2015-11-20, 20:24
Medlem
WangHaos avatar
Inte första och sista personen som står och mumlar på scenen under detta årets idol.
Citera
2015-11-20, 20:25
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Tycker att det är alldeles för mycket skådesspeleri över henne. De tjatade om att Ida inte hade en egen stil. Amanda är för fasen en kameleont. Jag vet inte vem hon är. Jag tycker inte att hon är unik överhuvudtaget. Däremot uppskattar jag hennes framträdanden för det är lite som att se på en musikal och det brukar ju vara trevligt .
Många superartister såsom Madonna och Lady Gaga är just kameleonter. Inte för att Amanda är i närheten av deras nivå men det visar att man inte behöver ha en konstant stil för att bli en världsartist.
Citera
2015-11-20, 20:26
Medlem
WhereIsRussias avatar
Åh helvete. Amanda satsar allt
Citera
2015-11-20, 20:28
Medlem
Nattiskatts avatar
Nu är Peter pan i silvrig kostym på scenen
Citera
Medlem
MuscleSharks avatar
Dat outfit Amanda
Redan förlorad!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Många superartister såsom Madonna och Lady Gaga är just kameleonter. Inte för att Amanda är i närheten av deras nivå men det visar att man inte behöver ha en konstant stil för att bli en världsartist.

Men under en höst kanske man ska kunna hålla sig till en stil? Jag tycker å andra sidan att Amanda har en klar stil men det är inte alltid den får lysa igenom eftersom låtarna de får välja på inte tillåter det varje vecka.
Citera
Medlem
WangHaos avatar
Rappar som Yolandi Visser
Citera
Medlem
Citat:
Martins kroppshydda växer för varje vecka. Snart närmar han sig GWs midjemått.
Han är verkligen äckligt fet.
Citera
2015-11-20, 20:29
Moderator
Dr Kings avatar
Amanda är återigen överlägsen. Den solklara vinnaren av Idol 2015 och den enda av årets deltagare som kommer att få en karriär efter årets Idol.
Citera
2015-11-20, 20:29
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stayalivee
Tycker att det är alldeles för mycket skådesspeleri över henne. De tjatade om att Ida inte hade en egen stil. Amanda är för fasen en kameleont. Jag vet inte vem hon är. Jag tycker inte att hon är unik överhuvudtaget. Däremot uppskattar jag hennes framträdanden för det är lite som att se på en musikal och det brukar ju vara trevligt .

Jag ser helt klart en människa bakom och det är ingen djuping, vet inte ens om jag gillar hennes person, men framträdandena är varierade och oftast jättebra. Där är vi överens.

Hon är då proffsig som kan framträda med magsjuka. Hade aldrig fattat hon var sjuk om de inte sagt nåt.

Citat:

Haha, ja. Han låter sig inte dresseras in i fållan.
Citera
2015-11-20, 20:30
Medlem
Citat:
Amanda är återigen överlägsen. Den solklara vinnaren av Idol 2015 och den enda av årets deltagare som kommer att få en karriär efter årets Idol.
Jag är inte övertygad. Som person är hon helt ointressant och verkar helt blåst.
Citera
2015-11-20, 20:30
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:

Undra vad de äter där egentligen. Verkar bara ha blivit värre för varje vecka om man jämför med när han sökte till idol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in