2015-11-30, 19:42
Avslutad
Ok. Jag drog i alla fall nytta av Black Friday-rean och köpte mig ett headset.
Tyckte den var rätt bra i år. Cyber Monday var däremot inget vidare.
2015-11-30, 20:16
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionallyGood
Ok. Jag drog i alla fall nytta av Black Friday-rean och köpte mig ett headset.
Tyckte den var rätt bra i år. Cyber Monday var däremot inget vidare.

Jag tycker nog samma sak, verkar som att i stort sätt alla butiker körde något i fredags eller hela helgen. Men idag är det bara ett fåtal som jag har sett. Köpte en ny macbook för 13800 som vanligtvis kostar 16500 och en extern monitor nedsatt med en femhundring. Så är mycket nöjd och det är för övrigt första gången jag handlar på något sånt här. Men känns som att det är mer i usa som dom kör med cyber monday också.
2015-11-30, 21:54
Medlem
slemwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordix
Varor kan fortfarande postas trots att det är helg. CDON är inget litet företag heller.

Allright. Jag beställde FIFA 16 och PS4 vid 19:00 på fredagen. Det står att FIFA har postats. Konsollen däremot är inte postad. Brukar det inte vara så att man vill ha sin konsol och sitt spel samtidigt? Står enbart "behandlas" på konsollen. Fick jävligt schysst pris på konsollen nämligen, vet inte om det var nån bugg eller liknande, men vill inte sitta där med FIFA och inte ha nåt att spela det på.
Beställde min ps4 i fredags vid 0600. Den är i postens underbara värld nu. Beställde två spel senare på dagen på en ny order. De är inte skickade. Battlefront och det senaste assassins creed. Så jag lär stå med en konsol och inga spel imorgon.
2015-11-30, 22:41
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemwalker
Beställde min ps4 i fredags vid 0600. Den är i postens underbara värld nu. Beställde två spel senare på dagen på en ny order. De är inte skickade. Battlefront och det senaste assassins creed. Så jag lär stå med en konsol och inga spel imorgon.

Finns ju PSN store med gratisspel och andra större titlar mot betalning. Har du inte spelat rocket league så tanka ner det och kör!
2015-11-30, 23:59
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordix
Varor kan fortfarande postas trots att det är helg. CDON är inget litet företag heller.

För att jag inte känner till någon firma som hämtar upp, levererar och lämnar under helgen. Vare sig det är posten eller privat (typ DHL, USP osv). Hur stort CDON än är så är det inte dom som levererar varorna till kund.
2015-12-01, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemwalker

Beställde min PS4 runt 09.00 skulle jag tro samma dag. Inte paketerad och utlämnad för transport än.
2015-12-01, 00:56
Medlem
Skatteskolks avatar
Själv beställde jag ett Sandisk 64 GB microSD för 169 kr på CDON. Lär få vänta ett tag på det men det är lungt.
2015-12-01, 11:46
Medlem
slemwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rob.Mooney
Finns ju PSN store med gratisspel och andra större titlar mot betalning. Har du inte spelat rocket league så tanka ner det och kör!

Det verkade ju småtrevligt. Problemet är ju att jag måste köpa en ny kontroll direkt för han vill säkert också spela rocket league. För man kan väl inte använda sin ps3kontroll?

Ingen som sett någon bra deal på ps4kontroller? Vågar man köpa en kopia?
2015-12-01, 13:05
Medlem
JGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
För att jag inte känner till någon firma som hämtar upp, levererar och lämnar under helgen. Vare sig det är posten eller privat (typ DHL, USP osv). Hur stort CDON än är så är det inte dom som levererar varorna till kund.

Posten har sortering på lördag och söndagar, skulle issåfall vara att cdon själva levererar till terminalen. Jag tror dock cdon paketerat under helgen och att varorna avgått på måndagen.
2015-12-01, 16:54
Medlem
Konstigt nog fick jag min PS4 idag, trots att det står att min order behandlas. Bara tacka och ta emot.
2015-12-01, 19:43
Medlem
Rokushikis avatar
Vet inte hur många som tittar här nu men CDON säljer en 1TB Playstation 4 + Star Wars Battlefront för 3490, skulle säga att det är en bättre deal än något under Black Friday:

https://cdon.se/spel/playstation_4_1tb_%2b_star_wars_battlefront-35552178
2015-12-02, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rokushiki
Vet inte hur många som tittar här nu men CDON säljer en 1TB Playstation 4 + Star Wars Battlefront för 3490, skulle säga att det är en bättre deal än något under Black Friday:

https://cdon.se/spel/playstation_4_1tb_%2b_star_wars_battlefront-35552178

Absolut är det ett bättre erbjudande.
Är själv inte intresserad av spelet dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in