2015-11-21, 23:37
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
(därför misslyckades framstegspartiet).

Att alla FrP misslyckades (funnits många) hade många skäl. Men mest var det nog dålig övertygelse/offerförmåga samt dåliga företrädare. Jag ser inget FrP som egentligen hade en chans, trots att man ibland hade mycket resurser. Valet 1991 var väl deras höjdpunkt, det gav typ 20 000 riksdagsröster.
Citera
2015-11-22, 00:41
Medlem
Cornholio.s avatar
Jag ser absolut utrymme för ett parti som vågar tala om deportering och repatriering! Faktum är att en repatriering måste till för att säkerställa ursprungsbefolkningens framtida fortlevnad. Utan en repatriering så är det redan kört och vi kommer bli en ständigt krympande minoritet. Ett parti som faktiskt vågar tala om den pågående etniska rensningen, den demografiska befolkningsutvecklingen.

Personligen så tror jag inte att vi kommer kunna rädda vårt folk på parlamentarisk väg men ett parti som skulle kunna förbereda och organisera massorna för vad som kommas skall ser jag som någonting värdefullt. Ett politiskt parti får tillgång till massvis med platformar som vi annars inte får tillgång till och genom dessa så finns möjligheten att säga hela sanningen ocensurerat utan skygglappar till skillnad från SD som inte ens vågar säga ras för då är man ju rasist...

SRM är ingenting annat än ett gäng avdankade skinnskallar som dyrkar hitler
Citera
2015-11-22, 01:01
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Om ett nytt parti skall ha existensberättigande måste det dra till sig personer högre upp på samhällspyramiden. Något jag gillar med William Hahne är att han hade en sån ambition och ville skapa en vinnar-aura istället för det här missnöjesgnället som SD är känt för annars.
Senast redigerad av 10FtGanjaPlant 2015-11-22 kl. 01:05.
Citera
2015-11-22, 01:23
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Jag ser absolut utrymme för ett parti som vågar tala om deportering och repatriering! Faktum är att en repatriering måste till för att säkerställa ursprungsbefolkningens framtida fortlevnad. Utan en repatriering så är det redan kört och vi kommer bli en ständigt krympande minoritet. Ett parti som faktiskt vågar tala om den pågående etniska rensningen, den demografiska befolkningsutvecklingen.

Personligen så tror jag inte att vi kommer kunna rädda vårt folk på parlamentarisk väg men ett parti som skulle kunna förbereda och organisera massorna för vad som kommas skall ser jag som någonting värdefullt. Ett politiskt parti får tillgång till massvis med platformar som vi annars inte får tillgång till och genom dessa så finns möjligheten att säga hela sanningen ocensurerat utan skygglappar till skillnad från SD som inte ens vågar säga ras för då är man ju rasist...

SRM är ingenting annat än ett gäng avdankade skinnskallar som dyrkar hitler

SD är fortfarande för repatriering, även om det kallar det återvändande. Vad du menar är tvångsrepatriereing.

Så att folk vet vad du talar om.
Citera
2015-11-22, 01:42
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Dömt att misslyckas:

Ref: SVP / ND / NSF etc. etc. etc.

SD är enda lösningen!

Men SD har lyckats och då kan andra lyckts. SD är ett korruperat fejkparti som sjuklövrare börjar rösta på när de tror att de har "vaknat" och tror att de har blivit "upplysta". SD utesluter alla intelligenta och självständiga personer och behåller alla mongon och menlösa mähän. Tror ett parti som liknande SD men innehöll ärliga och seriösa personer skulle kunna lyckas bättre och konkurrera ut SD. Enda anledningen att det går bra för SD är folks missnöje med sjuklövern och att det inte finns några alternativ.
Citera
2015-11-22, 09:33
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Men SD har lyckats och då kan andra lyckts. SD är ett korruperat fejkparti som sjuklövrare börjar rösta på när de tror att de har "vaknat" och tror att de har blivit "upplysta". SD utesluter alla intelligenta och självständiga personer och behåller alla mongon och menlösa mähän. Tror ett parti som liknande SD men innehöll ärliga och seriösa personer skulle kunna lyckas bättre och konkurrera ut SD. Enda anledningen att det går bra för SD är folks missnöje med sjuklövern och att det inte finns några alternativ.

Men Åkesson och Jomshof kan du väl inte hitta något fel på..?

Felet i Sd är att så många folkvalda - och SÄRSKILT då i ungdomsförbundet - har kört sitt eget race, och tänkt mera på sin egen karriär än på Sverige. Vissa har gått så långt som till att läcka negativ information till kvällspressen om sina konkurrenter om högre poster i partiet, utan att bry sig om att detta skadar hela partiet - och därmed Sverige.

Det har dessutom varit en alltför stor överrepresentation av unga män som har fått för mycket makt alldeles för tidigt. Unga människor ska först och främst skaffa sig ett yrke och skaffa sig erfarenhet av den verkliga världen. Sedan kan de med fördel arbeta för det parti de tror på på fritiden, med sådant som passar just unga människor, som att dela ut flygblad, åka runt och sätta upp affischer, prata med skolklasser o.s.v.. I parlamenten ska de vara åskådare - lyssna och lära. Men de ska inte STYRA och de ska inte uttala sig i media, för då blir det bara dumt och hela partiet skadas.

Sedan finns det ytterligare ett problem, och det gäller folkvalda för Sd av alla åldrar och kön. Nämligen att de har skrivit alltför mycket sanningar i sociala media, och sedan har ledningen blivit tvungna att stänga av dem. På grund av det i Sverige rådande politiska klimatet. Vi måste förändra det klimatet och det är redan på god väg, jag såg t.ex att Expressen hade publicerat den här ledarartikeln - och det hade de inte gjort för ett år sedan:

http://www.expressen.se/ledare/valkommen-till-vanster-svt/

Men TILLS det är tillåtet att säga sanningen om t.ex. vissa religioner, folkgrupper och sexuella läggningar, måste vi vara mer försiktiga, uppträda mer diplomatiskt. Alla har inte fattat det, och det är kanske inte så konstigt heller eftersom många Sd-politiker inte haft sådana arbeten tidigare (som i Näringslivet) att de varit tvungna att lära sig att uttrycka sig diplomatiskt.
Citera
2015-11-22, 09:47
Medlem
Y2Ws avatar
Den som samtalar med extremistiska motståndare är ju Jomshof och Karlsson, det kan du ju knappast ha missat.
Citera
2015-11-22, 18:20
Medlem
Syskonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag hoppas att ingen gör det. Ett till sverigevänligt parti kommer inte att komma över 4-procentsspärren, men det kommer kanske att dra en ett par procent från Sd. Och vi behöver alla röster vi kan få. Sd har gjort ett så stort arbete redan och är på så god väg, att det sista det behöver är konkurrens från ett annat parti på samma sida!

Detta med Israel tycker jag för övrigt att vi kan lämna åt sidan just nu, vi har mycket värre problem med muslimerna härhemma som måste lösas först. Att inte vilja rösta på Sd bara för Israel-frågan medan Sverige bryts ner, tycker jag är direkt oansvarigt.

Om du la lite mindre tid på att snacka skit och skvallra om kvinnorna i kungahuset och lite mer tid på att utbilda dig ideologiskt ( (FB) Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden) hade du aldrig uttalat sig så avgrundsdjupt jävla okunnigt och pinsamt som ovan.
  1. Det finns inget Sverigevänligt parti i skrivande stund.
  2. Det fanns ett Sverigevänligt parti för 10-20 år sedan som mötte samma defaitistiska inställning av samma typ av människor som du, för 10-20 år sedan. Det partiet ligger på 17% idag, men toppnotering under 30%.
  3. SD är inte "på samma sida" som det nationalistiska parti som här efterfrågas.
  4. Det är bortom ansvarslöshet och makalös mental slapphet att försvara SD för att "Israel-frågan" inte är så "viktig". Det är fan bortom vett och sans. Vi har MYCKET MINDRE PROBLEM MED MUSLIMER ÄN JUDAR. Har man inte fattat detta har man inte fattat någonting alls.
Citera
2015-11-22, 19:17
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syskonen
Om du la lite mindre tid på att snacka skit och skvallra om kvinnorna i kungahuset och lite mer tid på att utbilda dig ideologiskt ( (FB) Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden) hade du aldrig uttalat sig så avgrundsdjupt jävla okunnigt och pinsamt som ovan.
  1. Det finns inget Sverigevänligt parti i skrivande stund.
  2. Det fanns ett Sverigevänligt parti för 10-20 år sedan som mötte samma defaitistiska inställning av samma typ av människor som du, för 10-20 år sedan. Det partiet ligger på 17% idag, men toppnotering under 30%.
  3. SD är inte "på samma sida" som det nationalistiska parti som här efterfrågas.
  4. Det är bortom ansvarslöshet och makalös mental slapphet att försvara SD för att "Israel-frågan" inte är så "viktig". Det är fan bortom vett och sans. Vi har MYCKET MINDRE PROBLEM MED MUSLIMER ÄN JUDAR. Har man inte fattat detta har man inte fattat någonting alls.

Utveckla..? Och då inte om mina fel och brister, utan om våra problem med judar. Jag VET för övrigt att vi har problem med judar. Ingen naivitet här - jag har varit med ett tag. Men muslimerna är det mest omedelbara och överhängande hotet, både p.g.a. terrorhotet och deras numerär, och att de skaffar så många barn och suger ut vår välfärd på alla möjliga konton.
Citera
2015-11-22, 19:52
Medlem
Syskonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Utveckla..? Och då inte om mina fel och brister, utan om våra problem med judar. Jag VET för övrigt att vi har problem med judar. Ingen naivitet här - jag har varit med ett tag. Men muslimerna är det mest omedelbara och överhängande hotet, både p.g.a. terrorhotet och deras numerär, och att de skaffar så många barn och suger ut vår välfärd på alla möjliga konton.

Det är svårt att tolka dina uttalanden som något annan än direkt okunskap, eller kraftig naivitet. Eller den klassiska kombinationen av dem bägge. Muslimer, eller blattar (en kristen neger eller hednisk irakier är ändå inga vi vill ha i landet) är ett kulturellt och genetiskt hot. De är dock inte huvudproblemet. Hur gör du när du drabbas av bröstcancer? Tuttarna värker, du vet att du har cancer, du käkar lite citodon för att lindra smärtan och känner att om bara VÄRKEN går över så är det inget problem längre. Eller? Problemet är ju att du har okontrollerad celldelning, smärtan kan få dig att gråta här och nu och JA DEN ÄR BESVÄRLIG OCH JA DEN SKA BEHANDLAS men du löser ingenting med värktabletter. Du döljer smärtan men den är ändå där, redo att bryta ut när som helst och även om du har ett livstidsförråd av citodon frångår inte faktumet att du kommer dö av cancer även om det sker smärtfritt. Frågor du bör ställa dig själv är alltså varför du tror att fokus på symtomlindring är relevant när vi måste attackera sjukdomens kärna för att överleva?

Vi har massinvandring som konsekvens av statligt sanktionerad kulturmarxisism som inte är någon unik engångsföreteelse för vårt land utan en internationell pandemi. Parallellt med den mentala försvagningen av vårt folk pågår extremt ideologiskt färgad krigföring i Mellanöstern tätt sammanflätad med "människorättsgrupper" som bl.a arbetar agendasättande med att marknadsföra Europa som frivillig asylförläggning åt Tredje världen. Världen består av mer än blattar från MÖ, varför kommer inte fattiga ryssar med bananbåt över Östersjön om flyktbeteendet som uppvisas idag är något normalt för fattiga och utsatta? Varför flyr inte fattiga thailändare hit? De är också politiskt förtryckta. MÖ-blattar är brickor i ett spel och en jävligt tråkig konsekvens för Sverige och Europa men de är inte huvudproblemet, och att fokusera på huvudproblemet är inte att låta alla MÖ-blattar fortsätta härja runt i landet utan att se hela frågan. MÖ-blattar och zigenare är extremt duktiga på att på helt egen hand göra sig illa omtyckta och lobba för sin egen utvisning ändå. Det är ingenting du och jag behöver arbeta för att påvisa allmogen. Judar och i synnerhet då det spindelnät av judiska (hade varit lika illa om det varit irakier, kineser eller inuiter) organisationer och lobbygrupper som arbetar under olika namn och officiella mål men i verkligheten mot det europeiska folkens undergång, är vad vi behöver dra fram i ljuset och kritisera - säga nej till - och vägra delta i deras kontrollerade oppositioner. Det är inte massinvandring eller muslimer som är det stora hotet mot ett vitt Sverige och Europa.

https://www.radioislam.org/islam/svenska/svensk.htm Extremt informativ och välfylld. En av de bästa svenska sidorna för judisk förståelse. Sen kan man värva med lite Nordfrontartiklar https://www.nordfront.se/hur-och-varfor-blev-sverige-mangkulturellt.smr. Jag har hittills aldrig ramlat över någon som tagit del av denna typ av information och som fortfarande ansett att judefrågan är av mindre relevans än "muslimfrågan" (i brist på bättre begrepp). Jag hatar givetvis muslimer och blattar lika mycket som vem som helst men de är inte huvudfienderna till ett svenskt Sverige.
Citera
2015-11-22, 19:54
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Nordiska Motståndsrörelsens parlamentariska gren. (klicka för länk)

Parlamentarismen kommer dock knappast rädda oss ur situationen som nu råder, därav så sätts det utomparlamentariska arbetet i första hand, som du påpeka.

Clownerna i SMR kommer aldrig att komma någonvart. SvPs partiledning mördade partiet efter att man etablerat varumärket och precis innan massinvällandet av asylbosättare exploderade. Snacka om dålig timing, SvP skulle växt explosivt om det funnits kvar idag. Skulle jag vara aktiv i ett nationalistparti skulle jag kräva att det partiet hade som krav att personer som tidigare varit med i SvP eller SMR inte fick vara med och förstöra.
Citera
2015-11-22, 20:05
Medlem
-benito-s avatar
Bästa för en radikal nationalist är att gå med i SD och försöka påverka. Sköta det snyggt så att man inte utesluts. Speciellt på kommun nivå är det ju bara att gå in och dominera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in