2015-11-25, 15:07
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Har för länge sedan genomskådat dig för den perp du är. Som sagt: det finns otaliga inlägg här i tråden med subtila hintar gentemot mig samt hur du förlöjligar inlägg som jag t ex har gjort i andra trådar. Tror du att jag är blind? Du är bara en av alla de perps som låtsas vara en TI. Har observerat ert beteende nu i många många år och har stor insikt i vilka metoder ni använder. Inledningsvis skriver ni pm, tar kontakt och försöker skapa förtroende, sedan hjälper ni till med någon detalj för att ge intryck av att ni är "godhjärtade vänner" (som du gjorde med tipset om mobilinspelningen), sedan påbörjas de verbala trakasserierna med mimicking, förlöjligande etc och hintar i era texter om personliga detaljer ur mitt liv som ingen annan än jag känner till och kan identifiera i era kodade skrifter.

Du säger att du har högt IQ men på att dokumentera så har du ju inte lagt många IQ på så att du inte förstått att din mobil har både ljud film och bild upptagningsförmåga. Du skriver bra så du lägger nog alla dina IQ på det , men agera inte som en nyttig idiot genom så tvivel gentemot de som lägger ut sin historia, gör som du sade till madtop, ignorera och gå vidare , du vet inte om det är en 13 åring som tycker det är kul att veta att ett par ord kan få andra att gå i taket , som skriver så....

Ang att alla är det ena eller det andra, så måste du värdera vad som är viktigt för dej själv av vad som läggs fram och inte lite på allt blint eller börja med anklagelser för då kan man vända på det och beskriva hur stor del av dina texter som sabbar det för torterade då du flummar iväg och börjar orda om UFON etc. Problemet är att alla är forskare och om man varit med om något så kan man sitta och fundera på om det ena eller det andra är möjligt men man måste var så pass allmänbildad så att man stannar i tid.

Om du fått bilen stulen och tror att det kan vara dina perps som gjort det så måste du ju anmäla bilstölden utan att gå in på dina perps , andra och tredje gången kan du ju nämna att du haft lite udda efter dig och att det kanske är dessa. Då jag anmälde en skadegörelse så frågade polisen om jag hade ovänner , men jag hade för lite då som jag kunde lägga ut så jag sade inget.

Tillägger :
Det var något liknande du nämnde i ett inlägg tidigare om väsen , utomjordiskt , hittar inte det nu men är säker på att det var du som skrev det. "UFON "är min förenkling.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 15:20.
Citera
2015-11-25, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du säger att du har högt IQ men på att dokumentera så har du ju inte lagt många IQ på så att du inte förstått att din mobil har både ljud film och bild upptagningsförmåga. Du skriver bra så du lägger nog alla dina IQ på det , men agera inte som en nyttig idiot genom så tvivel gentemot de som lägger ut sin historia, gör som du sade till madtop, ignorera och gå vidare , du vet inte om det är en 13 åring som tycker det är kul att veta att ett par ord kan få andra att gå i taket , som skriver så....

Ang att alla är det ena eller det andra, så måste du värdera vad som är viktigt för dej själv av vad som läggs fram och inte lite på allt blint eller börja med anklagelser för då kan man vända på det och beskriva hur stor del av dina texter som sabbar det för torterade då du flummar iväg och börjar orda om UFON etc. Problemet är att alla är forskare och om man varit med om något så kan man sitta och fundera på om det ena eller det andra är möjligt men man måste var så pass allmänbildad så att man stannar i tid.

Om du fått bilen stulen och tror att det kan vara dina perps som gjort det så måste du ju anmäla bilstölden utan att gå in på dina perps , andra och tredje gången kan du ju nämna att du haft lite udda efter dig och att det kanske är dessa. Då jag anmälde en skadegörelse så frågade polisen om jag hade ovänner , men jag hade för lite då som jag kunde lägga ut så jag sade inget.

Jag tror inte på aliens och har aldrig ens nämnt ufon så du kan lägga av med dina lögner och ditt förtal!!!
Citera
2015-11-25, 15:24
Medlem
Citat:
Det var något liknande du nämnde i ett inlägg tidigare om väsen , utomjordiskt , hittar inte det nu men är säker på att det var du som skrev det. "UFON "är min förenkling.

Jag nämnde archons vid ett tillfälle i en frågeställning (inte ett konkret konstaterande) om vilka som kan tänkas vara inblandade och då syftade jag inte på utomjordingar eller ufon utan på eventuella demoniska interdimensionella entiteter. Bara för att jag är andligt intresserad så behöver man inte ta sig friheten att förkasta mitt vittnesmål eller förvrida innebörden i det som jag skriver.
Citera
2015-11-25, 15:30
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag blir bekymrad när jag läser dina inlägg.

Jag vet att du kommer att reagera negativt men kan du hålla med om Att det finns personer som har samma/liknande verklighetsuppfattning som du.
Dessa människor kan lida av psykisk sjukdom eller att droger skapar förföljelsemani i värsta fall är det en kombination.

Min fråga är, kan du hålla med om att det finns människor som är sjuka och har liknande upplevelse av verkligheten som du.

I all välmening, lägg ned att vara privatutredare och kontakta myndigheter, de vapen och metoder du tror GS använder, din hypotes faller redan där. Ser du sedan till dina sk bevis så är de inte bevis för något alls.

Jag tänker att du lägger ned all din tid på att utreda det du upplever, notera att jag till 100% tror att du upplever detta som verkligt.
Men det är det inte..................

Jag önskar som med människa att du kunde vakna i morgon och ge fan i allt ihop, ta en promenad, gå till biblioteket, kolla en film, eller lyssna på din favorit artist. Istället för att lösa gåtan
Moment 22.

Gör ett försök och ta hand om dig.

Istället för att lösa gåtan ? Jo du sossarna (som flera åtminstone utgivit sig för att vara ) hade blivit glada och fortsatt lugnt med nästa och nästa . Har aldrig gillat vare sig nazister eller kommunisternas metoder och jag kunde lika gärna vara död om jag skulle låta dessa härja helt fritt efter eget behag. Så jag väljer att orda om dem.

Du har rätt att varje dag så påminns jag om dessa och har inte kunnat haft ett normalt liv (försöker nu då jag kan orda mer) då de gjort allt de kunnat för att tysta med och trakassera.

Du kan ju tex be någon väcka dej natt efter natt och sedan försöka vara oberörd av det ... försök två nätter bara och säg åt dej själv att de bara ska negligera det. Det går inte , och då dessa har jag tappat all respekt för så ser jag det som min plikt att informera andra utan att ska mig själv för mycket, om deras existens.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 16:03.
Citera
2015-11-25, 15:58
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Som sagt tidigare, mitt IQ ligger på 132 vilket gör det lätt för mig att upptäcka mönster som upprepas och genomskåda dessa uppenbara bedrägerier. Självklart vet jag att det finns en röstinspelningsapp på mobilen men jag har bara inte tänkt på att använda mig av den då jag inte är intresserad av teknologi och under lång tid varit tveksam inför att spela in något överhuvudtaget.

Är du utsatt för verklig gang stalking så vet du om att du kommer att förlöjligas och bli förföljd även av POLISEN!

Citat:
Jag nämnde archons vid ett tillfälle i en frågeställning (inte ett konkret konstaterande) om vilka som kan tänkas vara inblandade och då syftade jag inte på utomjordingar eller ufon utan på eventuella demoniska interdimensionella entiteter. Bara för att jag är andligt intresserad så behöver man inte ta sig friheten att förkasta mitt vittnesmål eller förvrida innebörden i det som jag skriver.

Till Polisen ska man anmäla sådant som händer som tex skadegörelse stöld och olaga intrång, du kunde gjort det med muggen tex och som i mitt fall vänta med huvudberättelsen tills man har juridisk uppbackning som säger att "detta är ju tortyr" och måste utredas och att allt ligger uppspaltat och prydligt i brottskategorier och årtal etc .

Där är det bra om man har gjort "mindre" anmälningar löpande genom åren på tex skadegörelse som hänt (inget fabricerat , man vet inte vem som tittar så man kan skjuta sig ordentligt i foten genom att "hjälpa till /snabba på") för då kan tex polisen redan innan ha hajat att detta är mer än tillfälligheter och gjort noteringar om det.

Om man vill bli trodd så är det inte bra att en skoja om sådant i samma mening /sida som man talar om allvarliga saker. Om man googlar archons så får man fram ufo gubbar ....
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 16:12.
Citera
2015-11-25, 16:00
Medlem
Citat:
Håll klaffen, rent ut sagt!!! Halloween är en satanistisk högtid som går ut på tricks och lurendrejerier och era användarnamn avslöjar era verkliga intentioner om och om igen. Nu räcker det med perps som låtsas vara TI's, förnekelseagenter, verbal trakassering från uppenbara stalkers och inlägg från personer som inte vet nånting alls om vad gang stalking är och som utser sig själva som besserwissrar och ger sig själva rätten att sitta bakom sina skärmar och ställa psykologiska diagnoser i tid och otid. Är du inte utsatt för GS själv så vet du inte ett skit om hur verkligt det är eller vad det handlar om. Hela den här tråden vimlar av perps och olika inlägg som medvetet ska förvirra osv. Alla äkta TI's vet att de är utsatta för verklig förföljelse samt att de INTE befinner sig i någon psykos eller lider av schizofreni eller något annat liknande.

Nu gör du dig själv en otjänst. Du häver ur dig massa onödigt när du blir arg.

De frågor jag ställer om att TI inte har en sammanhängande version, nämner du inte med ett ord. Jag tror att många som läser tråden skulle vara intresserad av ett svar på den frågan.

Sedan att du återigen ber folk att lämna tråden är mer än underligt.
Du skriver på FB ett öppet debattforum. Om du bara vill att de som tycker som dig (vilka det nu är med tanke på att historierna skiljer sig åt) Då får du väl söka dig till en sluten grupp, då hade jag förstått om du slängde ut mig.
Men för att jag tycker annorlunda än du gör inte att du kan bestämma vilka som får skriva här.

Sedan dethär med att dra slutsatser ur saker som inte finns. Jag gick med i FB i somras, testade ett antal nick men de var upptagna. Då testade jag Hallowen av en slump och det var ledigt, dessutom ett lätt namn att komma ihåg.

Ovanstående tror du självklart inte på utan tror att jag har något utstuderat där valet av nick är nyckeln till gåtan.

Du skulle bli grymt besviken om vi träffades irl, för jag är ytterst normal och delar intresse med 1 miljon svenskar genom att skriva på FB.
Citera
2015-11-25, 16:05
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Nu gör du dig själv en otjänst. Du häver ur dig massa onödigt när du blir arg.

De frågor jag ställer om att TI inte har en sammanhängande version, nämner du inte med ett ord. Jag tror att många som läser tråden skulle vara intresserad av ett svar på den frågan.

Sedan att du återigen ber folk att lämna tråden är mer än underligt.
Du skriver på FB ett öppet debattforum. Om du bara vill att de som tycker som dig (vilka det nu är med tanke på att historierna skiljer sig åt) Då får du väl söka dig till en sluten grupp, då hade jag förstått om du slängde ut mig.
Men för att jag tycker annorlunda än du gör inte att du kan bestämma vilka som får skriva här.

Sedan dethär med att dra slutsatser ur saker som inte finns. Jag gick med i FB i somras, testade ett antal nick men de var upptagna. Då testade jag Hallowen av en slump och det var ledigt, dessutom ett lätt namn att komma ihåg.

Ovanstående tror du självklart inte på utan tror att jag har något utstuderat där valet av nick är nyckeln till gåtan.

Du skulle bli grymt besviken om vi träffades irl, för jag är ytterst normal och delar intresse med 1 miljon svenskar genom att skriva på FB.

Har du läst trådstarten så fattar du kanske hur olämpligt dina ord är här , och bör lämna tråden.
Citera
2015-11-25, 16:11
Medlem
Citat:
Istället för att lösa gåtan ? Jo du sossarna (som flera åtminstone utgivit sig för att vara ) hade blivit glada och fortsatt lugnt med nästa och nästa . Har aldrig gillat vare sig nazister eller kommunisternas metoder och jag kunde lika gärna vara död om jag skulle låta dessa härja helt fritt efter eget behag. Så jag väljer att orda om dem.

Du har rätt att varje dag så påminns jag om dessa och har inte kunnat haft ett normalt liv (försöker nu då jag kan orda mer) då de gjort allt de kunnat för att tysta med och trakassera.

Du kan ju tex be någon väcka dej natt efter natt och sedan försöka vara oberörd av det ... försök två nätter bara och säg åt andra att de bara ska negligera det. Det går inte , och då dessa har jag tappat all respekt för så ser jag det som min plikt att informera andra utan att ska mig själv för mycket, om deras existens.

Det jag uppskattar med dig är att du gör en ansats att svara på frågor som ställs, men det som gör dig unik är att du inte är lätt stött eller blir förnärmad.

Jag hängde inte med vad gäller, sossar, kommunister och nazister, har inte den blekaste.

Vad det gäller att inte få sova så har jag en hel del kunskap i ämnet. Det stämmer som du säger att en person som inte får sova blir snabbt förändrar, det ger försämrat immunförsvar, leder ganska omgående till ökad känslighet och risk för depression och en rad andra sjukdomar. Detta vet man mycket väl och att väcka personer används bla som tortyr metod.

Men man kan ha dålig sömn utan att man är utsatt för GS. Eller som jag ser det alla med dålig sömn finns orsakerna någon annan stans aldrig pga GS.

Så jag tror att du har det skit jobbigt och dessa känslor du har är riktiga, men det är inte GS som är orsaken och om du ska få ett bättre liv så måste man leta efter problemen på rätt ställe oxh det är inte GS
Citera
2015-11-25, 16:17
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det jag uppskattar med dig är att du gör en ansats att svara på frågor som ställs, men det som gör dig unik är att du inte är lätt stött eller blir förnärmad.

Jag hängde inte med vad gäller, sossar, kommunister och nazister, har inte den blekaste.

Vad det gäller att inte få sova så har jag en hel del kunskap i ämnet. Det stämmer som du säger att en person som inte får sova blir snabbt förändrar, det ger försämrat immunförsvar, leder ganska omgående till ökad känslighet och risk för depression och en rad andra sjukdomar. Detta vet man mycket väl och att väcka personer används bla som tortyr metod.

Men man kan ha dålig sömn utan att man är utsatt för GS. Eller som jag ser det alla med dålig sömn finns orsakerna någon annan stans aldrig pga GS.

Så jag tror att du har det skit jobbigt och dessa känslor du har är riktiga, men det är inte GS som är orsaken och om du ska få ett bättre liv så måste man leta efter problemen på rätt ställe oxh det är inte GS

Jag hade dålig sömn innan på grund av en infektions sjukdom så jag vet vad dålig sömn ger.

Jag vet var mina problem började och det var då jag blev utsatt för hot och sedan försök till värvning. Jag har namnen och har nu sänt iväg dessa till jurist med lite av vad jag varit med om.

Du är ännu i fel tråd , läs huvudinlägget !!!!!
Citera
2015-11-25, 16:26
Medlem
Citat:
Har du läst trådstarten så fattar du kanske hur olämpligt dina ord är här , och bör lämna tråden.

Det var då själva fan precis efter att jag skrivit det tidigare inlägget att du försöker svara på frågor och inte är så känslig för att man ifrågasätter. Då får jag läsa detta att även du anser att jag ska sluta skriva i tråden.

Läste du eller förstod du vad jag skrev för svar till hon med 132 IQ.

FB är ett öppet debattforum där det finns regler för vad som är tillåtet och inte.

Kan du peka ut för mig vilken regel i FB regelverk som du hävdar att jag bryter mot, svara på det.

Sen ska du då ett råd, fortsätt och skriv här på FB så mycket du orkar du övertygar inte någon med dina argument.

Men se till att skapa en förening. Sluten Facebook grupp ja va fan som helst och bjud bara in de som anser sig vara TI.

Men du och IQ 132 ska ge fan i och tala om vilka som har den exklusiva rätten att skriva i Eran tråd.

Det är som att ställa sig på Sergels Torg och byta kläder och vara förbannad föra att folk tittar på en.

Du skriver på FB vad fan trodde du skulle hända när du kommer med häpnadsväckande utsagor, jo du blir förbannad på dom som inte köper dina fabler.
Citera
2015-11-25, 16:32
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Det var då själva fan precis efter att jag skrivit det tidigare inlägget att du försöker svara på frågor och inte är så känslig för att man ifrågasätter. Då får jag läsa detta att även du anser att jag ska sluta skriva i tråden.

Läste du eller förstod du vad jag skrev för svar till hon med 132 IQ.

FB är ett öppet debattforum där det finns regler för vad som är tillåtet och inte.

Kan du peka ut för mig vilken regel i FB regelverk som du hävdar att jag bryter mot, svara på det.

Sen ska du då ett råd, fortsätt och skriv här på FB så mycket du orkar du övertygar inte någon med dina argument.

Men se till att skapa en förening. Sluten Facebook grupp ja va fan som helst och bjud bara in de som anser sig vara TI.

Men du och IQ 132 ska ge fan i och tala om vilka som har den exklusiva rätten att skriva i Eran tråd.

Det är som att ställa sig på Sergels Torg och byta kläder och vara förbannad föra att folk tittar på en.

Du skriver på FB vad fan trodde du skulle hända när du kommer med häpnadsväckande utsagor, jo du blir förbannad på dom som inte köper dina fabler.

Men det är ju du som inte förstår vad tråden handlar om , läs det första inlägget !!!!!

Ska jag skriva om Zersetzung , GS i tråden för sockerkaka ? Du beskriver dina hallisar medans jag beskriver vad jag varit med om och har bilder och all annan bevisnings som behövs . Och behöver inte nissarna som skriver i fel tråd av någon anledning . Gillar ni och hoppa på folk som har fullt upp med hot och annat så får ni nog gärna anställning hos förövarna men deras yrke är snart ute till allmän beskådan ( och jag hade hållit mig så lång ifrån dem om jag vore ni ) så det blir en kortvarig anställning i s f
Senast redigerad av Harfager 2015-11-25 kl. 16:36.
Citera
2015-11-25, 17:27
Medlem
Citat:
Oj vilka ord "misshandel" "Bedragare " etc.

Detta tjafs leder inte framåt till vare sig bevis eller hjälp för torterade.

Du vill sätta ett epitet på dej bra , gör det, men sätt det inte på alla andra också som varit med om förföljelse hot trakasserier.

Det ända i dina texter som verifierar att du varit med om något är muggen i fel påse , och är det det ända konkreta så.....För att sedan börja orda om UFO:n, väsen och aliaens. Om nu " bankrånaren" är utomjording så måste man ju ändå först utreda rånet ....

Kommer ej att svara dej mer i denna tråd. Sänker bara mina egna chanser hos jurister.

Till övriga spela in, filma och skriv dagbok, använd skvaller alarm, larm etc dessa ger sig lika lite som en s som öppnat en flyktingförläggning och tar grovt betalt ..... Så vidrigt att se snålvattnet rinna ur deras mungipor och sedan chocken då man nu ordar

Du får det att låta som om det enda jag har att komma med är det här med muggen. Jag har beskrivit utförligt i både denna och tidigare tråd om GS om allt som jag har blivit utsatt för i form av mobbing, smutskastning, karaktärsmord, förgiftning, upprepad skadegörelse av min bil, olaga intrång i min lägenhet, organiserad förföljelse, trakasserier på arbetsplatser, familjemedlemmars deltagande så väl som personer som låtsas vara vänner och även män som vill inleda kärleksrelationer i syfte att vara i min närhet för att få tillfälle att utsätta mig för GS, manipulerade drömmar, noise campaigns, mimicking, avlyssnad telefon och manipulering av min dator, grannar som medverkar, en perp som t o m erkände sin medverkan som nu har flyttat ut och inte längre tycks vara inblandad då han förmodligen erkände på fyllan och bröt mot deras "regler". Jag har utförligt skrivit om hur psykologin bakom detta fungerar och vilka metoder de använder sig av. Jag har också sagt att detta i mitt fall har pågått ända sedan barndomen, vilket du inte riktigt verkar tro på. Du ger mig fortfarande mixade signaler. Hur tycker du att jag ska tolka alla de inlägg från dig som innehåller hintar om detaljer i mitt liv som du inte borde känna till? Är allt detta bara "tillfälligheter" då? Möjligtvis är du utsatt för GS och talar sanning om det, men varför har du då medverkat i verbala trakasserier gentemot mig i form av mimicking och dessa privata hintar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in