Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Är det nåt att vara lyrisk över detta? Vilket trams och då speciellt av LJ. Han
vill inte gå in på
vad som står i breven men kan inte hålla sig utan förklarar att breven innehåller budskap av
typen "vi väntar på dig" och tillägger även att ett av dessa
tre brev innehåller en "handlig" som är skriven med skakig hand och det spekulerar LJ att är en upprörd hand som kladdat ner detta.
Att IR även fått hotbrev känner han sig också manad att berätta och inte ens där stoppar han utan
berättar att IR inte tagit allvarligt på detta, herregud säger jag bara åt denna typ av gubbskvaller.
Låt i alla fall IR få sköta sin egen vidarebefodring till media, uppenbart är hon inte lika pratglad som LJ kan vi se av artikeln att döma.
LJ har även tidigare berättat om NB,s mående innanför väggarna, hur häktningen påverkat honom
både fysiskt och psykiskt till media och på tal om inlåsning inte ens där kan LJ hålla sig utan
spekulerar att anstalten kan bli Saltvik för där sitter sexualbrottslingar poängterar pratglade
Lars Johansson.
Nästa gång expressen ringer LJ får vi hoppas att herrn inte är lika pigg på att skvallra om vare sig
det ena eller det andra, speciellt inte om IR som fortfarande har en rond kvar. Onödigt av LJ att hålla
på med detta tramsande i media när "den goda sidan" trots allt hållit en relativt professionell
approach genom hela resans gång, resan är inte över ännu så LJ kan nog hålla sig ett tag till
kan jag tycka. Enligt mig hör det faktiskt till.