2015-11-25, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ja, något saftigare bör Baas publicera under morgondagen och på fredag om han inte vill framstå som desperat.

Med andra ord så är du inte en Sverigevän.
Och?
Citera
2015-11-25, 14:04
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminatorarnold
Jepp, så länge man försöker få bort de värsta rötäggen så är det bra att samarbeta med Expo enligt mig.
Samma Expo och Researchgrupp/AFA-Dokument som under åren med sina kopplingar till våldsvänstern fysiskt, psykiskt, socialt och ekonomiskt förstört och försökt förstöra livet för Sverigedemokratiska eldsjälar som la tusentals ideella timmar av hårt slit och ekonomiska uppoffringar under omgivningens spott och spe, uppsägningshot och rädsla för våld, för att av kärlek till partiet bygga det Sverigedemokraterna som Karlsson tog över och vars inre liv han därefter kastade i knäet på dessa svurna fiender.

Man kan tycka att det är bra, men ingen ska komma och säga att någon försöker åka snålskjuts på vad de byggt. Det är tvärtom bara att ta tillbaks det redan då starkt växande parti, som Karlsson med anhang efter sin maktkupp sålde ut till våldsvänstern för att få behålla sin egen högavlönade position vid köttgrytorna. När man ger sig in i Expos värld kan alla ses som rasistiska rötägg, det handlar inte så mycket om vem man faktiskt är som vem beställaren vill ha bort. Uppenbarligen ett vapen Karlsson vill kunna rikta mot sina egna.
Citera
2015-11-25, 14:10
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fast nu är det nog dubbelmoralen som är måltavlan i detta scoop.
När man går ut och säger "Skriver man på Avpixlat så blir man utesluten då det är en neofacistisk blogg" och sedan skriver anonymt på den själv så är det ju illa. Även om jag inte bryr mig och jag tror heller inte väljarna bryr sig.
Mja, inte har han väl kallat avpixlat för neofascistisk? Han tycks bara var rädd för avpixlat ändå, lite sådär i allmänhet, någon i kommentarsfältet kan ju ha sagt något som inte passar med öppen svenskhet eller något annat extremistiskt. Har väl varit lite småbråk med Sjunnesson och Dagerlind också, men inte så ideologiskt.
Citera
2015-11-25, 14:39
Bannlyst
Detta var ju ett "scoop" som heter duga eller inte. Nu är det dock Baas som drar i trådarna så då var detta scoop var bara förrätten. En huvudrätt och efterrätt lär servas av Baas om jag känner honom rätt.
Citera
2015-11-25, 14:40
Medlem
Nu är det visst fria tider man kallat "neofascistisk" medan han har skrivit på avpixlat. Same shit, men det är inte riktigt att likställa med att han uteslutit andra för mindre som en del optimister försöker få det till.
Citera
2015-11-25, 14:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Nu är det visst fria tider man kallat "neofascistisk" medan han har skrivit på avpixlat. Same shit, men det är inte riktigt att likställa med att han uteslutit andra för mindre som en del optimister försöker få det till.
Jag hade för mig att det var Motpol som utmålades som "neofascistisk",
Citera
2015-11-25, 14:53
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag hade för mig att det var Motpol som utmålades som "neofascistisk",

Fria Tider också.
Citera
2015-11-25, 15:25
Medlem
ska man komma med ett scoop får det ju vara nåt de egna väljarna upprörs över, varenda en av dem läser avpixtlat, och endast de lite mer hårdföera har något emot avpixlat. vad är nästa scoop, kanske nån sa att de ville stoppa invandinringen för 10 år sen?
Citera
2015-11-25, 15:36
Medlem
Rosikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigtSnor
ska man komma med ett scoop får det ju vara nåt de egna väljarna upprörs över, varenda en av dem läser avpixtlat, och endast de lite mer hårdföera har något emot avpixlat. vad är nästa scoop, kanske nån sa att de ville stoppa invandinringen för 10 år sen?
Inte direkt. SD-väljare kommer inte bry sig nämnvärt vad än som skulle sägas, däremot berör de miljontals övriga svenskar som inte röstat på SD. Pinsamt att se MK försöka slingra sig. Återstår att se om expressen sitter på mer information..
Citera
2015-11-25, 15:53
Medlem
Extasiss avatar
Vad är det här för trams? Är det så här man "Räddar vårt parti", själa tusentals mejl från vanliga sverigedemokrater och ge till slaskmedia för att "avslöja" att Mattias Karlsson har skickat in en insändare till Avpixlat för fyra år sedan? Lol?

Jävla idioter. Ta er hybris och gå med i det nya skitpartiet som ska startas. Blir nog jättebra när "Sveriges räddare" beter sig så här mot kollegor och gräsrötter.
Citera
2015-11-25, 16:08
Medlem
Bertil Jonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Inte direkt. SD-väljare kommer inte bry sig nämnvärt vad än som skulle sägas, däremot berör de miljontals övriga svenskar som inte röstat på SD. Pinsamt att se MK försöka slingra sig. Återstår att se om expressen sitter på mer information..

Det rör sig om ca 10% av befolkningen som bryr sig. De kallas harcorekommunister. MP och V med andra ord!
Citera
2015-11-25, 16:14
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hahaha - vilket djävla skämt! Här har man varit lite smånervös - att man aldrig lär sig att media är ena djävla gamar! Detta är inget scoop, ingen storm i ett vattenglas, vad fan, inte ens en krusning i MKs fredagsgrogg!

Tala om mediahype! Baas är en riktig fjolla och intrigmakare - inte avslöjare av scoop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in