2015-11-25, 23:27
Bannlyst
Okej, försök två .

Ska egentligen inte behöva göra det här förtydligandet, men det är tydligen nödvändigt:
  • Ja, jag gillar att bli kissad i ögonen. Deal with it.
  • Detta är vanligt, jag är alltså inget jävla troll. Någonstans på internet ska man väl för fan få diskutera skiten utan att avfärdas som troll?
Så, då har vi fått det överstökat. Att det faktiskt finns vuxna människor som med helt egna och mogna beslut tycker om kiss-sex. Ja, jag dricker även kiss under själva akten, ja jag är homosexuell. Tycker du att det är jättekonstigt så får det stå för dig. Jag råkar ha en fascination för kiss, då har vi den diskussionen överstökad. Tycker det är förjävligt att man ska stigmatisera sådant här.

Dåså. Nu till min jävla fråga.

Jag har en pojkis + en kk. När mitt KK kissar mig i ögonen så svider det inte. När min pojkis kissar mig i ögonen så svider det.

Jag vet inte vad det beror på och hur man fixar det. För jag vill att min pojkis ska kunna kissa mig i ögonen. Beror det på vad man dricker kanske, och hur mycket?

Vet inte om det spelar någon roll hur man kissar och hur hårt? Jag brukar sitta på knä, titta upp och få strålen hårt skiftad mellan ögonen och munnen, jag håller ögonen öppna. Med min pojkis har jag bajs runt munnen men det borde inte spela någon roll? Tänker att det kanske "stänker upp".

/Knullbert
Citera
2015-11-25, 23:32
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
Okej, försök två .

Ska egentligen inte behöva göra det här förtydligandet, men det är tydligen nödvändigt:
  • Ja, jag gillar att bli kissad i ögonen. Deal with it.
  • Detta är vanligt, jag är alltså inget jävla troll. Någonstans på internet ska man väl för fan få diskutera skiten utan att avfärdas som troll?
Så, då har vi fått det överstökat. Att det faktiskt finns vuxna människor som med helt egna och mogna beslut tycker om kiss-sex. Ja, jag dricker även kiss under själva akten, ja jag är homosexuell. Tycker du att det är jättekonstigt så får det stå för dig. Jag råkar ha en fascination för kiss, då har vi den diskussionen överstökad. Tycker det är förjävligt att man ska stigmatisera sådant här.

Dåså. Nu till min jävla fråga.

Jag har en pojkis + en kk. När mitt KK kissar mig i ögonen så svider det inte. När min pojkis kissar mig i ögonen så svider det.

Jag vet inte vad det beror på och hur man fixar det. För jag vill att min pojkis ska kunna kissa mig i ögonen. Beror det på vad man dricker kanske, och hur mycket?

Vet inte om det spelar någon roll hur man kissar och hur hårt? Jag brukar sitta på knä, titta upp och få strålen hårt skiftad mellan ögonen och munnen, jag håller ögonen öppna. Med min pojkis har jag bajs runt munnen men det borde inte spela någon roll? Tänker att det kanske "stänker upp".

/Knullbert

Innehållet i kisset beror såklart på vad som kommer in i kroppen.

Den enklaste lösningen är den bästa. Köp dessa.
Citera
2015-11-25, 23:40
Medlem
Trodde bättre om flashbacks

Men det måste vara något han får i sig som dina ögon inte gillar prata med honom och ta en titt på vad han äter så kanske han inte behöver dricka det några dagar innan ert kiss sex
Citera
2015-11-26, 07:03
Medlem
sommarlovs avatar
Be killen dricka ordentligt med vatten, så urinen inte är så koncentrerad.

Men om du nu gillar urin, är inte svedan en del av upplevelsen?
Citera
2015-11-26, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Be killen dricka ordentligt med vatten, så urinen inte är så koncentrerad.

Men om du nu gillar urin, är inte svedan en del av upplevelsen?

Nej, det är själva kladdet efter. Att ligga i en blöt säng som man måste bädda sen. Att känna sig smutsig och som en liten hora.

Jag känner mig som en smutsig uteliggare efter det utan hem och gillar det.

Efteråt älskar jag att ta på mig förkläde och vara helt naken under och städa medan pojkisen ligger och tittar på som någon slags kung. mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Citera
2015-11-30, 00:38
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktdemokraterna
För jag vill att min pojkis ska kunna kissa mig i ögonen. Beror det på vad man dricker kanske, och hur mycket?
Kikat mycket på Annette Schwarz?

Det beror gissningsvis på att den ena har högre salthalt än den andre.
Om du häller upp deras kiss i varsitt glas och jämför färg och smak, så gissar jag att det ena kisset är gulare/mörkare än det andra, och smakar skarpare.

Mineralvatten med smak - och mycket av det, helst 2-3 liter, sen är ni helt good-to-go.

Enjoy.
Citera
2015-11-30, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Kikat mycket på Annette Schwarz?

Det beror gissningsvis på att den ena har högre salthalt än den andre.
Om du häller upp deras kiss i varsitt glas och jämför färg och smak, så gissar jag att det ena kisset är gulare/mörkare än det andra, och smakar skarpare.

Mineralvatten med smak - och mycket av det, helst 2-3 liter, sen är ni helt good-to-go.

Enjoy.

Ja det ska jag prova, tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in