Citat:
Ursprungligen postat av
keyboardwarri0r
På vilket sätt har jag inte visat respekt?
Du kan bara anse att jag inte visat respekt när jag ställde min fråga om du påstår att det inte är ok att fråga om våldtäkt på fängelser, då det kan/kommer att förolämpa folk som suttit inne. Detta är också något som jag ursäktade mig för oavsett hur du sedan valde att tolka det.
Varför skulle det förolämpa dessa medlemmar eller dig då? Förmodligen bara om de själva har blivit våldtagna eller haft någon bekant som de sympatiserat med som blivit våldtagen. Detta är inget jag rår för. Och då jag inte själv suttit inne eller känner någon som gjort det, har jag såklart ingen aning om hur det går till på svenska fängelser.
Varför det intresserade mig? För att jag har sett för mycket amerikanskt tv (har dock inte runkat till OZ ännu).
Att du hoppar på mig på det sättet du gör visar bara på att du är en psykiskt instabil människa, något som i för sig inte är helt oväntat att man råkar på hos en medlem som skriver i en fängelsetråd.
Just för att det förkommer en massa uppenbara frågor i tråden?
Just det ämnet du nänmner frågas i vart 20e innlägg.
Därav bland annat din "uppenbara" provoaktion, om du hade läst ett par sidor bak bara,så hade du funnit vad du hade sökt.
Eller saknar du helt läsförståelse och logik?
90% någonting% utav befolkningen vet om att sådant ej förekommer ...Väldigt få utomlands också.
även om det givetvis sker utomlands.
Dessutom frågar du om det är mer regel än undantag att (du i princip påstår det) man blir våldtagen i svenska fängelser om man ej "känner någon"...du skriver"stämmer det att det är mer regel än undantag"...Vilket jag tolkar som ren provokation , eller en hjärnblödning.
Där ser jag din provokation, alternativt så är du tappad bakom en vagn.
För så dum kan ingen vara.
Söka i tråden eller titta någon sida bak.
ang psykisk ostabilitet så är allt relativt och du ser det subjektivt.
Du behöver ej känna att jag var otrevlig ang din fråga om du frågade den genuint.
Där emot tycker jag synd om dig att du har en sådan liten kunskap ang rätt så basala ting, om nu så skulle vara fallet att du ej trollar.
Såklart man får ställa frågor, men snälla läs lite?
mvh