Citat:
Ursprungligen postat av
Filep
Ja, alltså lyset var trasigt långt innan, eller vad menar du med att bilen skulle vara känslig? Man reagerar inte på alla vita bilar för de vill att du ska veta när du är utsatt så det är nästan alltid något speciellt med det som är "underligt". Dessutom är jag nog att betrakta som rutinerad på detta även om just dessa saker inte händer så ofta.
Har du inte funderat på själv om du skulle "övertolka" händelser? Har du inte förstått att de vill att du ska veta när du är utsatt för det?
Angående sabotage på bilen så spelar det ju ingen roll vad det var men den behövde inte repareras och den gick forfarande igenom besiktingen trots åverkan. Däremot så är jag lite osäker på om den skulle det nuförtiden. Det var längesedan det hände.
Åverkan var ju en klar grej , speciellt om någon som en ny bekant tex nämnt det. Skriv ner en notering om det i din dagbok kort bara!!
Jag menar att bilar brukar ofta stå längs motorvägarna om det varit för varmt, för kallt för fuktigt etc och då dessa är förslagna så kan de ju passa på då då inga andra regerar på anat sätt än att de hoppas att sin egen bil tål detta.
Jo jag vet mycket väl att man kan övertolka och de vet också det, därför så bad jag om en liten historik , även om den är maskerad så kan det hjälpa andra att förstå att det är mera än ett motorstopp även om "GS" skulle kunna se till att en ovetandes fick detta motorstopp i hopp om att du ska stanna och gorma vad fan håller nu på med tex .
Jag tror det var förra vintern innan jag läst om vita bilar här så var jag ute och körde en natt då en nya vit bil svänger i framför mig och bromsar in flera gånger och senare så händer det mera med två nya vita bilar samma natt som jag noterar och givet så tänker jag att det möjligen är mina som jag haft efter mig, jag tror jag har regnumret kvar på den första bilen, i mina memmon.
Innan hade jag haft ett bilmärke som jag lagt märke till olika gångånger , några gånger för mycket efter mig , men jag har min huvudberättelse klar och lade inte ner möda på så subtila händelser att ta all dessas regnummer. Däremot så tog jag regnummer på en bil som öppet körde efter mig och följde mig tillbaka från det ställe förföljandet börjat, visst kan det varit ett sammanträffande då jag själv svängde fel och kanske denna gjorde samma sak men att kolla regnummret via transportstyrelsen är ju lätt och fick då fram en ort c a12 mil därifrån där vissa har beröringar med så det regnummret sparade jag eller då en bil lade sig i nära mig och jag ser att passageraren lutar sig framåt med bägge händerna och jag förstår att han filmar mig med mobilen, det regnummret kom jag också till en ort ca 30 mil där ifrån och det sparade jag också.
Med de vita bilarna så hade ju jag varit tacksam om de fortsatt så att jag fått alla regnummer och se om det gick att koppla dem med mina grupper som nummer 1 och nummer 2 alternativt spara. Har som sagt pendlat och det har hänt en hel del som upphörde då jag tog en bild med blixt i mörkret på en bil med tre personer i så bevis på detta är de skit skraja för.