Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Patetiskt svar på denna punkt. Såklart du inte kan debattera ämnet då jag ej har visat mina åsikter/kunskaper. Så av dig att ens uttala dig om vad jag tycker får dig att framstå som ett fån fastän du tror du vann poängen. Ett noll till dig i idioti och detta var förutsägbart. Stackars sate!
Det har jag heller aldrig påstått att vi ens skall göra, prata om historien till en 17-åring. Att du tolkar det så får mig bara mer övertygad om att du inte kan din psykologi. Google är inte alltid din bästa vän.
Det mest intressanta med dig är att du utger dig vara så ytterst kunnig inom psykologi, förmer än andra. Du med all din kunskap borde väl dels kunna delge oss detta och främst:
kunna omsätta teori till praktik? Du verkar knappt ha nåt basnivå i hur man beter sig...
Än har jag inte sett nåt specifikt där du tillför nåt om trådens ämne mer än att gnälla på andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Du vet inget om NB,s Mamma. Att hon "ylar" i media ger dig ingen kunskap. Tror du allt i media stämmer ? Så kanske du och miljöpartiet tror.

En annan sak. Du har inga barn kan man se på dina inlägg. Åsikter, tid, tråd -mani osv.Du har profilering i både FUP och TR däremot ingen "diagnostering". NL och GMP har du här att tacka. Nig således kärring och säg tack. Varken mer eller mindre.

Kass analys. 4.5 år på universitet och sjukskriven för närvarande. Därav möjlighet att skriva aktivt.
.. Och nej, jag tror inte blint på media.
Vad det beträffar NBs mor så inviterar hon själv till granskning.
Hon försvarar sin son på ett mycket annorlunda sätt än andra mödrar till barn som mördat och som framträtt i media (andra orkar inte). Hon försvarar honom i blindo - nu senast genom att ha hittat en annan mördare. Märklig framtoning med andra ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Vad jag sedan tror är en helt annan sak. Min tro baserar sig endast på "byxor nere" och "tröja uppe" .
Jättevanligt att mördade tonårsflickor har blottat kön bara så där. Tejpade och strypta.
Med en touch av mördarens frus DNA på trosorna.
Ja varför ska professor Långström kontaktas. Hennes bröst och könsorgan var ju bara blottade för att kläderna inte satt på plats. NB överföll henne och ville leka doktor kanske?