte hade längre förrns efter mordet och då det var lite detektiv arbeta att få tag på detta så kan de missat detta ...

Förminska gruppen har jag inte gjort, men inte heller blåst upp det till ofantliga otrovärdiga proportioner.
Senast redigerad av Harfager 2015-12-02 kl. 19:34.
Citera
2015-12-02, 19:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Kan inte gå in riktigt på starten här bara att det var nästan 20 år sedan .

Har jag nämnt advokat någonstans här, men ok en som blivit informerad om något denne inte kunnat känna till annars så svar ja.
Varför skulle jag inte känna till det efter allt du har skrivit - detta är endast ett axplock...

Jurister nappar inte på ditt fall utan utsätter dig istället för provokationer:
(FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Jurister och advokater flyr från dig efter att ha blivit spammade av stalkers:

Dina mail kommer inte fram till advokaten (dataexpert involverad också tydligen): (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Citera
2015-12-02, 20:01
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Varför skulle jag inte känna till det efter allt du har skrivit - detta är endast ett axplock...

Jurister nappar inte på ditt fall utan utsätter dig istället för provokationer:

Jurister och advokater flyr från dig efter att ha blivit spammade av stalkers:

Dina mail kommer inte fram till advokaten (dataexpert involverad också tydligen): (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Det där är advokater jag sökt nu, trodde jag nämnt en annan advokat som jag hade kontakt med i ett annat ärende tidigare .

Detta med provokationer etc borde jag anmäla för nu förtal och trams , men låter det ligga kvar så att folk får se hur ni agerar här.

Förlöjligar och förvanska texter, med vilken mening? var det inte intressant med barnläkaren etc ? och CP nämnt ? Du avslöjar dig klart och tydligt att du vill att tråden ska själv dö , har läst om "Avataren " som bara sabbar trådarna ,kan ju undra varför .
Senast redigerad av Harfager 2015-12-02 kl. 20:05.
Citera
2015-12-02, 20:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det där är advokater jag sökt nu, trodde jag nämnt en annan advokat som jag hade kontakt med i ett annat ärende tidigare .

Detta med provokationer etc borde jag anmäla för nu förtal och trams , men låter det ligga kvar så att folk får se hur ni agerar här.

Förlöjligar och förvanska texter, med vilken mening? var det inte intressant med barnläkaren etc ? och CP nämnt ? Du avslöjar dig klart och tydligt att du vill att tråden ska själv dö , har läst om "Avataren " som bara sabbar trådarna ,kan ju undra varför .

Vad är det för provokationer du pratar om? Vi ifrågasätter era utsagor - det är inte provokationer, det är allas rätt på ett diskussionsforum! Skärp dig nu och sluta ta allt personligt, vi är här för att diskutera och utvärdera om GS finns - vi är INTE här för att dunka varandra i ryggen för månadens bästa TI-berättelse!
Citera
2015-12-02, 20:18
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Vad är det för provokationer du pratar om? Vi ifrågasätter era utsagor - det är inte provokationer, det är allas rätt på ett diskussionsforum! Skärp dig nu och sluta ta allt personligt, vi är här för att diskutera och utvärdera om GS finns - vi är INTE här för att dunka varandra i ryggen för månadens bästa TI-berättelse!

Bland annat detta har du ju vantolkat till något som kommer få advokater och jurister att rygga tillbaka

"Jurister nappar inte på ditt fall utan utsätter dig istället för provokationer"
Citera
2015-12-02, 20:18
Medlem
madtops avatar
Citat:

Postanställda / folk som haft tillträde till brev och annat som sett till att min post inte kommit fram, svar ja men inte hela posten och dess anställda .

Vi kan ju ta postanställda som exempel: Hur lyckas dina stalkers värva just de som tömmer just den brevlådan där du stoppat ditt paket? Och med tanke på att du flyttat en del och använt olika brevlådor samt att brevlådetömmare är ett genomgångsyrke så bör det genom åren ha varit en massa människor som tömt dina brevlådor. Hur lyckas dina stalkers med att rekrytera just dessa människor? Hur kan dina stalkers i förväg veta var du postar och vem på posten som tömmer just den brevlådan?

Förstår du inte själv hur osannolikt det du påstår är?
Senast redigerad av madtop 2015-12-02 kl. 20:20.
Citera
2015-12-02, 20:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vi kan ju ta postanställda som exempel: Hur lyckas dina stalkers värva just de som tömmer just den brevlådan där du stoppat ditt paket? Och med tanke på att du flyttat en del och använt olika brevlådor samt att brevlådetömmare är ett genomgångsyrke så bör det genom åren ha varit en massa människor som tömt dina brevlådor. Hur lyckas dina stalkers med att rekrytera just dessa människor? Hur kan dina stalkers i förväg veta var du postar och vem på posten som tömmer just den brevlådan?

Förstår du inte själv hur osannolikt det du påstår är?

Till mig!
Det jag postar försöker jag lämna direkt till en kassörska då jag köper frimärken och inga avsändare, även om min handskrift ser ut som en läkares så....
Citera
2015-12-02, 20:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Bland annat detta har du ju vantolkat till något som kommer få advokater och jurister att rygga tillbaka

"Jurister nappar inte på ditt fall utan utsätter dig istället för provokationer"

OK, då ber jag om ursäkt om jag feltolkade dig. Du kan kanske förklara vad du menade med denna mening och vad jag missförstod?

Jag har redan sagt här att jag gjort en polisanmälan och även kontaktat jurister, utan napp, tvärtom fick öppnare provokationer efter det ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in