Citat:
"Sedan att hoppa ut och gorma är inte bra"
Det beror ju på hur man gormar och vad man säger, det uppfattas inte som labilt om man håller sig till saken och de vet vad man pratar om och de vet de om de sysslar med detta. Om de vet att du vet och du utstrålar självsäkerhet så kan du vinna på att konfrontera.
Det beror ju på hur man gormar och vad man säger, det uppfattas inte som labilt om man håller sig till saken och de vet vad man pratar om och de vet de om de sysslar med detta. Om de vet att du vet och du utstrålar självsäkerhet så kan du vinna på att konfrontera.
Du vet aldrig om de försöker tussa ihop dej mot andra, de kör mycket psykologi . Som vi säger ang sabotaget på din bil, en person , ny bekant, vill var genuint vänlig och samtalar om tex ditt nya lyse att det är dyrt och jobbigt att byta , din telefon är en rumsbugg för den som vill, fångar detta samtal och och när du lämnat så kommer GS och slår in hela djävla lyset , du tänker ju på den nya bekanta .
Det GS tänker på att nya bekanta ska var från dem inte utomstående ...Så medan jag har hållit tyst så har många sökt kontakt varvat med skadegörelse och jag har skött mig själv och hållit mig på min kant , då jag fattade att det var så de jobbade ,men likt förbannat så ska de tränga sig på och lämna sin bit av förföljelsen ( som jag turligt nog började spela in då jag kunde
. De kanske inte får betalt annars så att de strax efter kan komma i nya bilar ...etc Jag hade ett telefonnummer som jag registrerade på Eniro, kort efter försvann det och jag lade upp det igen och efter femtielfte gången så ringde jag dit och frågad vad som hände , nu går det att söka mitt telefonnummer på eniro på mitt namn ...Kan vara tillfällighet men tror att min telefon är spärrad för vissa nummer utifrån och då jag ringer nya nummer tex på annonser så strular ofta mottagningen mm Känsliga samtal har avbrutits upprepade gånger då jag pratat med någon om min antagonister mm
Så du vinner inget på att gorma då du inte vet , förutsatt att du har detta efter dig i viss grad eller totalt