2015-11-29, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Goran333
Varför tycker kvinnor sex är förnedrande då?
För att feminismen har lärt dem att tycka det. Ingen vet varför men det är sociala tramsregler som försvårar att få det som är skönt.
Citera
2015-11-29, 13:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran333
Varför tycker kvinnor sex är förnedrande då?

Så här tänker kvinnor,

"Om någon har sex med mig så gör de det bra för att förnedra mig, jag blir förnedrad! Att bli förnedrad är det värsta som finns."

det finns ingen rim och reson bakom det hela det är bara en inbillning. De flesta kvinor har det här, vissa mer än andra, men i princip alla kvinnor som ni träffar har det här.
Citera
2015-11-29, 13:54
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
De flesta kvinnor tycker att det är förnedrande att ha sex. Så även om det är skönt vill de inte göra det.

1) Därför att kvinnor har psykologiska issues med sex. Till exempel,

- kvinnan tycker att sex förnedrande.

- kvinnan ogillar män.

- kvinnan är rädd för att det ska göra ont.

- kvinnan tycker att sex är skamligt.

- kvinnan vill inte ta initiativ till sex.

- kvinnan är fet och vill inte visa sig naken.

- kvinnan tänder inte på mannen.

- kvinnan har en fixering vid hur sex ska gå till.

- kvinnan tror att sex är som i en Hollywood film.

- kvinnan behöver en rationalisering för att ha sex.

- kvinnan gillar inte kuk.

- kvinnan vill bara ha sex med en fantasi partner typ en man från en film.

- kvinna är besatt av att mannen ska respektera henne.

- med mera.

2) Det är vanligt att kvinnor har flera av de här issues på samma gång till exempel de tror att sex är som på TV, de tänder inte på mannen, de är rädda för att det ska göra ont.

3) Så ni kan se att ungefär 80% av kvinnorna (min siffra) har ett mycket dysfunktionellt förhållande till sex. Så de enda situationer där de kommer att ha sex är a) om de är tvingade b) om de är fulla c) om de får betalt.

4) Ni bör inse att "normala" kvinnor inte har sex. De ställer bara upp om de måste och försöker undvika det så mycket som möjligt. Det är bara "onormala" kvinnor som gillar sex.

Eftersom du saknar referenser som styrker dina horribla påståenden så kan jag med gott samvete avfärdada det som rent trams.

Så det är trams helt enkelt.
Citera
2015-11-29, 13:59
Bannlyst
Citat:
Så här tänker kvinnor,

"Om någon har sex med mig så gör de det bra för att förnedra mig, jag blir förnedrad! Att bli förnedrad är det värsta som finns."

det finns ingen rim och reson bakom det hela det är bara en inbillning. De flesta kvinor har det här, vissa mer än andra, men i princip alla kvinnor som ni träffar har det här.
Många kvinnor njuter av förnedringssex. De hatar samtycke. När de säger att sex är förnedrande så är det en del i vad som kallas för token resistance. De provar killens styrka. Men när deras barriärer är forcerade så vattnas det i trosorna på dem och skiter i vad som är förnedrande.

Det är feminismen som har skapat den här sjuka mentaliteten som går ut på att vara motsträvig och tänka varför hon ska göra som han vill.
Citera
2015-11-29, 14:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Eftersom du saknar referenser som styrker dina horribla påståenden så kan jag med gott samvete avfärdada det som rent trams.

1) Jag har postat massor med belägg i den här tråden. Sök bland mina inlägg.

2) Om det som jag säger är fel varför säger kvinnor nej till sex hela tiden?
Citera
2015-11-29, 14:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Många kvinnor njuter av förnedringssex. De hatar samtycke. När de säger att sex är förnedrande så är det en del i vad som kallas för token resistance. De provar killens styrka. Men när deras barriärer är forcerade så vattnas det i trosorna på dem och skiter i vad som är förnedrande.

Det är feminismen som har skapat den här sjuka mentaliteten som går ut på att vara motsträvig och tänka varför hon ska göra som han vill.

1) Ja men då krävs det mer än vanilj sex annars kommer aldrig upphetsningen.

2) Feminism är bara hysteri. Det är så kvinnor blir om de inte hålls kort.
Citera
2015-11-29, 14:14
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
För att kvinnor ser högre värde i att gå på bio och frossa i sig popcorn, godis, läsk, och ta sin hälsopromenad till bussen för att sedan uppdatera sin Facebookstatus. De gillar dokusåpor, skvaller, vem som är lik vem, baktala och smutskasta andra och så vidare.

Tänk så här varför de inte är intresserade av sex. När killar vill ha sex så måste kvinnorna övertalas till det. Killar behöver aldrig övertalas eftersom det beror på kvinnan. Se det som ett eluttag där elen i väggen är killen och finns där hela tiden. Det betyder att killar måste vänta på när kvinnan kopplar in sig i vägguttaget. Praktiskt taget alla kvinnor får sex när dem vill medan om killar ska få sex när de vill så heter det våldtäkt. Varför ska jag ställa upp på sex bara när hon vill?

Exemplet illustrerar det rätt bra. Men kvinnor vill jävlas och kan de jävlas så gör de det.

Det där var inget svar på min fråga.
Den löd bl.a. hur man kan vara kåt och ändå inte vilja ha sex?
Om det är så att man finner större njutning av godis, bio och läsk än av sex så är man rimligtvis inte särskilt kåt av sig.
Citera
2015-11-29, 14:15
Bannlyst
Citat:
1) Ja men då krävs det mer än vanilj sex annars kommer aldrig upphetsningen.

2) Feminism är bara hysteri. Det är så kvinnor blir om de inte hålls kort.
1) Exakt, men jag anser, till skillnad från dig att om man är intresserad av sex så säger man ja till vilket sex som helst.

2) När kvinnor har makten så bryr de sig inte om killar, men när killen har makten så tänker de på alla. Kvinnors makt och rättigheter måste minska eftersom de uppenbarligen missbrukar de i egoistiska syften.
Citera
2015-11-29, 14:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Tråden är full av trams och absurda tolkningar. Om det inte är trollande är det sorglig läsning.
TS och andra i tråden har uppenbarligen ingen egen erfarenhet av kvinnor utan hämtar sin information från diverse siter. De är de ratade männen. Annars skulle de veta att kvinnor är intresserade av sex.
Citera
2015-11-29, 14:16
Bannlyst
Citat:
Det där var inget svar på min fråga.
Den löd bl.a. hur man kan vara kåt och ändå inte vilja ha sex?
Om det är så att man finner större njutning av godis, bio och läsk än av sex så är man rimligtvis inte särskilt kåt av sig.
Godis, skvaller, läsk, chips, Facebook är saker som kvinnor finner större njutning av. De ser sånt som bättre än en orgasm. Detta släcker deras kåthet. Så det är visst svar på din fråga.
Senast redigerad av chirho 2015-11-29 kl. 14:25.
Citera
2015-11-29, 14:21
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
1) Jag har postat massor med belägg i den här tråden. Sök bland mina inlägg.

2) Om det som jag säger är fel varför säger kvinnor nej till sex hela tiden?

1.) Jag tänker inte gå igenom hela tråden för att leta upp dina källor.
Det är ändå du som har bevisbördan.
Inte jag som betvivlar det hela.
Jag kan dock nämna att jag kollade igenom en av dina källor och jag kunde inte alls se att den styrkte ditt påstående ( som var ett citat).

2.) Därför att kvinnor är hypogama och vill ha kvalitet före kvantitet.
Citera
2015-11-29, 14:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Exakt, men jag anser, till skillnad från dig att om man är intresserad av sex så säger man ja till vilket sex som helst.

Om man är intresserad av sex skaffar man sig inte en vanilj man från början.

Citat:
2) När kvinnor har makten så bryr de sig inte om killar, men när killen har makten så tänker de på alla. Kvinnors makt och rättigheter måste minska eftersom de uppenbarligen missbrukar de i egoistiska syften.

Kvinnor ska inte ha några rättigheter överhuvudtaget för om ni ger dem minsta lilla då kommer de att missbruka det.

Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tråden är full av trams och absurda tolkningar. Om det inte är trollande är det sorglig läsning.
TS och andra i tråden har uppenbarligen ingen egen erfarenhet av kvinnor utan hämtar sin information från diverse siter. De är de ratade männen. Annars skulle de veta att kvinnor är intresserade av sex.

Hur visar kvinnor sitt intresse av sex?

Citat:
1.) Jag tänker inte gå igenom hela tråden för att leta upp dina källor.
Det är ändå du som har bevisbördan.
Inte jag som betvivlar det hela.
Jag kan dock nämna att jag kollade igenom en av dina källor och jag kunde inte alls se att den styrkte ditt påstående ( som var ett citat).

2.) Därför att kvinnor är hypogama och vill ha kvalitet före kvantitet.

1) Here you go, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
55% of British women say they prefer shopping to sex

Citat:
According to the survey, conducted by Harris Interactive, nearly half of women (46 per cent) and 30 per cent of men would rather go without sex for a fortnight than give up internet access.

For women aged 18-34 it was 49 per cent and for women aged 35-44 it was 52 per cent.

2) Varför betalar de inte män för sex om de vill ha kvalitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in