2006-11-15, 03:05
Medlem
Ok, grabbar mer info om den där Ali och andra kriminella 80tals profiler från Iran önskas.
Citera
2006-11-15, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Ok, grabbar mer info om den där Ali och andra kriminella 80tals profiler från Iran önskas.

en Iranier vid namn masoud, han är närmare 50 idag, han höll på mkt med att deala heroin..om han är så känd vet jag inte..
Citera
2006-11-15, 03:22
Medlem
Vad hände med honom då torska han eller sysslar han emd annat nu?
Citera
2006-11-15, 07:10
Medlem
Rackabajsares avatar
Ingen som vet vem Göran Lantz, Lantzen kallad, ar? En riktigt stor lyftar biff som körde mycket pa Mammut gym pa söder nar det fortfarande lag dar. Han maste ha varit 2 meter lang och stor som en belgisk bla, verkade ungefar lika intelligent ocksa eftersom han alltid var sa förbannat högljudd. Kommer ihag att han jobbade i flera dörrar i stan och sades ha jagat in snutar pa muggen pa Cafe't nar de kom for att han gick barsarkargaang dar inne.
Citera
2006-11-15, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mehmet
Vad hände med honom då torska han eller sysslar han emd annat nu?

om det är samma masoud vi pratar om så är han i 50 års åldern, jobbar på KRIS ( kriminellas revansch i samhället) har precis fått en dotter.
Citera
2006-11-15, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drillen
Ranko som du skriver om är den största fjanten och det är just därför han aldrig umgåtts med sina landsmän speciellt mycket ingen vill ha honom i sitt gäng....killen stog och tjurade som ett barn på Joksas minnesstund i kyrkan och vem kom han ditsläpandes på om inte Hassan Sidibaba det säger ju allt om den mannen att komma med en fanatisk Muslim som Hassan vill framstå som till en Ortodox kyrka visar att det inte finns mer än sågspån i den skallen....alla i denna lilla stad vet att Ranko är feg som få och fightas endast om killen är mycket mindre än han och är värdelös på att slåss.....så glöm den fjanten lika bra att han får sitta hemma hos sin Mamma och lipa sig trött på livet....Sami som han heter (inte Sammy) höll ihop med en arab som hette Joe båda två körde hårt på steroiderna och blåste folk hej vilt till höger och vänster så Joe stack tillbaka till England där han bott innan och ingen har sett han sen dess....Sami träffar jag på då och då och idag jobbar han som personlig tränare...för ett par år sedan fick han en tumör i ryggen som dom opererade bort (vet ej om det var Cancer) han umgicks en del med Rico (mulatten som vart fimpad i Solna för en tid sedan) men idag när jag träffar han är han alltid med sin familj så jag tror inte han umgås mycket med folk utan jobbar och är med sin familj.....att Sami och Richard Bohlenius skulle ha umgåtts har jag missat helt jag känner Richard mycket väl då vi tränat en hel ihop men på den tiden var det Boxning vi tränade....har aldrig sett Richard som en fighter så att hans psyke pajade var väntat för att trycka i sig steroider och bli tuffare än man normalt är och gå ett par matcher i det skicket klarar vem somhelst av men sen att sluta med steroiderna och hålla samma mått funkar aldrig inte när man i grund och botten är en osäker och ganska vek kille och jag vet vad jag pratar om då tränat ihop med den mannen i flera år....men som sagt nu är han FRÄLST och har vandrat i samma spår som Liam och båda två är helt ute och cyklar idag och snackar bara massa skit enligt mig....Richard visade också sin feghet då det bröt ut krig mellan Jari och Milan för på den tiden sprang han runt och spelade tuff i Jaris sällskap men det räckte med ett besök från Milans gubbar på Omars klubb (Pancrase Gym) och Richard lämnade sin vän i sticket...tuff snubbe va?? Jag såg programmet om Richard då han blivit FRÄLST och då han vart förnedrad av sin motståndare och då tappade jag verkligen all respekt för den mannen för om man har blivit FRÄLST och låter Gud vara din vägledare som han sa så väljer man inte att gå upp och försöka slå någon på käften då det står i Bibeln att man ej ska skada någon....men men det kanske är så att han egentligen bara sett upp till Liam i alla år men aldrig kunnat bli som denne då men nu när han blivit FRÄLST så var det lättare så Richard gjorde som Liam han vart FRÄLST han med........

hur väl kände rico som sköts på polhemsgatan i solna, han och jag kände varan ganska väl, nått o berätta om honom då jag inte visste så mkt om hans kriminella sida, förutom narkotika och vapenbrott som han satt för.
Citera
2006-11-15, 19:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
en Iranier vid namn masoud, han är närmare 50 idag, han höll på mkt med att deala heroin..om han är så känd vet jag inte..

menar du han som var ihop med ryskan katinka?
Citera
2006-11-15, 21:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackabajsare
Ingen som vet vem Göran Lantz, Lantzen kallad, ar? En riktigt stor lyftar biff som körde mycket pa Mammut gym pa söder nar det fortfarande lag dar. Han maste ha varit 2 meter lang och stor som en belgisk bla, verkade ungefar lika intelligent ocksa eftersom han alltid var sa förbannat högljudd. Kommer ihag att han jobbade i flera dörrar i stan och sades ha jagat in snutar pa muggen pa Cafe't nar de kom for att han gick barsarkargaang dar inne.

Vi har faktiskt tränat på samma gym en gång i tiden. Han snackade bla om att han varit närstridsinstruktör hos Kustjägarna...

Liten fotnot om GL. Han spelade faktiskt en liten liten roll som civilsnut (spanare?) i Kjell Sundvalls I lagens namn. Hans syns klart och tydligt i scenerna på restaurangen där Stefan Sauks piketsnut spöar skiten ur den grekiske infiltratören.
Citera
2006-11-15, 21:20
Medlem
Kom att tänka på ett skin från Ängby. Olsson. Hade en storebrorsa.
Har för mig att båda är/varit officer på kustjägarskolan. Lillebrorsan född -68 var rätt hetlevrad minns jag. Hört att dom även varit utomlands i uniformer. Nån gammal bula som har nåt roligt om dom/martin?
Citera
2006-11-15, 21:25
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cairan
Kom att tänka på ett skin från Ängby. Olsson. Hade en storebrorsa.
Har för mig att båda är/varit officer på kustjägarskolan. Lillebrorsan född -68 var rätt hetlevrad minns jag. Hört att dom även varit utomlands i uniformer. Nån gammal bula som har nåt roligt om dom/martin?

...och när vi ändå är inne på bulor - är det någon som vet vad som hände med de gamla Ekerö-bulorna? Division S & co??
Citera
2006-11-15, 21:31
Medlem
Rackabajsares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Vi har faktiskt tränat på samma gym en gång i tiden. Han snackade bla om att han varit närstridsinstruktör hos Kustjägarna...

Liten fotnot om GL. Han spelade faktiskt en liten liten roll som civilsnut (spanare?) i Kjell Sundvalls I lagens namn. Hans syns klart och tydligt i scenerna på restaurangen där Stefan Sauks piketsnut spöar skiten ur den grekiske infiltratören.

Jo, jag vet om att min polare Peter Siren och Lantzen var statister i den filmen, tror de fick aaka ner till Sudafrika och spela nassar i en film ocksaa eftersom de saag raett grymma ut i hjaelm och uniform. Ingen aning om vad de gor idag men hangde en hel del med Siren i borjan och mitten pa -90 talet.
Citera
2006-11-15, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stickanviberg
menar du han som var ihop med ryskan katinka?
den masoud jag vet om jobbar iaf nu på KRIS sthlm. han bor ute i vårby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in