Citat:
Ursprungligen postat av
SlaktarnTure
Vilken sopa du är, sen rekommenderar du verkligen skitdålig dryck för blodsockret. Vad du ser är nada, inte ett skit enbart usla spekulationer ifrån en liten pojke vars dröm är att vara lite häftig. Som sagt lycka till, otroligt att Synaptics har sensor under glas.
#prayforyouth
Hur tänker du nu? De har en sensor som är "genom lite glas" snarare än "under glas", men det är såklart en definitionsfråga. Personligen tänker jag inte applådera vare sig FPC eller Synaptics förrän de har en sensor som verkligen kan placeras under displayen, men då krävs sensorer som klarar mer än både 100um (som Syna har nu) och 200um (som Syna ska ha för massproduktion i vår). Gorilla Glass är 400um, som jämförelse. Tagga ner lite nu.
Jag kan inte för mitt liv förstå hur du är så upprörd. För flera dagar sedan skrev jag att det inte var omöjligt, men ganska otroligt att Synaptics skulle ha en sensor under glas. Du går fullständigt bananer med okvädningsord och antaganden, och så tycker du att det är jag som är en liten pojk? Jag önskar dig all lycka med aktierna, verkligen. Lite blåa siffror gör säkert gott för ditt humör.