Citat:
Ursprungligen postat av
ARCALION
Någon som borde ha lagt sig var du, inatt, när du valde att köra 10 inlägg på raken. Förhoppningsvis i påverkat tillstånd med påtaglig hypomani. Har inte kommit med personangrepp då du själv erkände att du var påverkad av narkotika när du skrev inläggen.
Till topic - Ja, du snackar en massa goja. Argument för detta har jag redan tagit upp angående att du sitter och hittar på att bensodiazepiner skrivs ut under "extremt kontrollerade former". Uppenbarligen har du ingen koll ö.h.t. på Läkemedelsverkets föreskrifter. Du ljuger även om mediciner jag tipsar användaren om
159abc om, du skrev detta till användaren
159abc:
"Okunskapen flödar.
Varför tror du att de tog bort medicinen?"
Medicinen har varken tagits bort eller avregistrerats.
Du fortsätter sedan att förlöjliga användaren
159abc, och även mig, för att i nästa sekund hålla med och försöka verka hjälpsam. Detta inlägg från dig fann jag extra lustigt:
(FB) Hur gjorde ni? bensodiazepiner
"Edit: Om pat redan har gått igenom diverse allergimediciner och antipsykotiska läkemedel likt mirtazepin för sömnen...". Förklara för oss hur Mirtazapin skulle vara antipsykotiskt när det de facto ökar dopaminerg signalering?
Du svänger mycket med termen "mina kursare". Jag undrar om detta är någon form av lögn där du försöker verka akademiskt lagd, eller om du faktiskt är akademiker och vad du då studerar? Det vore mycket intressant att veta vad som gett upphov till din förvridna verklighetsuppfattning gällande psykiatri samt psykofarmaka.
Jag rökte lite gräs efter 5 inlägget, ja
Jag förlöjligar inte någon som ej förlöjligar mig!
Men kastar man ut saker utan argument så får man förvänta sig syrliga svar.
Tack för att du argumenterar.
ang mirtazepinen så används den tyvärr också som sömnmedel till och med före zopiklon.
Därför tog jag upp det, men du har rätt i sak, men du glömde att läsa varför jag tog upp det.
ang din andra så förträffliga medicin förskrivs den knappast alls.
Men avregistrerad var den visst inte och där erkänner jag mitt fel.
Ja, jag försöker verkligen att försöka framstå som akademiskt lagd,
då jag egentligen sitter jag hemma i min etta med en fet kärring och är 70+
Vad är det för fel att prata med sina kompisar man pluggar med och deras synsätt ang saken?
Edit: länka gärna till dina tidigare argument.