Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Jag har inte längre storlek 65 B, men det hade jag när jag var strax över 20.
Precis som miss-sativa var och är jag en normalviktig vuxen kvinna.
Hej fulgubbe,
1) Så du var över 20 år gammal och hade 65 cm under bysten (alltså samma bröstkorg som en
11 årig flicka)? Jag hade en större bröstkorg än det när jag var
12. Och jag var den minsta tjejen i min klass. Du får gå ner till
10-11 åringar om du ska hitta en tjej med 65 cm under bysten. För ni inser att
revbenen växer när man blir äldre right?
2) Du var normalviktig och hade 65B? Kan inte du berätta vad du hade för längd/vikt då?
3) Jag har 70B och jag väger 47 kilo på 166 cm. Så här måste man se ut för att ha 70A,
http://img176.imagevenue.com/img.php?image=439208108_skinny1_1_123_258lo.jpg bhn som jag håller i på bilden är en 70A. För 65B måste en kvinna ha en
mindre bröstkorg än på den bilden. Jag ser inte hur det är möjligt på en vuxen kvinna.
4) Här är en guide från twilfit,
http://cdn.twilfit.se/client/twilfit/dynamic/articles/storlekstabell_bh_6476.jpg
- 63-67 är 65AA
- 68-72 är 70AA
En 65E är,
63-67 cm under bysten
85-87 cm runt bysten
det här är något som
en fet 12 åring kan bära. Om ni inte är
feta 10-12 åringar så har ni inte storlek 65.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Det är lustigt att Babianen gång på gång refererar till porrstjärnor när hon pekar på kvinnor som gillar sex. Det får ju betalt för att ha sex på film. De har sex som jobb.
Hur kan Babianen vara säker på att deras uttalanden inte bara är en marknadsföringsgrej?
1) Exakt! De jobbar med det. De skulle kunna jobba med vad som helst annat. Men de väljer att jobba med att DP, gangbangs, bukkake, double anal, etc. om man inte gillar det kommer man inte att jobba med det.
2) Notera hur
glad Sandra är både före och efter scenen som jag länkade till. Det betyder att hon har den där I just had sex - looken.
3) Tjejerna säger det inte mekaniskt de säger det med invelvelse det är så man vet att de talar sanning.
4) Tvivlar ni på att Rocco gillar sex? Så varför skulle det vara annorlunda för Aletta och Sandra? Man måste gilla sex ännu mer om man är den som blir påsatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
miss-sativa
OFF TOPIC
Jag får posta en video när jag inte sitter på jobbet
80 är fortfarande 80 och således för stort, varför försöka omvandla de korrekta storlekarna till mainstream storlekar från HM?
Totalt irrelevant.
Och om du dessutom inte köpt en vanlig BH på flera år så kanske du skulle uppdatera dig innan du uttalar dig om dessa.
Och när du talar om kilon, har du haft i åtanke att kilona nödvändigtvis inte behöver sitta runt bröstkorgen?
Man kan ju tex ha ganska stor bakdel och väldigt liten överdel och viceversa.
Jag skulle vilja säga BH storlek är väldigt individuellt och inget som man bör generalisera
ON TOPIC
Jag anser fortfarande att tjejer/kvinnor har intresse för sex.
1) OK. I'll be waiting.
2) Så här ser man ut om man är 20 år gammal och har 70A,
http://img176.imagevenue.com/img.php?image=439208108_skinny1_1_123_258lo.jpg
Alltså 68-72 cm runt bröstkorgen. Kupan är storlek A.
3) Ni hävdar att ni har en bröstkorg som är
mindre än det som ni ser på bilden.
4) Det finns ingenting i kvinnors beteende som visar att de vill ha sex,
- kvinnor tackar nej när män raggar.
- kvinnor själva säger att mat, godis, facebook, shopping ger dem mer njutning än sex.
- kvinnor håller sig inte i form så att män ska vara sexuellt attraherade av dem.
- kvinnor har en negativ attityd till allt som har med sex att göra.
var i det här ser ni att kvinnor vill ha sex?