Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
1) Exakt, men jag anser, till skillnad från dig att om man är intresserad av sex så säger man ja till vilket sex som helst.
Om man är intresserad av sex skaffar man sig inte en vanilj man från början.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
2) När kvinnor har makten så bryr de sig inte om killar, men när killen har makten så tänker de på alla. Kvinnors makt och rättigheter måste minska eftersom de uppenbarligen missbrukar de i egoistiska syften.
Kvinnor ska inte ha några rättigheter överhuvudtaget för om ni ger dem minsta lilla då kommer de att missbruka det.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Tråden är full av trams och absurda tolkningar. Om det inte är trollande är det sorglig läsning.
TS och andra i tråden har uppenbarligen ingen egen erfarenhet av kvinnor utan hämtar sin information från diverse siter. De är de ratade männen. Annars skulle de veta att kvinnor är intresserade av sex.
Hur visar kvinnor sitt intresse av sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lasbond3000
1.) Jag tänker inte gå igenom hela tråden för att leta upp dina källor.
Det är ändå du som har bevisbördan.
Inte jag som betvivlar det hela.
Jag kan dock nämna att jag kollade igenom en av dina källor och jag kunde inte alls se att den styrkte ditt påstående ( som var ett citat).
2.) Därför att kvinnor är hypogama och vill ha kvalitet före kvantitet.
1) Here you go,
(FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)
Citat:
55% of British women say they prefer shopping to sex
Citat:
According to the survey, conducted by Harris Interactive, nearly half of women (46 per cent) and 30 per cent of men would rather go without sex for a fortnight than give up internet access.
For women aged 18-34 it was 49 per cent and for women aged 35-44 it was 52 per cent.
2) Varför betalar de inte män för sex om de vill ha kvalitet?