Tjena! Jag och tjejen tänkte käka tram tillsammans under helgen för första gången. Jag vet att killar har svårt att komma under sex men hur är det för tjejer? Blir tjejer ens kåta på tram?
Testa och du lär märka.
Alla reagerar olika på diverse substanser, jag själv blir inte det minsta kåt eller sexuellt upphetsad när jag intar Tramadol, jag blir "skön" och varm och vill helst bara ta det lugnt.
Det är ganska individuellt, finns folk som fått kramp på 200 mg men det är inte lika vanligt som vid 1g såklart. Nojjar du över EP-anfall bör du kanske avstå
Senast redigerad av plusforward 2015-11-29 kl. 00:34.
Det är ganska individuellt, finns folk som fått kramp på 200 mg men det är inte lika vanligt som vid 1g såklart. Nojjar du över EP-anfall bör du kanske avstå
Testade tramadol för första gången för ca 2 timmar sen. Tog 150 mg och fyllde på med 50mg efter ca en timme. Känner mig lite mysig, dock mycket mindre än vad jag hade förväntat mig. Tog jag för liten dos eller är detta ena effekten av traddisar? Väger närmare 100kg men vill inte ta en osäker hög dos då det är första gången. Kan jag fylla på med 100mg eller ska jag låta bli och bara inse att detta inte var en drog för mig! Vilka doser är det säkert att ta tramadol utan massa sides?