2014-08-11, 19:57
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollydexter
Nej, jag har talat om vad andra tycker, att det är många som tycker att torskar är jävulens avföda typ. Och många kvinnor skulle inte vilja vara tillsammans med någon som köpt sex. De äcklas av det.

Utåt sett så kan en del kvinnor äcklas av det, ja. Fast innerst inne tänder de enormt på en man som tar sig rätten att köpa en kvinna. Det är upphetsande för många kvinnor med dominanta män som gillar att ta för sig och bejaka sin sexuella drift och aptit. Vem gillar mesiga, strap on-knullade, jämställda män? Absolut ingen.

Citat:
Jag tycker att prostitution är något som finns för att de som sysslar med det, antingen som säljare eller köpare gillar det. Det är ju därför det finns.

Helt rätt.
Citera
2014-08-11, 20:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Jag tror det ligger i den kulturella skillnaden. Kollar man till exempel på Danmark så finns det väldigt många danskor som säljer sex. Genetiskt är de ju närbesläktade med svenskar.

I feministiska Sverige anses det nog lite finare att vara frigid men ändå bege sig ut i nattmörkret för att bli våldtagen av brunstiga negerhannar, för att återkoppla till den andra tråden:

(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Jag har ingen erfarenhet av Danmark så jag kan inte uttala mig. Men om jag jämför med UK (det är det land där prostitution är lagligt som jag har bott i) så är kulturen mer konservativ samtidigt som det är socialt accepterat att folk har sexuella behov som de behöver leva ut. I Sverige är det tvärtom det är OK att prata om sex men det är inte OK att ha det. Det är som du säger fint att vara frigid som kvinna.
Citera
2014-08-11, 20:03
Medlem
Citat:
Uppdaterad: 11:46
Bidragen till arbetslösa och socialbidragstagare i Tyskland strider mot grundlagens krav på människovärde. Det har den tyska författningsdomstolen slagit fast nu på förmiddagen.

Den åttonde augusti skrevs detta. I Tyskland så är bidragen till arbetslösa och socialbidragstagare väldigt låga. Därav den blomstrande friska prostitutionsmarknaden.

Önskar att Sverige tillåter sexköp så att människor kan börja sälja sex och ekonomin blir bättre för människor.

Bidrag kan ges till sjuka och då höjas om arbetslösa men friska i stället säljer sex. Bra utveckling!
Citera
2014-08-11, 20:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Den åttonde augusti skrevs detta. I Tyskland så är bidragen till arbetslösa och socialbidragstagare väldigt låga. Därav den blomstrande friska prostitutionsmarknaden.

Önskar att Sverige tillåter sexköp så att människor kan börja sälja sex och ekonomin blir bättre för människor.

Bidrag kan ges till sjuka och då höjas om arbetslösa men friska i stället säljer sex. Bra utveckling!

Men en kvinna som är snygg/sexuell kan fortfarande gifta sig med en man med bra jobb då behöver hon inte sälja sex.
Citera
2014-08-11, 20:10
Medlem
Jok3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag har ingen erfarenhet av Danmark så jag kan inte uttala mig. Men om jag jämför med UK (det är det land där prostitution är lagligt som jag har bott i) så är kulturen mer konservativ samtidigt som det är socialt accepterat att folk har sexuella behov som de behöver leva ut. I Sverige är det tvärtom det är OK att prata om sex men det är inte OK att ha det. Det är som du säger fint att vara frigid som kvinna.

Jag har både i tjänst och privat varit en del i Danmark och spänt på de lokala förmågorna. Min konklusion har varit att danskorna håller en kvalitetsklass för sig. De östeuropeiska kvinnorna gör det mest för pengarnas skull men danskorna är kåta små vilddjur. Samma erfarenhet har jag haft av etniska holländskor och tyskor. Den germanska rasen verkar ha en rik flora av sexuellt utsvultna lolitor.

Det är först och främst den kulturella skillnaden som gör den svenska kvinnan mer frigid.
Citera
2014-08-11, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jok3r
Jag har både i tjänst och privat varit en del i Danmark och spänt på de lokala förmågorna. Min konklusion har varit att danskorna håller en kvalitetsklass för sig. De östeuropeiska kvinnorna gör det mest för pengarnas skull men danskorna är kåta små vilddjur. Samma erfarenhet har jag haft av etniska holländskor och tyskor. Den germanska rasen verkar ha en rik flora av sexuellt utsvultna lolitor.

Det är först och främst den kulturella skillnaden som gör den svenska kvinnan mer frigid.
Låter nästan som om DU skulle kunna ta betalt av de sexuellt utsvultna lolitorna istället för att betala för att få tillfredsställa dem.
Citera
2014-08-12, 00:41
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men en kvinna som är snygg/sexuell kan fortfarande gifta sig med en man med bra jobb då behöver hon inte sälja sex.

Ironiskt nog är det vi snygga kvinnor som får de fetaste arvodena när det gäller sexuella tjänster. Många gubbar i slips har velat ge mig uppemot 5000 pix för en timme uppe på hotellrummet.

Extra roligt i Sverige är att det är karlarna som begår den brottsliga gärningen när han betalar. Som kvinna är det fullt lagligt att behålla pengarna. Mäktigt.
Citera
2014-08-12, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Källa på att sexköpslagen skyddar de få som tvingas till prostitution tack!
Vem skulle den annars skydda menar du? Det är en konstig fråga.

Jag funderar på hur vanligt det är att horor utpressar torskarna med tanke på lagen? Jag vet inte men det är en sak som jag kommer att tänka på men det var nog inte så de tänkte när de hittade på lagen Det viktiga är att lagen finns där om någon skulle råka illa ut, det är så som vi kvinnor vill ha det.
Senast redigerad av CherryJul 2014-08-12 kl. 01:33.
Citera
2014-08-12, 05:07
Medlem
Maowdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Har du hört talas om Wagenius lag?

Jag hade ju dock ingen åsikt åt något håll i ämnet. Sa ju att jag fortfarande var kluven i frågan Jag har bott med en fd prostituerad tjej här i Australien och hon var ganska förstörd som människa.
Citera
2015-12-01, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraskras
Det var det dummaste jag hört idag, finns ingen fakta eller statistik som stödjer det. Hur förklarar du då att länder med laglig prostitution har mycket mer sexköp och trafficking, och att Sverige nästan har den lägsta andelen trafficking och mindre prostitution än andra västländer?
'
Vad har du sett denna statistik. Behöver det till ett projekt i skolan!? TAck
Citera
2015-12-01, 22:17
Medlem
Jag är inte feminist och anledningen till att jag vill förbjuda killar att köpa sex från tjejer (bögar skiter jag högaktningsfullt i) är för att det är ett stört beteende. Killar borde ha lite jävla stolthet, får du inte ligga så får du inte ligga fan betala inte för det, det räcker fan att män blir rånade av kvinnor när vi gifter oss med dem eller är i förhållande med dem, låt dem inte ta den makten ifrån dig att du skall förnedra dig såpass att du betalar en kvinna även för det.
Citera
2015-12-01, 22:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag är inte feminist och anledningen till att jag vill förbjuda killar att köpa sex från tjejer (bögar skiter jag högaktningsfullt i) är för att det är ett stört beteende. Killar borde ha lite jävla stolthet, får du inte ligga så får du inte ligga fan betala inte för det, det räcker fan att män blir rånade av kvinnor när vi gifter oss med dem eller är i förhållande med dem, låt dem inte ta den makten ifrån dig att du skall förnedra dig såpass att du betalar en kvinna även för det.

Du har nog missuppfattat det något. Den som säljer sex är liksom den som förnedrar sig. Att sälja sin kropp för lite kosing det är ju köparens marknad. Det är det klassiska att du kan få vilken kvinna du vill bara priset är det rätta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in