2015-11-26, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddyboi
Mitt tips är att ladda ner Prisjaktappen så kommer det plinga till när priset sänks och visa vilken butik som har billigast. Man kan alltså välja att prenumerera på produktnivå och få uppdateringar om priset i princip i realtid.

tack för det tipset!
2015-11-26, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Vad för produkt är du intresserad av?

Mest en ny TV. Nu har jag kollat in MediaMarkt och Elgigantens utskick. Verkar väl hyfsat. Irriterad på att Elgiganten har så många TV-apparater med konstiga artikelnummer. Som endast finns hos dem. Pga detta finns det inga recensioner, omdömen eller prisjämförelser man kan göra.
2015-11-26, 10:27
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kidicarus
Mest en ny TV. Nu har jag kollat in MediaMarkt och Elgigantens utskick. Verkar väl hyfsat. Irriterad på att Elgiganten har så många TV-apparater med konstiga artikelnummer. Som endast finns hos dem. Pga detta finns det inga recensioner, omdömen eller prisjämförelser man kan göra.

Det är väl modellnumret man ska kolla på?

Annars så är väl mellandagsrean också nåt att se fram emot, köpte min tv för nästan halva priset för några år sedan.
2015-11-26, 10:33
Medlem
Datorkomponenter till bra priser? ssd,minnen,tagentbord osv, någon som sätt nåt?
2015-11-26, 10:42
Medlem
Ps4.
2015-11-26, 11:44
Medlem
Vågar man hoppas på att någon av de svenska kedjorna har rea även på kameraoptik? Eller att Scandinavian photo i mölndal kommer sänka vissa varor?
2015-11-26, 12:43
Medlem
emaptis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Vågar man hoppas på att någon av de svenska kedjorna har rea även på kameraoptik? Eller att Scandinavian photo i mölndal kommer sänka vissa varor?
Cyberphoto har iaf flaggat om Black Friday, dom brukar kunna ha riktigt bra erbjudanden ibland så jag har en liten förhoppning att man ska kunna hitta något fynd.
2015-11-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Cyberphoto har iaf flaggat om Black Friday, dom brukar kunna ha riktigt bra erbjudanden ibland så jag har en liten förhoppning att man ska kunna hitta något fynd.
Tack för info! Det hoppas jag med
2015-11-26, 13:08
Medlem
MoralMorals avatar
Har skummat igenom mina vanliga siter och ingen vettig klädbutik verkar ha någon rea.

Bara elektronik som gäller. Helt ointressant för mig.
2015-11-26, 13:54
Medlem
Dexxys avatar
Tänkte försöka få tag på ett schysst mekaniskt tangentbord. Är det Komplett det gäller att hålla koll på eller finns det nånstans mer?
2015-11-26, 14:06
Medlem
mphummers avatar
Webhallen har startat sin rea nu!
2015-11-26, 14:37
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Tänkte försöka få tag på ett schysst mekaniskt tangentbord. Är det Komplett det gäller att hålla koll på eller finns det nånstans mer?

Såg att Webhallen hade ett par i sin lista.

Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Webhallen har startat sin rea nu!

Ändras produkterna eller är detta allt man kör tror du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in