Citat:
Nu gör du dig själv en otjänst. Du häver ur dig massa onödigt när du blir arg.
De frågor jag ställer om att TI inte har en sammanhängande version, nämner du inte med ett ord. Jag tror att många som läser tråden skulle vara intresserad av ett svar på den frågan.
Sedan att du återigen ber folk att lämna tråden är mer än underligt.
Du skriver på FB ett öppet debattforum. Om du bara vill att de som tycker som dig (vilka det nu är med tanke på att historierna skiljer sig åt) Då får du väl söka dig till en sluten grupp, då hade jag förstått om du slängde ut mig.
Men för att jag tycker annorlunda än du gör inte att du kan bestämma vilka som får skriva här.
Sedan dethär med att dra slutsatser ur saker som inte finns. Jag gick med i FB i somras, testade ett antal nick men de var upptagna. Då testade jag Hallowen av en slump och det var ledigt, dessutom ett lätt namn att komma ihåg.
Ovanstående tror du självklart inte på utan tror att jag har något utstuderat där valet av nick är nyckeln till gåtan.
Du skulle bli grymt besviken om vi träffades irl, för jag är ytterst normal och delar intresse med 1 miljon svenskar genom att skriva på FB.
De frågor jag ställer om att TI inte har en sammanhängande version, nämner du inte med ett ord. Jag tror att många som läser tråden skulle vara intresserad av ett svar på den frågan.
Sedan att du återigen ber folk att lämna tråden är mer än underligt.
Du skriver på FB ett öppet debattforum. Om du bara vill att de som tycker som dig (vilka det nu är med tanke på att historierna skiljer sig åt) Då får du väl söka dig till en sluten grupp, då hade jag förstått om du slängde ut mig.
Men för att jag tycker annorlunda än du gör inte att du kan bestämma vilka som får skriva här.
Sedan dethär med att dra slutsatser ur saker som inte finns. Jag gick med i FB i somras, testade ett antal nick men de var upptagna. Då testade jag Hallowen av en slump och det var ledigt, dessutom ett lätt namn att komma ihåg.
Ovanstående tror du självklart inte på utan tror att jag har något utstuderat där valet av nick är nyckeln till gåtan.
Du skulle bli grymt besviken om vi träffades irl, för jag är ytterst normal och delar intresse med 1 miljon svenskar genom att skriva på FB.
Varför är du ens intresserad av att ställa frågor om GS när du är bombsäker på att GS inte finns och att TI's är psykiskt sjuka och lider av förföljelsemani? Det är ok om du har den åsikten men då räcker det väl med att du ger uttryck för detta EN gång och sedan lämnar tråden? Inget av det som skrivs här kommer ju uppenbarligen övertyga dig om motsatsen.
Rent psykiskt så blir det extremt jobbigt att gång på gång läsa ignoranta inlägg om GS från folk som bara ska förneka och förlöjliga och tro att de kan ställa diagnoser via internet. Diagnoser som faktiskt inte alls stämmer. Har du medkänsla och ett samvete? Hur tror du att det känns för någon som är utsatt för ett vidrigt brott år ut och år in att hela tiden bli bemött av denna ständiga förnekelse? Tänk om du har fel och att GS faktiskt existerar? Hur lever då du, och alla andra förnekare, med ert samvete då ni har ägnat år åt att öppet förneka detta och kalla alla brottsoffer för psykiskt sjuka den dagen som ni inser att vi har talat sanning? Ber ni oss om förlåtelse då?