2015-11-17, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarnTure
Vilken sopa du är, sen rekommenderar du verkligen skitdålig dryck för blodsockret. Vad du ser är nada, inte ett skit enbart usla spekulationer ifrån en liten pojke vars dröm är att vara lite häftig. Som sagt lycka till, otroligt att Synaptics har sensor under glas.

#prayforyouth
Hur tänker du nu? De har en sensor som är "genom lite glas" snarare än "under glas", men det är såklart en definitionsfråga. Personligen tänker jag inte applådera vare sig FPC eller Synaptics förrän de har en sensor som verkligen kan placeras under displayen, men då krävs sensorer som klarar mer än både 100um (som Syna har nu) och 200um (som Syna ska ha för massproduktion i vår). Gorilla Glass är 400um, som jämförelse. Tagga ner lite nu.

Jag kan inte för mitt liv förstå hur du är så upprörd. För flera dagar sedan skrev jag att det inte var omöjligt, men ganska otroligt att Synaptics skulle ha en sensor under glas. Du går fullständigt bananer med okvädningsord och antaganden, och så tycker du att det är jag som är en liten pojk? Jag önskar dig all lycka med aktierna, verkligen. Lite blåa siffror gör säkert gott för ditt humör.
Senast redigerad av Oskar. 2015-11-17 kl. 19:39.
2015-11-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Är snart uppe i en fyrdubbling där och tänker inte sälja, men tack ska du ha för din random analys.

Re: KURSEN IDAG!

Till alla som vill bli mycket rikare än Sonny Boy!

http://goo.gl/fVFSHU

Postby Verite » 17 Nov 2015 21:32

FPC Latest Updates!

Positive och Negative Trigger ( 1000+ views)

Week 47

http://goo.gl/fVFSHU

POSITIVE TRIGGERS
2015-11-19, 16:55
Medlem
Köpte för 25kr för ett bra dag sedan, satan vad denna har gått upp.
Man skulle ha köpt lite mer då blev påfyllning för några månader sedan.
Grattis till er som tidigt sett potentialerna och köpt på sig en större mängd i början.
2015-11-19, 20:20
Medlem
Det har spekulerats i placeras forum idag om nån stor nyhet angående fing, som kommer typ imorgon...någon som vet?
De vill inte avslöja nåt för att inte spela trejders i händerna, lite fånigt.

Har man sagt a får man säga b...
2015-11-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
Det har spekulerats i placeras forum idag om nån stor nyhet angående fing, som kommer typ imorgon...någon som vet?

Han/Hon snackar bara skit. Varför skulle någon på placera ha en nyhet som ingen annan vet om?? Lallare som bara vill ha uppmärksamhet skulle jag tippa på
2015-11-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78

Har varit lite inaktiv på sistone, men kan det ha att göra med biometri i passen? Xiaomi release?
Lövet talade just om biometri i pass för att öka säkerheten!
2015-11-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Har varit lite inaktiv på sistone, men kan det ha att göra med biometri i passen? Xiaomi release?
Lövet talade just om biometri i pass för att öka säkerheten!

Om du inte visste det så tar det flera år innan något politiker pratar om händer. Om det händer alls.
2015-11-20, 01:43
Medlem
Mouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePettersson
Om du inte visste det så tar det flera år innan något politiker pratar om händer. Om det händer alls.
Det händer nog tidigare än många tror. Fatta omfattningen..
http://www.gi-de.com/en/products_and_solutions/products/passports/Passports-4928.jsp
2015-11-20, 02:33
Medlem
walle2343s avatar
Är denna att rekommendera?
2015-11-20, 12:34
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Känns så gammeldags med en sensor på baksidan av mobiltelefonen. Detta måste integreras i skärmen inom ett år förstår väl dom flesta.
2015-11-20, 13:51
Medlem
LordRymds avatar
Fingerprint kan stå inför ett utbrott norröver idag, 480-nivån är viktig och kan tas ut idag i och med den tydliga positiva trenden. Görs detta så är nästa tekniska motstånd kring ca 500-508.
2015-11-21, 11:29
Medlem
kurt-sunes avatar
Intressant om FPC:s aktieägare...

http://blogg.avanza.se/avanza/vi-spanar-in-fingerprint-cards/#rubrik

Södertälje är överrepresenterat bland aktieägarna...

22% av alla nya kunder köper FPC.... Extremt farligt spel!
Senast redigerad av kurt-sune 2015-11-21 kl. 11:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in