2015-11-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Vem? Du menar GM väl?

Visst! Jag menar GM och ingen annan!
Citera
2015-11-26, 14:20
Medlem
I.am.ADHDs avatar
konstigt att det här knappt fått nån uppmärksamhet i tidningarna. väldigt ovanligt faktiskt, speciellt för ett sånt här brutalt mord...
Citera
2015-11-28, 03:29
Medlem
Då det inte finns några direkta vittnen till händelsen, mer än grannarna som larmade, så vet man ju inte mycket mer så der finns kanske inte så mycket att skriva om,, just nu i alla fall. Vet däremot en som varit inne i lägenheten efteråt och hen berättade att det var blod ÖVERALLT. På väggar,golv och tak o att det var vatten o nån stor gryta på golvet också. F kanske skulle väcka BO efter alla hugg eller brännskada honom.
Citera
2015-11-28, 19:18
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Då det inte finns några direkta vittnen till händelsen, mer än grannarna som larmade, så vet man ju inte mycket mer så der finns kanske inte så mycket att skriva om,, just nu i alla fall. Vet däremot en som varit inne i lägenheten efteråt och hen berättade att det var blod ÖVERALLT. På väggar,golv och tak o att det var vatten o nån stor gryta på golvet också. F kanske skulle väcka BO efter alla hugg eller brännskada honom.

jo men ändå, det var så pass brutalt. tidningarna skriver ju en jävla massa om massa småskit som hänt, men när det gäller brutala mord på bönder så är det tyst... fy fan vilken sjuk människa. Ska bli intressant att läsa fup och förhoppningsvis få reda på vad som pågick i hans lilla hjärna vid tillfället..

Det skedde ju ett liknande mord i Södertälje på valborg i år. en snubbe dödade en annan snubbe med 48 knivhugg, med olika knivar. I lägenheten såg det ut som att nån tömts helt på blod... idioten hävdade oxå självförsvar.
Citera
2015-11-29, 02:06
Medlem
Hur blev domen i det målet? Vård eller fängelse?
Citera
2015-11-29, 10:31
Medlem
I.am.ADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atcjoooo
Hur blev domen i det målet? Vård eller fängelse?

jag har för mig att det stod i länstidningen för ett tag sen men hittar det inte nu. är nästan hundra på att det inte blir vård iaf. Han var väldigt alkohol och drogpåverkad och det var väl därför han flippade helt. jag ska inte säga säkert men det står nog i fupen.

(FB) Man knivskuren till döds i Södertälje 2015-05-01
Citera
2015-11-29, 12:33
Medlem
Försvara inte vad han gjort men han (MGM) e min vän och kommer fortsätta vara min vän.
Han visade aldrig något mot mig. Blev aldrig arg hur arg jag än blev på honom och skällde på honom. Umgicks väldigt mycket den sista tiden och kan ju säga att någon stor gryta har han inte.
Men jag kan ju ha haft den turen att träffa och umgås med den snälla, roliga sidan som älska musik. Fick höra massa när han spelade för mig genom telefonen. Jag älskade det och tror han gjorde detsamma.
E ledsen för allt som hänt och kan inte försvara honom för det.
Fäller tårar både för offret och honom.
Citera
2015-11-29, 13:30
Medlem
Jo han är en trevlig prick. Har pratat med F många gånger och visst fan är det trist men likförbannat så var det mycket vatten där o folk i lghten emot har sett F med en gryta/kastrull och har någon problem med det så är det helt ok. Även hen från tekniska nämnde detta och hur ofta ljuger dom, trots tystnadsplikten?
Citera
2015-11-29, 15:00
Medlem
Han kan mycket riktigt gått men en gryta vad vet jag.
Vet bara att han ha små grytor.
Just nu vill man bara veta vad som hänt och vad som fick honom att göra som han gjorde.
Men det kommer nog. Jag kan vänta.
Citera
2015-11-30, 00:16
Medlem
Jessicaffss avatar
Ser ut att varit hatbrott spunnet ur den rasistiska andan. Verkar också varit personligt mtp antal hugg och den ilska GM måste haft. Om han nu inte är helt schizofren.
Senast redigerad av Jessicaffs 2015-11-30 kl. 00:21.
Citera
2015-11-30, 01:18
Medlem
asså det har inte kommit upp något nytt om fallet om mordet i ljungby, hoppas han Fredrik åker in så de smäller om de, vem fan mördar en bekant/vän, :S hoppas han får skaka galler länge kan aset ha
och jag kände BO, han va aldrig aggressiv nykter/fyllan, han va bara en ren glädjespridare så att han hävdar till försvar är ren skitsnack, tror alla som har blivit påverkade i smålandstrakten av detta mord går nog runt med samma fråga som alla andra, Varför?!
Senast redigerad av Smocko 2015-11-30 kl. 01:24.
Citera
2015-11-30, 09:17
Medlem
Vet någon om det handlade om något sexistiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in