Citat:
Har för länge sedan genomskådat dig för den perp du är. Som sagt: det finns otaliga inlägg här i tråden med subtila hintar gentemot mig samt hur du förlöjligar inlägg som jag t ex har gjort i andra trådar. Tror du att jag är blind? Du är bara en av alla de perps som låtsas vara en TI. Har observerat ert beteende nu i många många år och har stor insikt i vilka metoder ni använder. Inledningsvis skriver ni pm, tar kontakt och försöker skapa förtroende, sedan hjälper ni till med någon detalj för att ge intryck av att ni är "godhjärtade vänner" (som du gjorde med tipset om mobilinspelningen), sedan påbörjas de verbala trakasserierna med mimicking, förlöjligande etc och hintar i era texter om personliga detaljer ur mitt liv som ingen annan än jag känner till och kan identifiera i era kodade skrifter.
Du säger att du har högt IQ men på att dokumentera så har du ju inte lagt många IQ på så att du inte förstått att din mobil har både ljud film och bild upptagningsförmåga. Du skriver bra så du lägger nog alla dina IQ på det , men agera inte som en nyttig idiot genom så tvivel gentemot de som lägger ut sin historia, gör som du sade till madtop, ignorera och gå vidare , du vet inte om det är en 13 åring som tycker det är kul att veta att ett par ord kan få andra att gå i taket , som skriver så....
Ang att alla är det ena eller det andra, så måste du värdera vad som är viktigt för dej själv av vad som läggs fram och inte lite på allt blint eller börja med anklagelser för då kan man vända på det och beskriva hur stor del av dina texter som sabbar det för torterade då du flummar iväg och börjar orda om UFON etc. Problemet är att alla är forskare och om man varit med om något så kan man sitta och fundera på om det ena eller det andra är möjligt men man måste var så pass allmänbildad så att man stannar i tid.
Om du fått bilen stulen och tror att det kan vara dina perps som gjort det så måste du ju anmäla bilstölden utan att gå in på dina perps , andra och tredje gången kan du ju nämna att du haft lite udda efter dig och att det kanske är dessa. Då jag anmälde en skadegörelse så frågade polisen om jag hade ovänner , men jag hade för lite då som jag kunde lägga ut så jag sade inget.
Tillägger :
Det var något liknande du nämnde i ett inlägg tidigare om väsen , utomjordiskt , hittar inte det nu men är säker på att det var du som skrev det. "UFON "är min förenkling.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 15:20.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 15:20.
Jo du sossarna (som flera åtminstone utgivit sig för att vara ) hade blivit glada och fortsatt lugnt med nästa och nästa . Har aldrig gillat vare sig nazister eller kommunisternas metoder och jag kunde lika gärna vara död om jag skulle låta dessa härja helt fritt efter eget behag. Så jag väljer att orda om dem.